Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
124
Arkadaşlar 150 zat arıyorum az kilometreli varmı satan yada tanıdığı olan 5000 km. altında temiz 150 zat???
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
Herkese hayırlı haftalar arkadaşlar...

Nasılsınız bakalım??? Serkan; anne nasıl oldu biladerim? iyidir inşallah???

merhaba ugur anneyi eve getirdik,durumu iy su an evde yatiyor insallah 2 ay icinde ayaga kalkacak.hepinizin selamini ilettim.allah razi olsun onlardan diye dua etti.sagolun arkadaslar

Arkadaşlar 150 zat arıyorum az kilometreli varmı satan yada tanıdığı olan 5000 km. altında temiz 150 zat???

hayirdir ugur kime zat bakiyorsunuz.:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
3
arkadaşlar resim eklemeyi bilen biri varsa bana yardımcı olabilimi..resim ekliyemiyorum.. acil cevap yazarsanız ii olur..
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
124
merhaba ugur anneyi eve getirdik,durumu iy su an evde yatiyor insallah 2 ay icinde ayaga kalkacak.hepinizin selamini ilettim.allah razi olsun onlardan diye dua etti.sagolun arkadaslar



hayirdir ugur kime zat bakiyorsunuz.:silent:

Burdan şirketten bi arkadaşıma arıyorum biladerim ya :)
heves etmiş kredi çekicem azar azar öderim diyo ona bakıyorum ya elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum kardeşim...
temiz böyle 4000 - 5000 devirmemiş bi tane lazım :cat:
Yardımcı olucak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim... :rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
zat ına beyaz ampul takan var mı ?
xenon kitleri biraz pahalı gibi geliyor. ya da fazla daha iyi görüntü alabilmek için ne yapmam lazım??
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3
arkadaşlar keeway superlight 150 almayı düşünüyordum...ancak bir iki başarısız denemeden sonra pek temiz bişey bulamayacağımı düşünmeye başladım..Zat 150 de çok hoşuma giiden bir motor..birçok kronik problemi var gibi...okuyunca karamsarlıga kapıldım..ki ben 2. el bişey almayı düşünüyorum..temiz de olsa kafam bulandı...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
arkadaşlar keeway superlight 150 almayı düşünüyordum...ancak bir iki başarısız denemeden sonra pek temiz bişey bulamayacağımı düşünmeye başladım..Zat 150 de çok hoşuma giiden bir motor..birçok kronik problemi var gibi...okuyunca karamsarlıga kapıldım..ki ben 2. el bişey almayı düşünüyorum..temiz de olsa kafam bulandı...


aramıza hoş geldin....

aslında çokta kronik bir problemi yok bence... kullanımla ilgili desek daha doğru olur.

tabiki kullanılan parçaların kalitesi düşündürücü,ancak bunların hepsi değişen parçalar!!! sorunlu parçayı çıkarıp yine aynı marka ve kalitedeki parçayı kullanırsan buna ahmaklık derler...

benim zat şuanda 17.000 km'ye yaklaştı:bounce: ve iddia ediorum ki diğerlerinden de çok farklı... sebebi bakımla ilgili.... burda görmüş olduğun arkadaşların çoğu zat uzmanı diyebiirim... ve hepside zat'larını çok seviyor!!!

mesela ben zat'ımı satıp cruiser alacağım,keşke param olsada zat'ımı satmadan alsam....

aklında net bir şekilde soru işareti varsa sor.

mutlaka cevabını alacaksındır...:rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234


:pr: ya teşekkür ederim
senin bu uygulamalarını ben daha öncede incelemiştim:cat:
ama ben bunu yapamam ki ::baaas::

ne bileyim orijinal farın daha fazla watt lısı ya da beyaz ampul işe yaramazmı bunları deneyen var mı?

ya da sen memnun musun bu bi-xenon uygulamasından? kaça mal oldu sana ben yapabilrimiyim:silent: büssürü soru oldu...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
bi-xenon güzel hatta süper dier türlü nasıl olur bilmiom kaça mal olduğunu tam hesaplamadım :)
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
arkadaşlar keeway superlight 150 almayı düşünüyordum...ancak bir iki başarısız denemeden sonra pek temiz bişey bulamayacağımı düşünmeye başladım..Zat 150 de çok hoşuma giiden bir motor..birçok kronik problemi var gibi...okuyunca karamsarlıga kapıldım..ki ben 2. el bişey almayı düşünüyorum..temiz de olsa kafam bulandı...


sana bi tebessümle cevap vermek istiyorum:mrgreen:

tarih mart 2006

bende motosiklet alacağım. büyük bişeler arıyorum::gozluk:: suzuki burgman 400 cok hoşuma gidiyordu
ama hem pahalı olması hem de ilk motosikletim olması sebebiyle oyumu mondial 150 zat'tan yana kullandım.

:bestmt:sitesini keşfettim

bu sayfalarda dolanıyordum problemleri okuyordum.

::sos:: sana şu şekilde yardımcı olayım
al ya da alma demicem :pale:
bu motosiklete bakarsan bu da sana bakar.:rendeer: şahsi kullanım için cok uygun. dağ yollarına fazla gelmiyor.(engebeli arazi şartları altı yere cok yakın)
ama asya motor felan o tarz bişe alacağına kesinlikle zat150 derim sana:cat:

hadi sana doğru kararlar.umarım gönlüne yatan bi motosiklet bulursun..:cherry:

bi-xenon güzel hatta süper dier türlü nasıl olur bilmiom kaça mal olduğunu tam hesaplamadım :)

o da güzel:queen:
mercekleri nerden bulurum:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
sana bi tebessümle cevap vermek istiyorum:mrgreen:

tarih mart 2006

bende motosiklet alacağım. büyük bişeler arıyorum::gozluk:: suzuki burgman 400 cok hoşuma gidiyordu
ama hem pahalı olması hem de ilk motosikletim olması sebebiyle oyumu mondial 150 zat'tan yana kullandım.

:bestmt:sitesini keşfettim

bu sayfalarda dolanıyordum problemleri okuyordum.

::sos:: sana şu şekilde yardımcı olayım
al ya da alma demicem :pale:
bu motosiklete bakarsan bu da sana bakar.:rendeer: şahsi kullanım için cok uygun. dağ yollarına fazla gelmiyor.(engebeli arazi şartları altı yere cok yakın)
ama asya motor felan o tarz bişe alacağına kesinlikle zat150 derim sana:cat:

hadi sana doğru kararlar.umarım gönlüne yatan bi motosiklet bulursun..:cherry:



o da güzel:queen:
mercekleri nerden bulurum:silent:



sizin orda nerden bulursun bilmiom ama cıkmacılara bak araba cıkmacılarına onlarda olur genelde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst