- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 3,389
motor çalıştığım yerin karşısında dün görüştüm 2.880 tl de anlaştık iş yeri sahibiyle hayırlısıyla almak kısmet olur inşallah
)
Eğer kullanılmış ise çok pahalı!
motor çalıştığım yerin karşısında dün görüştüm 2.880 tl de anlaştık iş yeri sahibiyle hayırlısıyla almak kısmet olur inşallah
)
motor çalıştığım yerin karşısında dün görüştüm 2.880 tl de anlaştık iş yeri sahibiyle hayırlısıyla almak kısmet olur inşallah
)
yapiressami koruma demirini nerden kaça aldın ?
Bu fiyattan vermeye devam ediyorsa elinden bayiliğini alırlar adamın.http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...racer-2-500-tl-sook-fiyat-ile-44874508/detay/
neden buraya bakmıyorsun ?
Bu fiyattan vermeye devam ediyorsa elinden bayiliğini alırlar adamın.[/QUOTE
o ilan 4 hafta önce 2500 dü .... sora ötv yükseldi ben 2 hafta önce aldım 2600 / 12 taksit...
adam babamın oğlu değil ama ..ömer bey çok kibar ve iyi biri...
normalde 2850 ve peşin istiyolar 12 taksit istersen 3000 i geçiyo ..biraz araştırmacı olmak lazım ... (son dakika gelişmesi olmadıysa)
"oradaki ilan günceldir"...tabi isteyen... istediği fiyattan alır ve satar ...
Bu fiyattan vermeye devam ediyorsa elinden bayiliğini alırlar adamın.[/QUOTE
o ilan 4 hafta önce 2500 dü .... sora ötv yükseldi ben 2 hafta önce aldım 2600 / 12 taksit...
O ilanın hiç 2500 olduğunu görmedim.2 ay öncede,1.5 ay öncede 2600 tl. idi.
Firmaların internet sitesinde yayınladığı fiyatlar bayilere tavsiye fiyatıdır.
Mondial sadece motosiklet satılan bayilerde değil,
beyazeşya,elektronik,mobilya satılan yerlerde de satılıyor.
İsteyen istediği fiyata ve vadelerle satıyor ve tabiiki karı varsa satsın.
MC yi almadan önce Kymco da baktım.Beyaz eşya satan bir yer peşin fiyatına 20 ay vade yaptı.Yani şartlar satıcıya göre değişiyor.
2600 tl.yi sadece bu bayide değil başka yerde de aynı şartlarda gördüm.
Bende aynı fiyata ve aynı şartla aldım.
Alacak olanlar biraz araştırsın.
ben ömerbeye dün sordum.motor 2840 çıplak haliyle.ben gebzedeyim burdaki bayiideki arkadaşta çok iyi.peşin fiyatına 12 ay taksit yapıyor kredi kartlarına.1000 lira verenede gerisini senet yapıyor.FAZİLETMOTOR.COMDAN BAKABİLİRSİNİZ.
o SAyfaya ulasamadım ulasabılecegım baska bir adres varmı dostum?:rendeer:
http://www.faziletmotorsiklet.com/ topriğim burdan ulaşabilin.:cat:
dün serviste 70,000 yapmış bi mc gördüm kuryenin galiba motor yapıyordu ve motor hala diriydi bunu paylaşmak istedim ve bi kaç sorunum var onları sorucam değerli mc sevenler
1.marş basıp gidiyorum biraz uzun dolaşınca 2-3 saat gibi motoru açıyorum orta sehpayı gidiyorum gelince bide bakıyorum 5 kuruş büyüklüğünde yerde 3 adet yağ damlası var motordan akmış bu neden bilen var mı ? (motor daha rodajdan çıkmadı)
2-- 5. vites -4-3 gidiyorum yavaşlıyorum vites 2 ye ve 1 e girmiyor çok nadir yapsada kötü bişey mi servise sordum ohooooo 1000 bakımını bekle dedi :farao:
dün serviste 70,000 yapmış bi mc gördüm kuryenin galiba motor yapıyordu ve motor hala diriydi bunu paylaşmak istedim ve bi kaç sorunum var onları sorucam değerli mc sevenler
1.marş basıp gidiyorum biraz uzun dolaşınca 2-3 saat gibi motoru açıyorum orta sehpayı gidiyorum gelince bide bakıyorum 5 kuruş büyüklüğünde yerde 3 adet yağ damlası var motordan akmış bu neden bilen var mı ? (motor daha rodajdan çıkmadı)
2-- 5. vites -4-3 gidiyorum yavaşlıyorum vites 2 ye ve 1 e girmiyor çok nadir yapsada kötü bişey mi servise sordum ohooooo 1000 bakımını bekle dedi :farao:
Bu fiyattan vermeye devam ediyorsa elinden bayiliğini alırlar adamın.[/QUOTE
o ilan 4 hafta önce 2500 dü .... sora ötv yükseldi ben 2 hafta önce aldım 2600 / 12 taksit...
adam babamın oğlu değil ama ..ömer bey çok kibar ve iyi biri...
normalde 2850 ve peşin istiyolar 12 taksit istersen 3000 i geçiyo ..biraz araştırmacı olmak lazım ... (son dakika gelişmesi olmadıysa)
"oradaki ilan günceldir"...tabi isteyen... istediği fiyattan alır ve satar ...
ÖTV mi yükseldi ? Onu da nereden çıkardınız ?
isak a danis..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------
@motorderili, kardesim tebrik ediyorum cok güzel olmus motorun. Allah kazasiz belasiz binmek nasip etsin. Güle güle kullanman dilegiim ile. Ya bu MC ler hertürlü parasini hak etmiyor mu ya? Dizayni yeter...