Mondial Mondial 150 Z-One Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2017
Mesajlar
75
Arkadaşlar 150 MR Vulture ile bunun arasında kaldım. Güç olarak Vulture önde ve daha ucuz. Sizce?
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
41
Kardeşim Tabikide Zone 150 Al düşünme hic ama 180 alma cok yakıyor 150 ideal yakıtı var ark da alıcak bnm
 
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1
Selamun aleyküm arkadaşlar motorum mondial z-one 150 egsoz taktırıcam ama orjinal egsozunu bozdurasım gelmiyor ve dar bogazmı geniş bogazmı bilemiyoruz soktüremiyorum iş yogunluyla mh drift egsozlarının bogazları oluyormu hic bilen varmı ?
 
Katılım
23 May 2018
Mesajlar
8
150 zone kullanan ve aktif olan varmı arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

1.300 kilometrede zone 150 motorum var 3 ve 4 üncü viteslerde 90 ve 95 arası görüyor 5 viteste 100 zor görüyor yeni olduğu için mi acaba 120 125 hızları görmek için kaç kilometre yapmamız gerekir yada motor açılmamış midir henüz

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------

[/COLOR]1.300 kilometrede zone 150 motorum var 3 ve 4 üncü viteslerde 90 ve 95 arası görüyor 5 viteste 100 zor görüyor yeni olduğu için mi acaba 120 125 hızları görmek için kaç kilometre yapmamız gerekir yada motor açılmamış midir henüz
 
Katılım
23 May 2018
Mesajlar
8
9 bin 10 bin devir

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

Yani 5 taktımı devir saati 11 bini geçmiyor bile düz otoban yolunda 1.300 km rede daha motor çekiş idare eder ama hiz 100 u geçmiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

Henüz uzun yol da yapmadım açılmamış olabilir mi motor rodajı güzel yaptım buna eminim
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Öndişliyi 1 büyült,arka dişliyi 2 küçült. Mesela ön 15 ise 16 yap, arka 48 ise 46 yap.
11000 devir çeviriyorsa çok iyi. Birde gps hız ölçer indirip, telefonu cebinize koyun son hızınızı uygulama kaydediyor. Uygun bir zamanda bakarsınız belkide km saati sıkıntılıdır.
 
Katılım
23 May 2018
Mesajlar
8
S.a ön dişli 15 ken 16 yaptım arka dişliyi 42 ike 40 yaptım 2000 kilometrede motorum henüz motoru tam açılmadı bir zararı olurmu arkadaşım 150 zone

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

? Cevap verebilsen olursa sevinirim arkadaşlar yanlış mı yaptım sizce zararı olurmu
 
Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
3
Mondial z one 150 çanta demirini satan yada spor tutunmalıklarla takas etmek isteyen bana ulaşabilir mi? Tura çıkacağım çanta demirine ihtiyacım var.. Lütfen yardımcı olun. Teşekkürler.
 
Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
3
Güncel çanta demirini kullanmayan biri yokmu aramızda? Tutunmalıklar ile takas edelim üstüne bir miktar para veririm. Teşekkürler..
 
Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
76
bahsettiğin z one s 180 modeli değilse yani 150 z one modeli ise port bagağ üzerindeki plastiği sökerek o 3 cıvataya sabitleyebilirsin ben şahsen öyle yapmıştım. shad 39 modelini bağlamıştım. 1.5 yıl öyle kullandım.
 
Katılım
1 Mar 2019
Mesajlar
2
Selamun aleyküm arkadaşlar;
%40 şöförlügü olan ama kendine güvenen 150-Z ONE kullanıcısıyım. Bakımlarını servise bildigim ve araştırdıgım kadar yaptırdım. Adamlar motor iyi uzun yola gider dediler çünkü ilk defa motorla 350 km yol gidecegim ve daha 1 aylık vitesli motor kullanıyorum. Motor 2014 model ve 15500 de. Şimdi soracaklarıma lütfen bilgisi olanlar varmı.
SORULARIM;
1-bu motorla hiç durmadan kaç km giderim.
2-sele kılıfı ve yan çanta tutamakları takılıyor mu.
3-bakım olarak neleri yaptırmalıyım en ince ayrıntısına göre ve yola giderken zincir yagı almalımıyım mı.
4-lütfen en kısa sürede cevablarınızı bekliyorum arkadaşlar. ACİLLLL
 
Katılım
8 Haz 2019
Mesajlar
17

Zone 180 2018 model aldım videoda izliyebilirsiniz alacaklarınız içinde hem bilgi edinmiş olursunuz diğer videolarımada bakabilirsiniz.
 
Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
20
Başlangıç motoru olarak Z-ONE 150 önerir misiniz? Aslında aklımda cruiser/chopper almak vardı fakat ikinci el bütçesine bile çıkamadığım için ilk motor olarak 150 Z-ONE düşünmeye başladım. Hız tutkunu biri değilim, 90'ı geçmese bile problem olmaz. Sıfır kilometre alıp kafam rahat olsun diyorum, kullanıcıları önerir mi?
 
Katılım
30 Nis 2019
Mesajlar
60
Bende çok gittim geldim z-one 150 ye ama honda cb 125e aldım. Bence sıfır alma alacaksan ikinci el al. Mondial yerine honda yamaha al.
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Z-One 150 yerine mh drift bamanı öneririm. En azından motoru daha kuvvetli ve daha az titreşimli. Ayrıca parça fiyatları nispeten daha ucuz. İkisinide denedim kullandım yaklaşık 50 km kadar ve drift kesinlikle daha rahattı.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
105
Arkadaşlar kusura bakmayın buraya yazıyorum. Çünkü yeni konu açmak istiyorum, moderatör onayı istiyor. Günlerdir onay bekliyorum gelmedi. Sorun bildirdim dönüş olmadı. Tekrar konu açtım yine cevap gelmedi.
2 yıl scooter kullandım.
20 yıldır vitesli araba kullanıyorum.
İkisinde de sıfır kaza.
Daha önce hiç vitesli motor kullanmadım.
Boyum 1.85 - Kilom : 100
Motorun altımda ezilmemesi,yani kelebek konmuş gibi durmak istemiyorum. Bir de kuryeci gibisin diye dalga geçmelerini istemiyorum.
Yaptığım araştırmalara göre ortalama fiyatlarına yanlarına yazdım..
R25 25
cbr250 13
rs200 12.5
yzf125 11
cbr125 9,5
ns200 9,5
150nk 9,5
ns150 8
mondial 150 z-one 6,5

En üsttekileri en çok istemem rağmen o kadar bütçem yok. Çünkü daha ekipman alacağım.
Bu sebeple alttaki ikisini almak zorunda kalıyorum.
Sizce hangisini almalıyım bana yardımcı olur musunuz?
 
Katılım
5 Eki 2019
Mesajlar
78
Arkadaşlar kusura bakmayın buraya yazıyorum. Çünkü yeni konu açmak istiyorum, moderatör onayı istiyor. Günlerdir onay bekliyorum gelmedi. Sorun bildirdim dönüş olmadı. Tekrar konu açtım yine cevap gelmedi.
2 yıl scooter kullandım.
20 yıldır vitesli araba kullanıyorum.
İkisinde de sıfır kaza.
Daha önce hiç vitesli motor kullanmadım.
Boyum 1.85 - Kilom : 100
Motorun altımda ezilmemesi,yani kelebek konmuş gibi durmak istemiyorum. Bir de kuryeci gibisin diye dalga geçmelerini istemiyorum.
Yaptığım araştırmalara göre ortalama fiyatlarına yanlarına yazdım..
R25 25
cbr250 13
rs200 12.5
yzf125 11
cbr125 9,5
ns200 9,5
150nk 9,5
ns150 8
mondial 150 z-one 6,5

En üsttekileri en çok istemem rağmen o kadar bütçem yok. Çünkü daha ekipman alacağım.
Bu sebeple alttaki ikisini almak zorunda kalıyorum.
Sizce hangisini almalıyım bana yardımcı olur musunuz?

Z one 150 kullanıcısıyım. Beklentilerinizi 4 4lük karşılayacaktır. Kalıbı yakışıklılığı gayet yerinde. Parça kalitesine orta diyebilirim. Kimine göre orta derseniz tvs apache 150 ve driftten bir tık iyi olduğunu söyleyebilirim. Lakin iş sürate gelirse ortama sizin kilonuzda kendi motorumdan pay biçecek olursam 110 115, yokuş aşağı 120 125hızları geçmeyecektir.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
105
Z one 150 kullanıcısıyım. Beklentilerinizi 4 4lük karşılayacaktır. Kalıbı yakışıklılığı gayet yerinde. Parça kalitesine orta diyebilirim. Kimine göre orta derseniz tvs apache 150 ve driftten bir tık iyi olduğunu söyleyebilirim. Lakin iş sürate gelirse ortama sizin kilonuzda kendi motorumdan pay biçecek olursam 110 115, yokuş aşağı 120 125hızları geçmeyecektir.

Hocam hız ile işim yok boyum ve kilom olduğundan dolayı motor altımda komik durmasın istiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst