MONDİAL 150 Zc hangi ampül tipi olur

Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
15
MONDİAL 150 Zc hangi ampül tipi olur H1/H4/H7 BİLEN VARMI
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
armut gibi olan h4 ten 150 zc kulanıcıları başlığına gir orda bi arkadaş daha sormuştu ben oraya resim filan koymuştum bulursun...
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
Gücün varsa h7 al.

ya h7 alsa ne olacak istediği kadar gücü olsa ne olacakki h7 tek duylu bi ampüldür ya kısa ya uzun komple far tası alıp iki tane hy takabilit yada bi-xenon mercek filan takması lazım onun için saçma yorumlar yapmayalım hadi civalı h4 tak dersin anlarım(o bile uymuyo gerçi) xenon tak dersin tamam derimde isteyen istediği ampülü takıp çıkartamıyo:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlr peki 18 w benim orjinali 55 w taksam 7 amperlik bi akü kaldırır mı:silent:
1 röle daha taksak:silent:
Gece görme problemim varda:pr:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
Arkadaşlr peki 18 w benim orjinali 55 w taksam 7 amperlik bi akü kaldırır mı:silent:
1 röle daha taksak:silent:
Gece görme problemim varda:pr:

watt=volt.amper yaparsan bulursun ama burada önemli olan akü değil gelen sarj aküyü büyütmek çok fazla bi işe yaramıyo 55w değilde 35w yaparsan belki uygun değeri bulursun bu arada senin motorunun orj. ampülü civalı h4 benim motorumun(bianchi) orjinalide bu idi ben 100 watt lık takmama rağmen istediğimş alamadım sonra yeni bi far aldım onu taktım üstünde armut gibi olan h4 lerden var ve çok güzel aydınlatıyo her zaman ampülü suçlamayın yansıtıcılarında rolü çok büyük onun için farının değişme imkanı yok ise bi-xenon mercek takabilirsin oda baya bi zahmetli bir iş ama seçim senin :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
watt=volt.amper yaparsan bulursun ama burada önemli olan akü değil gelen sarj aküyü büyütmek çok fazla bi işe yaramıyo 55w değilde 35w yaparsan belki uygun değeri bulursun bu arada senin motorunun orj. ampülü civalı h4 benim motorumun(bianchi) orjinalide bu idi ben 100 watt lık takmama rağmen istediğimş alamadım sonra yeni bi far aldım onu taktım üstünde armut gibi olan h4 lerden var ve çok güzel aydınlatıyo her zaman ampülü suçlamayın yansıtıcılarında rolü çok büyük onun için farının değişme imkanı yok ise bi-xenon mercek takabilirsin oda baya bi zahmetli bir iş ama seçim senin :)

Arkadaşım motorum 15 günlük:p
Alıcağım farda en fazla bunun kadar temiz olur..Benim Görüntüyle pek sorunum yok ama tabi daha fazla aydınlatabilirsem benim için daha iyi olur diye düşündüm:)Bi ara beyaz far düşünüyordum onunda ışığı dağıttığını öğrendim ve orjinallerini bıraktım..
xenon mercekte ilerki aylarda düşünüyorum..Motoru satmassam eğer:p
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
Arkadaşım motorum 15 günlük:p
Alıcağım farda en fazla bunun kadar temiz olur..Benim Görüntüyle pek sorunum yok ama tabi daha fazla aydınlatabilirsem benim için daha iyi olur diye düşündüm:)Bi ara beyaz far düşünüyordum onunda ışığı dağıttığını öğrendim ve orjinallerini bıraktım..
xenon mercekte ilerki aylarda düşünüyorum..Motoru satmassam eğer:p

demek istediğim şeyi sen camların çizikliği vs. ile karıştırmış olmalısın motorun 1 günlük bile olsa farın aynası yani yansıtısı kötü ise kötüdür sakın yanlış anlama senin motorundan hiç kullanmadım ve zamanında çektiğim en büyük sorunlardan biri olan far sorunu olduğu için motor gördüğüm zaman ilk şey farına bakmak olurdu oradan biliyorum
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
demek istediğim şeyi sen camların çizikliği vs. ile karıştırmış olmalısın motorun 1 günlük bile olsa farın aynası yani yansıtısı kötü ise kötüdür sakın yanlış anlama senin motorundan hiç kullanmadım ve zamanında çektiğim en büyük sorunlardan biri olan far sorunu olduğu için motor gördüğüm zaman ilk şey farına bakmak olurdu oradan biliyorum

Şimdi seni daha iyi anladım:)İlk işim ona bakmak olcak:cherry:..Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim:wiinkk:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
Şimdi seni daha iyi anladım:)İlk işim ona bakmak olcak:cherry:..Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim:wiinkk:

elimden geldiğinden her zaman:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:36 PM ----------

Denemeyiniz bile.Farın yansıtıcı çanağını eritir.

ben denedim orjinal akü ile(7amper) erimeden akü bitti motor çalıştığı halde sonra araba aküsü ile denedik yansıtıcı erimedi ama farın camı çöktü bende nasıl oldu anlamadım ama cam hafif içeri çöktü yansıtıcısı erimedi ama biraz daha yansa o da eriyecekti demek ama genede istediğim randımanı alamayınca komğle yeni far aldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst