Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
48
Öncelikle herkese merhaba. Uzun zamandır gözüm gibi baktığım 150 MC mi yurtdışında okumaya gideceğim için satıyorum 2 haziran günü bütün bakımlarını yaptırmıştım bütün yaz kullanıcam diye. Umarım bu forumdan kıymetini bilecek birisi alır. Not: Öğrenci arkadaşlara özel indirimim olucak

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sahibinden-150-mc-167250117/detay/
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
Merhaba arkadaşlar;
Yaklaşık 1 ay önce mondial 100mg süperboy aldım, ama 150 mcx roadrocer ü gördüm, tutuldum :==))

Ne dersiniz süperboyu satayımda mcx mi alayım :):wiinkk: ne yapacaz bir fikri olan varmı?

ALLAHA EMANETSİNİZ...
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Istemeyerek sattığım MR modelinden sonra bende mcx ordusuna yakında katılacağım inşaAllah. Piyasada Fiyatina ve emsallerine göre daha iyi bi motor olmadığı için ve tekrar MR almanın da mantıksız olacağını düşündüğüm icin böyle bi karar aldim. kazasız belasız yolculuklar herkese.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
arkadaşlar merhaba,

benim bi sıkıntım var. motorun üzerindeki karbüratör 125lik midir nedir motora benzin yetiştiremiyor. 200lük karbüratör takmak istiyorum. sahibindende 160990223 nolu ilanda bi karbüratör var 200lük. iş görür mü? bi de geçen sayfalarda modifiyeli cdi üniteden bahsedilmiş. onu nerden bulabilirim bilgisi olan var mı?

şimdiden teşekkürler.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Merhaba arkadaşlar;
Yaklaşık 1 ay önce mondial 100mg süperboy aldım, ama 150 mcx roadrocer ü gördüm, tutuldum :==))

Ne dersiniz süperboyu satayımda mcx mi alayım :):wiinkk: ne yapacaz bir fikri olan varmı?

ALLAHA EMANETSİNİZ...

Çok sevdiysen yapacak bir şey yok.Satıp motorunu alacaksın mcx'i.
Ama şuda bir gerçek bu işin sonu yok.Durmadan yeni modeller çıkıyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:20 ----------

Istemeyerek sattığım MR modelinden sonra bende mcx ordusuna yakında katılacağım inşaAllah. Piyasada Fiyatina ve emsallerine göre daha iyi bi motor olmadığı için ve tekrar MR almanın da mantıksız olacağını düşündüğüm icin böyle bi karar aldim. kazasız belasız yolculuklar herkese.

Zaten motorları aynı.Şekil olarak farklılık var.Arkadaşımın MR'ından biliyorum.Bizim motorlar MR dan sert.Oda amortisörlerden kaynaklanıyor.
Cümlemize kazasız yolculuklar.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
arkadaşlar merhaba,

benim bi sıkıntım var. motorun üzerindeki karbüratör 125lik midir nedir motora benzin yetiştiremiyor. 200lük karbüratör takmak istiyorum. sahibindende 160990223 nolu ilanda bi karbüratör var 200lük. iş görür mü? bi de geçen sayfalarda modifiyeli cdi üniteden bahsedilmiş. onu nerden bulabilirim bilgisi olan var mı?

şimdiden teşekkürler.

up up up up up
 
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
233
performans mı istiyorsun ? bunu al :bounce:

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-cg-performans-karburator-200cc-puskurtmeli-shengwey-167606427/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

ayrıca modifiyeli performans beyni kullanıyorum acıkcası ne kadar farkettiğini anlıyamadım ...sadece karbüratör bile yeterli su anlık..
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Eski jawamdan kalan kendi imalatım olan deri yan çantaları motoruma monte ettim.
Önce bağlantı aparatlarını ayarladım.Sonra siyaha boyadım.Civatalar ile bağlantılarını yaptım.
Renginin kahverengi olmasından başka bir sıkıntı olmadı.Onuda ilerde siyah yapabilirim.
Resimlerini bilahare atmaya çalışacağım
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
11
ben siyah mcx roadracer kullanıyorum gıcır gıcır bir motor yeniden farksız garajda park ettim bütün kış 2013 model ve siyah ilgilenir ve de iyi fiyat verirsen satmayı düşünebilirim.çok memnunum ancak belirttiğim gibi mal çok temiz müthiş memnunum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

Merhaba arkadaşlar;
Yaklaşık 1 ay önce mondial 100mg süperboy aldım, ama 150 mcx roadrocer ü gördüm, tutuldum :==))

Ne dersiniz süperboyu satayımda mcx mi alayım :):wiinkk: ne yapacaz bir fikri olan varmı?

ALLAHA EMANETSİNİZ...



ben siyah mcx roadracer kullanıyorum gıcır gıcır bir motor yeniden farksız garajda park ettim bütün kış 2013 model ve siyah ilgilenir ve de iyi fiyat verirsen satmayı düşünebilirim.çok memnunum ancak belirttiğim gibi mal çok temiz müthiş memnunum.ilgilenirseniz yanıtlarısınız saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Selam beyler.
Bizim mcxlere debriyaj balatası olarak kaç yay kaç balata ve hangi modellerin balataları uyuyor japonlardan.
Riallideki balata setleri cg tipi yazanlar bize uyarmı.TEşekürler
 
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
233
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cg-bretton-modifiye-debriyaj-baski-komple-7-balata-6-baski-167906306/detay/

burdaki uyması lazım .orjinali 5 li sanırım...
 
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
233
daha iyi kavrama kötümü ? :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------

hatta aralarındaki balataları kaliteli ask markayla degişşin daha iyi olur :))
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
34
merhaba değerli arkadaşlarım bir süredir yoktum takip edemedim işlerden ve yoğunluktan dolayı umarım çok şey kaybetmemişimdir :D ben daha yeni motorumu kullanmaya başladım hava şartlarından dolayı malum Ardahan'a kolay kolay yaz gelmiyor.
ha bu arada arkadaşlar bu 150 mcx arka disk fren çok yumuşak tutuyor onu biraz sıkmak istiyorum nasıl ayarlayabilirim fikri olan var mı?
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
127
merhaba değerli arkadaşlarım bir süredir yoktum takip edemedim işlerden ve yoğunluktan dolayı umarım çok şey kaybetmemişimdir :D ben daha yeni motorumu kullanmaya başladım hava şartlarından dolayı malum Ardahan'a kolay kolay yaz gelmiyor.
ha bu arada arkadaşlar bu 150 mcx arka disk fren çok yumuşak tutuyor onu biraz sıkmak istiyorum nasıl ayarlayabilirim fikri olan var mı?

daha kaliteli balata kullanmak sanırım sorununu çözecektir.
 
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
233
farkı oring zincir olması ve orjinaline göre daha kalın ve sağlam olması..hem uygun fiyatlı hemde yeterince iyi..çok sık gevseme yapmaz..tahmini 1500 km den fazla olmuştur..fiyatına göre iyi bir zincir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst