- Katılım
- 20 Nis 2009
- Mesajlar
- 19
gençler gerçek motorlar alın, çin malı değil...
gençler gerçek motorlar alın, çin malı değil...
arkadaşta bu modelin asya olanı var yalvarıyor bana 150 zat alma görünüşüne aldandım bende diye bu yazılarıda okuduktan sonra hepten vazgeçtim
sanki o çok düzgün !
hepsi çin malı ,
senin arkadaşının memnun olması geri kalan 100 bin tane problemli aynı motordan kullananın sorununu çözmez.
Tabiki para yoksa yapacak birşeyde yok ,
boş boş konuşup, çin malını satın bildik marka motor alın diyenler çıkabilir ,
artık paranın üzerini onlarmı tamamlayacak ??? onumu demek istiyorlar bilemiyorum ama çin malı motorların biri "mok" ise diğeri "kaka" dır,
fakat ,genede zat150 motorda kullanılan malzemeler gerçekten çoğu çin malı motordan kaliteli, ben çok kıyasladım ,
plastik kalitesi bile çok daha iyi , tipi zaten en iyisi çin malları maxiscooter arasında ,
mesela markası şu an aklıma gelmeyen çok daha ucuz bir maxiscooter var çin malı ,inanılmaz tipsiz ve kalitesiz ,
ama her tarafı kalitesiz ,göstergesinden ,oturduğun seleye , plastiklerinden, lastiklerine kadar ,sanki çin değilde dünyanın en kalitesiz malzemelerinden üretilmiş ...
arkadaş aldığı daha 3. gün ayak sephası kırıldı , ertesi gün orası çıktı, 1 hafta sonra burası koptu bilmem neler oldu çok kötü çok .
Onu gördükten sonra biraz biraz zatın farkını anladım valla .
Ha bu zat150 yi kral yapmaz ,
zat150 de bozuluyor işte ,
ama en azından eli ayağı düzgün biraz.
kural şudur:
çin malı motora biniyorsan elinden birşeyler gelecek aga !
yoksa yarım akıllı kendine servis diyen adamlara para bayılmaya devam edersin sinir hastası olursun ama nedense motorun bir türlü tamir olmaz :farao:
aynen aga sana katılıyorum bende kendi motoruma sekman attım zincirlerını degıstım bu sene.sanki o çok düzgün !
hepsi çin malı ,
senin arkadaşının memnun olması geri kalan 100 bin tane problemli aynı motordan kullananın sorununu çözmez.
Tabiki para yoksa yapacak birşeyde yok ,
boş boş konuşup, çin malını satın bildik marka motor alın diyenler çıkabilir ,
artık paranın üzerini onlarmı tamamlayacak ??? onumu demek istiyorlar bilemiyorum ama çin malı motorların biri "mok" ise diğeri "kaka" dır,
fakat ,genede zat150 motorda kullanılan malzemeler gerçekten çoğu çin malı motordan kaliteli, ben çok kıyasladım ,
plastik kalitesi bile çok daha iyi , tipi zaten en iyisi çin malları maxiscooter arasında ,
mesela markası şu an aklıma gelmeyen çok daha ucuz bir maxiscooter var çin malı ,inanılmaz tipsiz ve kalitesiz ,
ama her tarafı kalitesiz ,göstergesinden ,oturduğun seleye , plastiklerinden, lastiklerine kadar ,sanki çin değilde dünyanın en kalitesiz malzemelerinden üretilmiş ...
arkadaş aldığı daha 3. gün ayak sephası kırıldı , ertesi gün orası çıktı, 1 hafta sonra burası koptu bilmem neler oldu çok kötü çok .
Onu gördükten sonra biraz biraz zatın farkını anladım valla .
Ha bu zat150 yi kral yapmaz ,
zat150 de bozuluyor işte ,
ama en azından eli ayağı düzgün biraz.
kural şudur:
çin malı motora biniyorsan elinden birşeyler gelecek aga !
yoksa yarım akıllı kendine servis diyen adamlara para bayılmaya devam edersin sinir hastası olursun ama nedense motorun bir türlü tamir olmaz :farao: