- Katılım
- 19 Kas 2008
- Mesajlar
- 124
Arkadaşlar 150 zat arıyorum az kilometreli varmı satan yada tanıdığı olan 5000 km. altında temiz 150 zat???
Ben Düşünebilirm Satmayı
Herkese hayırlı haftalar arkadaşlar...
Nasılsınız bakalım??? Serkan; anne nasıl oldu biladerim? iyidir inşallah???
Arkadaşlar 150 zat arıyorum az kilometreli varmı satan yada tanıdığı olan 5000 km. altında temiz 150 zat???
arkadaşlar resim eklemeyi bilen biri varsa bana yardımcı olabilimi..resim ekliyemiyorum.. acil cevap yazarsanız ii olur..
merhaba ugur anneyi eve getirdik,durumu iy su an evde yatiyor insallah 2 ay icinde ayaga kalkacak.hepinizin selamini ilettim.allah razi olsun onlardan diye dua etti.sagolun arkadaslar
hayirdir ugur kime zat bakiyorsunuz.:silent:
Arkadaşlar 150 zat arıyorum az kilometreli varmı satan yada tanıdığı olan 5000 km. altında temiz 150 zat???
angel aye yapımı.
muyi den alıntıdır.(engin e duyurulur)
http://www.motosiklet.net/forum/faydali-bilgiler/58467-angel-eye-yapimi-kendi-stilini-yarat.html
http://video.google.com/videoplay?docid=980547339061120203&q=angel+eye
zat ına beyaz ampul takan var mı ?
xenon kitleri biraz pahalı gibi geliyor. ya da fazla daha iyi görüntü alabilmek için ne yapmam lazım??
arkadaşlar keeway superlight 150 almayı düşünüyordum...ancak bir iki başarısız denemeden sonra pek temiz bişey bulamayacağımı düşünmeye başladım..Zat 150 de çok hoşuma giiden bir motor..birçok kronik problemi var gibi...okuyunca karamsarlıga kapıldım..ki ben 2. el bişey almayı düşünüyorum..temiz de olsa kafam bulandı...
http://www.motosiklet.net/forum/tek...-150zat-mercek-ve-gunduz-fari-uygulamasi.html
http://www.motosiklet.net/forum/tek...ma-artik-bitti-motor-ustundeki-resimleri.html
kardeşim benim farlar için yapmıs oldugum calısma
arkadaşlar keeway superlight 150 almayı düşünüyordum...ancak bir iki başarısız denemeden sonra pek temiz bişey bulamayacağımı düşünmeye başladım..Zat 150 de çok hoşuma giiden bir motor..birçok kronik problemi var gibi...okuyunca karamsarlıga kapıldım..ki ben 2. el bişey almayı düşünüyorum..temiz de olsa kafam bulandı...
bi-xenon güzel hatta süper dier türlü nasıl olur bilmiom kaça mal olduğunu tam hesaplamadım![]()
sana bi tebessümle cevap vermek istiyorum:mrgreen:
tarih mart 2006
bende motosiklet alacağım. büyük bişeler arıyorum::gozluk:: suzuki burgman 400 cok hoşuma gidiyordu
ama hem pahalı olması hem de ilk motosikletim olması sebebiyle oyumu mondial 150 zat'tan yana kullandım.
:bestmt:sitesini keşfettim
bu sayfalarda dolanıyordum problemleri okuyordum.
::sos:: sana şu şekilde yardımcı olayım
al ya da alma demicemale:
bu motosiklete bakarsan bu da sana bakar.:rendeer: şahsi kullanım için cok uygun. dağ yollarına fazla gelmiyor.(engebeli arazi şartları altı yere cok yakın)
ama asya motor felan o tarz bişe alacağına kesinlikle zat150 derim sana:cat:
hadi sana doğru kararlar.umarım gönlüne yatan bi motosiklet bulursun..:cherry:
o da güzel:queen:
mercekleri nerden bulurum:silent: