Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
ayrıca bir sey sormak istiyorum sizin motor soğukken mesela üzerinden bir gece geçiyor ve sabah çalıştıracaksınız motor çalıştırrıyorsunuz ısndıryorsununz sonra 1 vitese attıktan sonra tak diye vurup stop ediyormu daha sonra yapmıyor tabi bu olay bunun sebebini öğrendim fakat sizlerde varmı bu olay merak ediyorum
Aynı sorun bende de var..Ben soğuktur motor ondandır diordum..Neymiş sebebi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayrıca bir sey sormak istiyorum sizin motor soğukken mesela üzerinden bir gece geçiyor ve sabah çalıştıracaksınız motor çalıştırrıyorsunuz ısndıryorsununz sonra 1 vitese attıktan sonra tak diye vurup stop ediyormu daha sonra yapmıyor tabi bu olay bunun sebebini öğrendim fakat sizlerde varmı bu olay merak ediyorum
Aynı sorun bende de var..Ben soğuktur motor ondandır diordum..Neymiş sebebi?

benim motor mc değil ama bazen bendede oluyor cidden neden acaba?
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
43
merhaba arkadaşlar,
arkadaşlar bu 150 mc nin arka amortisörleri ayarlanabiliyormuş.kullanım klavuzunda öyle yazıyor ama nasıl uygulanacağı yazmıyor.nasıl ayarlandığını bilen varmı acaba.teşekkürler,saygılarımla

Amörtisörlerin üst kısmında özel bir anahtarla çevirilen tırtıklı 2 adet halka var üstüste. Onlarla ayarlanıyor. Fabrika ayarı çok yumuşaktı benimkinin, tümseklerde dibe vuruyodu. Ayarlattım, şimdi çok iyi. Serviste özel anahtarı olmasa da ayarlı pense ile çevirerek ayarlıyorlar.

Yapıressamı led park lambasının resimlerini merakla bekliyoruz kardeşim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
Amörtisörlerin üst kısmında özel bir anahtarla çevirilen tırtıklı 2 adet halka var üstüste. Onlarla ayarlanıyor. Fabrika ayarı çok yumuşaktı benimkinin, tümseklerde dibe vuruyodu. Ayarlattım, şimdi çok iyi. Serviste özel anahtarı olmasa da ayarlı pense ile çevirerek ayarlıyorlar.

Yapıressamı led park lambasının resimlerini merakla bekliyoruz kardeşim.

çok yumuşaktı dediğin sanırım ön amortisör dimi ... çünkü arkalar bana göre sert ...sordum da ayarını dediler zaten en yumuşakta hali şuan ... ama sert tümseklerde tak diye vuruyo yani arkalar...keşke arkalarda ön gibi yumuşak olsaydıda ben ayarla sertleştirseydim ....

evet Led park ve 12000 k ( koyu mavi) xenon takıldı benim tel foto çekmiyo... makineyi yanıma ldığım gün çekip yüklerim ..(haftasonu olur sanırım) sende bişeyi unumuyon hee :)
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
[opragım o sitede 2975 yazıyo ne ayak :)




1 2 hafta ıcınde uygun bıyerden alacagım ıns ama sıvasta pahalı baska yerler tercıh edecegız bakalım ne olcak..[/QUOT


TOPRİĞİM SİTEDE FİYATI GÜNCELLEMEMİŞLER.FİYATI 2840 LİRA.SİVASA İSTERSEN KOLİ HALİNDE GÜNDERİRLER,OTOBÜSLEBİLE GÖNDERİYORLAR.GÖNDERME PARASIDA ALMIYORLAR,SEN KENDİN MONTAJINI YAPTIRIRSIN YETKİLİ SERVİSE.SONER USTAYLA GÖRÜŞEBİLİRSİN.05422513276

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:17 ----------

topragım o sitede 2975 yazıyo ne ayak :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

bu arada kararımı verdım cbf alcaktım ama vazgectım bundan oncekı motorum mondıaldı 35 bın km de motor yaptırdım...

yanı motor hondada olsa yamaha da olsa senındır nasıl bakarsan ole hızmet eder

bu motorla sele harıcınde uzun yolda cbf ten daha rahat edecegımı dusunuyorum...

1 2 hafta ıcınde uygun bıyerden alacagım ıns ama sıvasta pahalı baska yerler tercıh edecegız bakalım ne olcak..

topragım o sitede 2975 yazıyo ne ayak :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

bu arada kararımı verdım cbf alcaktım ama vazgectım bundan oncekı motorum mondıaldı 35 bın km de motor yaptırdım...

yanı motor hondada olsa yamaha da olsa senındır nasıl bakarsan ole hızmet eder

bu motorla sele harıcınde uzun yolda cbf ten daha rahat edecegımı dusunuyorum...

1 2 hafta ıcınde uygun bıyerden alacagım ıns ama sıvasta pahalı baska yerler tercıh edecegız bakalım ne olcak..

TOPRİĞİM SİTEDE FİYATI GÜNCELLEMEMİŞLER.FİYATI 2840 LİRA.SİVASA İSTERSEN KOLİ HALİNDE GÜNDERİRLER,OTOBÜSLEBİLE GÖNDERİYORLAR.GÖNDERME PARASIDA ALMIYORLAR,SEN KENDİN MONTAJINI YAPTIRIRSIN YETKİLİ SERVİSE.SONER USTAYLA GÖRÜŞEBİLİRSİN.05422513276

http://www.faziletmotorsiklet.com/
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
11
Amörtisörlerin üst kısmında özel bir anahtarla çevirilen tırtıklı 2 adet halka var üstüste. Onlarla ayarlanıyor. Fabrika ayarı çok yumuşaktı benimkinin, tümseklerde dibe vuruyodu. Ayarlattım, şimdi çok iyi. Serviste özel anahtarı olmasa da ayarlı pense ile çevirerek ayarlıyorlar.

Yapıressamı led park lambasının resimlerini merakla bekliyoruz kardeşim.

Çok teşekkürler.
o tırtıklı halkaları hangi yöne çevirmemiz gerekiyor yumuşatmak için amortisörleri
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
43
çok yumuşaktı dediğin sanırım ön amortisör dimi ... çünkü arkalar bana göre sert ...sordum da ayarını dediler zaten en yumuşakta hali şuan ... ama sert tümseklerde tak diye vuruyo yani arkalar...keşke arkalarda ön gibi yumuşak olsaydıda ben ayarla sertleştirseydim ....

evet Led park ve 12000 k ( koyu mavi) xenon takıldı benim tel foto çekmiyo... makineyi yanıma ldığım gün çekip yüklerim ..(haftasonu olur sanırım) sende bişeyi unumuyon hee :)

Süper... :) Nasıl memnun musun xenon farın performansından? Hayır arkadaşlar büyük ihtimalle o sertlik sert olduğundan değil, aksine çok yumuşak. Normalde motor duruyorken arkaya ellerinizle yüklenince bayağı esnetebiliyorsanız yumuşaktır amortisörler. El kuvveti ile esnetmek kolay olmamalı. O tak diye vuruşlar yanıltıcı sanırım bizim için. Ben de sert diye gittim servise, serviste usta olayı gösterdi ve ayarladı. Şimdi çok daha rahat.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------

Çok teşekkürler.
o tırtıklı halkaları hangi yöne çevirmemiz gerekiyor yumuşatmak için amortisörleri

Ya yanıltmak istemem seni. Servisteki usta ayarladı ve ne yazık ki ben dikkat etmedim kardeşim.
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
buda benim mc sevgili mc severler :p






resimleri ekleme sebebim öne yazdırdığım yazı ve kan grubu ve yapıştırdığım jant stıckerı janta dışardan uygulamayı beceremedik bizde içerden yapıştırdık inşallah atmaz.. :cat:
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
buda benim mc sevgili mc severler :p






resimleri ekleme sebebim öne yazdırdığım yazı ve kan grubu ve yapıştırdığım jant stıckerı janta dışardan uygulamayı beceremedik bizde içerden yapıştırdık inşallah atmaz.. :cat:

jant kollarına yaptırmasaydın daha iyi olurdu.biraz oyuncak gibi durmuş
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
arkadaslarrrr bu motorsiklet i alııp kullanıp memnun kalmayan veyatta benzini cok yakıyor kardesim diyipte satmak isteyen parcası dandik diyen brileri yokmu bu kardeşinizde siyahını almak istiyor . 100 km de kac lt yer ? gideri dururu nasıldır yardım edin breee
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
arkadaslarrrr bu motorsiklet i alııp kullanıp memnun kalmayan veyatta benzini cok yakıyor kardesim diyipte satmak isteyen parcası dandik diyen brileri yokmu bu kardeşinizde siyahını almak istiyor . 100 km de kac lt yer ? gideri dururu nasıldır yardım edin breee

al kardeşim,pişman olmazsın.önceki yazılarda var ne kadar yakktığı.kullanıma göre değişiyor,
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
43
arkadaslarrrr bu motorsiklet i alııp kullanıp memnun kalmayan veyatta benzini cok yakıyor kardesim diyipte satmak isteyen parcası dandik diyen brileri yokmu bu kardeşinizde siyahını almak istiyor . 100 km de kac lt yer ? gideri dururu nasıldır yardım edin breee

Bre hazırcı insan. :D Ben bu motoru almadan önce üşenmedim saatlerce oturup baştan sona tüm forumu okudum. Tüm şikayet ve memnuniyetlerini dile getirenlerin meramlarını iki kelamla nasıl özetleyelim şimdi :)
Naçizane ben 2500 km'deki motorum için şöyle özetleyeyim durumu: Bu paraya alınabilecek, fiyat-kalite optimizasyonu en iyi olan motor. Yakıt, kullanıcıya göre değişmekle birlikte, rodaj sonrası 100 km'de 3 ile 3,8 lt arası. :cat:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
arkadaslarrrr bu motorsiklet i alııp kullanıp memnun kalmayan veyatta benzini cok yakıyor kardesim diyipte satmak isteyen parcası dandik diyen brileri yokmu bu kardeşinizde siyahını almak istiyor . 100 km de kac lt yer ? gideri dururu nasıldır yardım edin breee

slm kardeşim ben de var 150 mc önce artılarını yazayım :
tipi güzel ,firenleri çok güzel 1 va 2 kişi olsun toparlaması güzel maksumum hız 120 125, kabortası fena degil
eksi yanları:
motor açıldıkça gürültülü çalışıyor , 1 lt benzinle 30 km gidiyor , ben bendeki durumu anlatıyorum ilik başlarda titreme çok azdı açıldıkça arttı,arka amartösür normalde çok yumuşak orda bir ayar somunu var onu sıkıncada sert oluyor ortası yok,arkaya 2 . kişi oturdugunda koltuk çok ince kalıtor
sen bana bakma önerim piyasada bir kaç model var honda cbf ,ybr, apaçi tvs,mondial 150 mc,kanuni puma bildiklerim tabiki bu motorlarında artı ları eksileri var işne hangisi gelirse araştır motor sürmeyi biliyorsan bir iyice deme yapmadan kara verme
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
53
merhabalar uzun araştırmalarımdan sonra geçen hafta aranıza katıldım:) motorsiklet maceram epey eskiye dayanıyor.. jawa laser, MZ251 ve biraz aradan sonra farklı zamanlarda yamaha ybr125 ve honda cbr125r uzun süre kullandım... son bir yıldır arabam olmadığından yazda yaklaştığı için motor almaya karar verdim. cbf150-apache150RTR-150MC arasında karar vermem uzun sürdü..( boyum 1,80 olduğundan cbr125r bana biraz küçük ve ybr125 te performans olarak 150 liklere göre düşük kalıyor diye hemen eledim) cbf in sıfırına o kadar para vermek bana pek doğru gelmedi, apachenin de parça ve servis durumu beni korkuttu ve 150MC aldım:) şuan rodajda ve gayet isabetli bir karar olduğunu düşünüyorum...
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
ozaman herkeze hayırlı olsun cbf e adımı yazdırmıstım ama vaz gectim cunki adm gbi toplamak 5.000 tl yi buluyor bu motrla kurye lik yapan gördum . ben sirkette calısıyorum paket isi meyve dagıtıyorum . benzinimi orası karsılıyacak oorada calıstıgım zamanlar
cbf cok pahalı ybr cok pajhalı onlara 350 ile 500 tl arası taksit ödeyemem bunu taksitle alıp 220 gbi falan olcak o sekilde daha iyi olcak benim icin 1 sene binerim satarım beni amorti etmiş olur en kısa zamanda siyah birtane alıyorum arkadaslar hepinize hayrlı olsun banada
 
Katılım
8 Nis 2011
Mesajlar
19
merhabalar uzun araştırmalarımdan sonra geçen hafta aranıza katıldım:) motorsiklet maceram epey eskiye dayanıyor.. jawa laser, MZ251 ve biraz aradan sonra farklı zamanlarda yamaha ybr125 ve honda cbr125r uzun süre kullandım... son bir yıldır arabam olmadığından yazda yaklaştığı için motor almaya karar verdim. cbf150-apache150RTR-150MC arasında karar vermem uzun sürdü..( boyum 1,80 olduğundan cbr125r bana biraz küçük ve ybr125 te performans olarak 150 liklere göre düşük kalıyor diye hemen eledim) cbf in sıfırına o kadar para vermek bana pek doğru gelmedi, apachenin de parça ve servis durumu beni korkuttu ve 150MC aldım:) şuan rodajda ve gayet isabetli bir karar olduğunu düşünüyorum...


hayırlısı olsun kardes
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu 150 mc nin sele altı nasıL? tonavıda anahtar falan sığabiliyormu?? varsa foto koyabilirmisiniz...
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Doğru Karar

Yeni MC sahibi veya karar aşamasındaki kardeşlerim, doğru karar verdiğinizi bir müddet sonra daha iyi anlıyacaksınız. Tek kelimeyle "Yok böyle 150 cc":):cat:
Tork, denge, görsellik, vites geçiş kolaylığı hepsi mükemmel.
Kendimce kusur olarak gördüğüm küçük ayrıntılar, aldığım keyfin yanında kaybolup gidiyor.:)

Bir kaç arkadaşım sormuş;
Soğuk motorda, 1'inci vitese takma esnasındaki irkilme olayı bende de oluyor, ısınınca kayboluyor. Tahminimce; yağın henüz çalışma ısısına gelmemesi nedeniyle kavramanın tam olarak gerçekleşmemesi. Siz de önce 2'ye takın sonra 1' alın, irkilme daha az oluyor. 50 metre gittiğinizde de bir şey kalmıyor.
Bu arada, bu ufak ayrıntı nedeniyle; özellikle sabahları ilk çalıştırma esnasında muhakkak frenleriniz sıkılı olsun. N'olmaz, ne olmaz
Tabi 2000 bakımına gittiğim de servise olayı soracam, bakalım onlar ne diyecekler:silent:
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
arkadaşlar peki bunda vites göstergesi varmı ve vites sıralaması nasıl ve jiklesi varmıdır ve koruma demirleri vs vs:cherry:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
sabah ilk çalıştırmadan sonra 1. vitese geçişte sorun yaşayan arkadaşlar motoru çalıştırmadan önce vitese takıp boşa alıp öyle çalıştırsınlar. sonra 1. vitese takmadan 2. ye takıp sonra 1. vitese alıp devam etsinler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst