merhaba ariva;
sorularını cevaplıyorum
1-akü ömrü 2 yıldır,9 ayda bitemez kurşun plakalı aküler,eğer aküye su ısıtıcı gibi bir cihaz bağlamadıysan

2-su miktarı plakaların biraz ustunde olmalıdır,yanlız aman ha dikkat et HCI sana temas etmesin,eldiven ve koruyucu gözlük kullan,yada akü bayilerine götür,hayrına el atar adamlar
3-akü asidi,akünün içinden alınan karışımla ölçülür,özel bir aleti var.yine tavsiyem akü satan abilerdir

4-jel aküye her zaman sempatim var.akünü göster eğer derlerseki ölmüş.jel akü al.yoksa bu aküyü bir yıl daha kullanabilirsen kullan.israf haram dır
