onur biraz takılıyorum ki buna epey içerlenmişşin..kesici olayını araştıracağım özellikle belkide ben yanılıyorum.sana yalan söylüyorsun diyen olmadı ama niye bu kadar atarlandın bilmiyorum..sadece 200 cc karbüratör farkını söyledim ve benzin yetiştirememe sorunu yaşamadım son gaz gittiğim halde.sonra modifiye beyinin de ateşlemeyi düzenlediğini söyledim ve kesici iptalini.degil mi?
yukarıdaki koca parağraftan yalan söylüyorum imajını nasıl çıkardın ilginç

)saka bir yana dedim özellikle..!!! hadi bizimkilerde kesici yok diyelim şimdi bu alet kesici iptali yapıyor dediğim halde o zaman benmi yalan söylüyorum ? nasıl 15-38 ile 16-45 aynı yakıyor ilginç..hem ön dişli hem arka dişli büyütmüşşün..yüksek devirde deli gibi harcıyor makina.senin makina özellikle o hızlarda devri her daim yüksek bir makina.2 mizde aynı makinayı kullanıyoruz.2 mizin motorunda ilginçlik var ama hangimizinkinde bilmiyorum.yalan söylüyorsun demiyorum sadece kıyas yaparsak benimkiyle farklı bir özel üretim seninki heral

).
titreşim mevzusunda 1-2 viteste biraz titreşim var oda 4500-5000 den sonra.. 3-4-5 titreşim azalıyor rahatsız edici degil. yanlız 15 dişliyi kullanamamıştım sürekli yüksek devir ve titreşimden dolayı..özellikle uzun yolda 430 km yolda insan tecrübe yaşıyor.o yüzden onurcum 17 dişli kullanıyorum...çokta kibirli degilim ama yanlış anlaşıldım sanırım.kullandıgım motorlarda ufak tefek modifiye yaptık.kurcalamayı seven biriyim.
bundan önce cg kullanıyordum.titreşimin ne demek oldugunu onda öğrendim.daha önceki paylaşımlarında ilk motorun oldugunu yazmıştın degilmi ? benmi yanlış anladım yoksa..
sonuç olarak 200 cc karbüratör ve dişli takviyesi ve önemsemediğin modifiye cdı unite ile senin yüksek devirdeki tutuklugu ve benzin yetiştirememe sıkıntısı yaşamıyorum.üzerindeki karbüratör yetiştiremiyor..bu şimdi kibirmi? bu bir tecrübedir.dene gör? gaz kolunu ne kadar cevirirsen çevir devrin yüksek oldugu sürece makinan daha cok yakacak ve boşuna bağırmış olacak...ha 200 cc karbüratörde motorun gazına dokun arasındaki farkı zaten anlayacaksın.halen bunu benimki seninkini döver meselesi olarak görüyorsan ne diyim...
Arkadaşım ben senin 40 yıllık arkadaşınmıyım ki ukala ukala takılıyorsun/şaka yapıyorsun falan ? Şurada 2muhabbet ettik diye mi kendinde bu alaycı/ukala üslubu hak görüyorsun ?!
Ne demek; "yok anladım sen büyük ihtimal devir saatini bozmuşşun

şaka bir yana o devirlere saat dayanmaz..arka 45 ön 16 zaten vites aralıkları yok denecek kadar kısa.sen ister istemez uzun yolda 10 bine dayanırsın hertürlü.kendini motogp de hissedersin o kadar sık vites degiştirmek zorunda kalırsın ki !!!

) motor zaten yüksek devirde deli gibi titrer.ve o dişlilerle benzin sarfiyatı nasıl merak ettim.gazın dibini görmedim haklısın ama kırmızıya kadar rahatlıkla girmesi bile yeterli." böyle dalga geçer gibi.. Çocuk muyuz biz ? Öyle saçma şaka yaparsan böyle cevap alırsın Mahir kusura da bakmayacaksın o zaman!
Bak orada yazdığını bir daha oku "gazın dibini görmedim haklısın" yazmışsın! Ben de diyorum ki tekrar ve tekrar gazın dibini görmeden nereden biliyorsun motosikletin kesiciye girip girmediğini!! ? Motosikletin kesiciye girmesi için gazı dibine kadar açman lazım buyur bir daha izle http://www.youtube.com/watch?v=EodSD_sGR5A anlayamazsan bir daha izle ne diyeyim daha.. Ben sana diyorum ki kesici olandan böyle ses çıkar, kesici olmayandan böyle ses çıkar, sen kalkıp hayır benimkinden iki sesde çıkmıyor diyorsun gazı sonuna kadar açmıyorsun ki! Bu ne demek oluyor ? beni yalancı çıkarmak olmuyor mu ? Ondan sonra gazı sonuna kadar açmamışsın diyince bahaneler, motoru bağırtmak istemiyorum cart curt...
Motosikletin üzerinde bilmem kaça bilmem kaç dişli de olsa yüksek devir de olsa sen gazı ne kadar açarsan o kadar benzin gider! Tabi ki yüksek devir için daha çok benzin vermek gerekecek ama sürekli yüksek devir de kullanmıyorum ki kaçıncıya yazıyorum bunu! Bu dişliler ile bende 4000-5000devir de kullanabiliyorum Mahir! Uzaylı değilim bende dünyalıyım... Motosikletin dişlisini değiştirdiğin zaman karbüratör ayarını etkileyip daha mı çok benzin almasını sağlıyor ?!
Benim motorumda ilginçlik milginçlik yok arkadaşım, bak kaç kişi dişli değiştirmiş bir de dön bak kaç kişi karbüratörünü bilmemnesini değiştirmiş ? Kimin ki ilginç ?
Evet ilk motosikletim, hiç arızasız 25bin kilometre.. Aynı cümle, iki tezat şey fark ettin mi "ilk motosiklet" ve "hiç arızasız 25bin".. Senin ikinci mi ? Kaçıncı motosikletin ? Kaç kere uzun yola çıktın Mahir ? CG ile kaç kilometre yaptın, MCX kaç kilometre'de ? Bu benim ilk motosikletim olduğu için başka motosiklet kullanmadığımı mı sanıyorsun ? "bundan önce cg kullanıyordum.titreşimin ne demek oldugunu onda öğrendim.daha önceki paylaşımlarında ilk motorun oldugunu yazmıştın degilmi ? benmi yanlış anladım yoksa.." Burada yazdığına göre titreşim ne demek bilmiyorum sanırım ? Kanuni Seyhan 150, ASYA sukuter 150, Çelik motor 150, CG 125, Keeway Superlight 150, Keeway Supershadow 250, Hyosung GV 250, Ramzey QM200, Honda Today 50, CBF 150, CRF250L, XL200, PS150İ, CBR 250, Yamaha Tenere660, Super Tenere 1200, Harley Davidson Dyna 1500.. Aklıma gelmeyen de olabilir! Benim ilk motosikletim olabilir ancak başka motosikletlerde kullandım! Alıp şöyle bir tur atmadım! Kullandım, hatrı sayılır!!! Benim 25bin kilometrem kendi motosikletimde... Hani titreşimin ne demek olduğunu öğrendin ya sen CG'de, 1500cc Harley'e bin bir daha öğren titreşimin ne demek olduğunu Mahir'ciğim... Etrafım da motosiklet kullanan arkadaşım çook! Nasıl! kullandığımı bildikleri için emanet etmekten çekinmezler, anlatabildim mi?!
Yani diyeceğim şudur 200cc ya da bilmem kaç cc'de gazı çevirince verdiği tepkilerin farkındayım! Benim motosikletim gariban 150cc her ne kadar ruhsatta 162cc yazsa da ben o 12cc ile övünen tarafta değilim, 150cc'lik gariban motosikletim ile kimseyi dövemem anca arkadan takip ederim 200'lük karbüratörlü olanların tozunu falan yutarım hatta...
Neyse, böyle yeni halim iyi oldu mu ? Kibirli, ukala falan !? Bence de iyi oldu çünki insanlar iyi dilden, tatlı sözden anlamıyor.. İlla böyle kavga, kıyamet gerekli.. !