Arkadaşlar kusura bakmayın buraya yazıyorum. Çünkü yeni konu açmak istiyorum, moderatör onayı istiyor. Günlerdir onay bekliyorum gelmedi. Sorun bildirdim dönüş olmadı. Tekrar konu açtım yine cevap gelmedi.
2 yıl scooter kullandım.
20 yıldır vitesli araba kullanıyorum.
İkisinde de sıfır kaza.
Daha önce hiç vitesli motor kullanmadım.
Boyum 1.85 - Kilom : 100
Motorun altımda ezilmemesi,yani kelebek konmuş gibi durmak istemiyorum. Bir de kuryeci gibisin diye dalga geçmelerini istemiyorum.
Yaptığım araştırmalara göre ortalama fiyatlarına yanlarına yazdım..
R25 25
cbr250 13
rs200 12.5
yzf125 11
cbr125 9,5
ns200 9,5
150nk 9,5
ns150 8
mondial 150 z-one 6,5
En üsttekileri en çok istemem rağmen o kadar bütçem yok. Çünkü daha ekipman alacağım.
Bu sebeple alttaki ikisini almak zorunda kalıyorum.
Sizce hangisini almalıyım bana yardımcı olur musunuz?