mondial 150 ZAT ve bisan SENATÖR tanıtım videoları

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
özkanın motor (özkansava)
[YT]_LO6RZQLhgk[/YT]
benim motor
[YT]5ovOKH2MrWQ[/YT]
:) :) :) :) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ehehe Zattan kim memnun değilki canımız o bizim :) Benim makinam 2. el olmasına rağmen 5200 km.'de 2005 model gümüş gri, Yaz kış demeden sürücem :d
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende 100 deyken aldim yavrumu 3500 simdi namı karakacan sarıyer besiktas hattında hava yol demio iyiki almışım herkese onerırım :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Videolar için teşekkürler kontgerilla:cat:
devil eksoz da yakıyor:queen: :queen: :queen:
:p
 
Katılım
21 Ocak 2007
Mesajlar
3
arkadaşlar güzel olmuş ama ben asla binmem ona çünkü benim motonun tozuna yetişemioo benim motor peugeot 105 cobra özeş yapım yapım silindirdir ve 19 luk karbüratörle geçen yokkk :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Kusura bakmayın arkadaşlar ama bu videoları izleyip motoru almaya giden adama bisiklet satsalar bile aradaki farkı anlamaz. Göstergelerden başka hiçbirşey görünmüyor ne yazık ki.

Gündüz gözüyle bir çekim yapsanız bu motosikletleri almaya niyetli arkadaşlar için daha faydalı olur kanısındayım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Evet KÖtÜ GÖrÜntÜ Bunun Yerİne Aydinlik Bİr Bİr Yer İyİ Olurdu Kanisindayim
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
33
abi senator daha ayarlıda gece gece letlerden başka bişey gözükmüyoki:D ama bu bisan pasifikin 150ccliği var 135i tek kişiyle vuruyor inanmayan youtubeden *bisan lifan konya*yazsın çıkar o videoyu izleyebilir adresim: [email protected]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst