Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
:) motor çalıştığım yerin karşısında dün görüştüm 2.880 tl de anlaştık iş yeri sahibiyle hayırlısıyla almak kısmet olur inşallah :))

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...racer-2-500-tl-sook-fiyat-ile-44874508/detay/

neden buraya bakmıyorsun ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:10 ----------

yapiressami koruma demirini nerden kaça aldın ?

önceki sayfalarda da yazdım ... ikitelli org. san. de dolapdere san. sit. de
www.mondimotor.com ÖMER ARAS . koruma demiri ve çanta demiri ikisini 80 TL ye taktırdım..
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
Bu fiyattan vermeye devam ediyorsa elinden bayiliğini alırlar adamın.[/QUOTE

o ilan 4 hafta önce 2500 dü .... sora ötv yükseldi ben 2 hafta önce aldım 2600 / 12 taksit...
adam babamın oğlu değil ama ..ömer bey çok kibar ve iyi biri...
normalde 2850 ve peşin istiyolar 12 taksit istersen 3000 i geçiyo ..biraz araştırmacı olmak lazım ... (son dakika gelişmesi olmadıysa)
"oradaki ilan günceldir"...tabi isteyen... istediği fiyattan alır ve satar ...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
64
Bu fiyattan vermeye devam ediyorsa elinden bayiliğini alırlar adamın.[/QUOTE
o ilan 4 hafta önce 2500 dü .... sora ötv yükseldi ben 2 hafta önce aldım 2600 / 12 taksit...

O ilanın hiç 2500 olduğunu görmedim.2 ay öncede,1.5 ay öncede 2600 tl. idi.
Firmaların internet sitesinde yayınladığı fiyatlar bayilere tavsiye fiyatıdır.
Mondial sadece motosiklet satılan bayilerde değil,
beyazeşya,elektronik,mobilya satılan yerlerde de satılıyor.
İsteyen istediği fiyata ve vadelerle satıyor ve tabiiki karı varsa satsın.
MC yi almadan önce Kymco da baktım.Beyaz eşya satan bir yer peşin fiyatına 20 ay vade yaptı.Yani şartlar satıcıya göre değişiyor.
2600 tl.yi sadece bu bayide değil başka yerde de aynı şartlarda gördüm.
Bende aynı fiyata ve aynı şartla aldım.
Alacak olanlar biraz araştırsın.
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
18
merhaba arkadaşlar bende yaklaşık bir ay önce mondi motor ikitelleden motorumu teslim aldım 2600 + plaka masrafı olarak teslim aldım ömer bey gerçekten çok iyi niyetli bir kişidir yapıressamının dedigi gibi birz araştırmacı olmak gerekiyor.
birde benim bir sorunum var arkadaşlar bemin mc kontagı kapattıktan sonra eksozun altından su gibi birşey damlatıyor neden ve ne oldugunu anlayamadım sizde de böyle bir durum oldumu tecrübeli arkadaşlardan cevap istiyorum herkese hayırlı akşamlar
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
ben ömerbeye dün sordum.motor 2840 çıplak haliyle.ben gebzedeyim burdaki bayiideki arkadaşta çok iyi.peşin fiyatına 12 ay taksit yapıyor kredi kartlarına.1000 lira verenede gerisini senet yapıyor.FAZİLETMOTOR.COMDAN BAKABİLİRSİNİZ.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:45 ----------

yahu arkadaşlar sayfayada resim paylaşmayı bi türlü yapamadım nasıl oluyor
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
ben ömerbeye dün sordum.motor 2840 çıplak haliyle.ben gebzedeyim burdaki bayiideki arkadaşta çok iyi.peşin fiyatına 12 ay taksit yapıyor kredi kartlarına.1000 lira verenede gerisini senet yapıyor.FAZİLETMOTOR.COMDAN BAKABİLİRSİNİZ.


o SAyfaya ulasamadım ulasabılecegım baska bir adres varmı dostum?:rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
o SAyfaya ulasamadım ulasabılecegım baska bir adres varmı dostum?:rendeer:

http://www.faziletmotorsiklet.com/ topriğim burdan ulaşabilin.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:53 ----------

HATIRLATMASI BİZDEN!
(Eklenme tarihi:17.02.2010)

2918 nolu yasayı biliyor musunuz?.‏
_____________________________
2918 Sayılı Karayolları Trafik Kanunu 8/b maddesi gereği;

**** ****
2918 SAYILI TRAFİK KANUNUNU MUTLAKA OKUYUN.

TÜKETİCİLER BİRLİĞİ, KAZAZEDELERİN HAKLARIYLA İLGİLİ BİR RAPOR HAZIRLADI.

TRAFİK KAZASI SONUCU YARALANAN VE HASTANEYE KALDIRILARAK TEDAVİ ALTINA ALINAN KAZAZEDELERİN, KANUNA GÖRE TEDAVİ İÇİN ÜCRET ÖDEMEMESİ GEREKTİĞİ BELİRTİLDİ.

KAZA SONUCU YARALANAN VE HERHANGİ BİR HASTANEDE TEDAVİ GÖREN KAZAZEDELERDEN,

BU TEDAVİLERİNE KARŞILIK HASTANE TARAFINDAN ÜCRET TALEP EDİLEMEYECEĞİNİN BELİRTİLDİĞİ RAPORDA,

2918 SAYILI TRAFİK KANUNU'NA GÖRE :

" HERHANGİ BİR TRAFİK KAZASI SONUCU YARALANAN KİŞİ, EN KISA SÜREDE HASTANEYE YETİŞTİRİLMEK VE GEREKEN TEDAVİNİN YAPILMASI" HÜKÜMLERİNİ İÇERİYOR.

YÖNETMELİĞE GÖRE,

" HASTANE ACİL SERVİSİ, KENDİSİNE GELEN KAZAZEDENİN "

MADDİ DURUMU, SOSYAL GÜVENCESİNİN OLUP OLMADIĞINA VE HASTANIN ÖZELLİĞİNE BAKMADAN, GEREKEN TEDAVİYİ VE MÜDAHALEYİ HERHANGİ BİR ÜCRET
TALEP ETMEDEN YAPMAK ZORUNDA.

BU TEDAVİ SONUCU OLUŞAN MASRAFIN İSE SAĞLIK BAKANLIĞI, KARAYOLLARI TRAFİK DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ TARAFINDAN KARŞILANACAGININ
BELİRTİLDİĞİ RAPORA GÖRE;

VATANDAŞLARIN HAKLARINI BİLMEDİĞİ İÇİN SORUNLAR YAŞANDIĞINI VE HASTANELERİN BU KANUNDAN BİHABERMİŞ GİBİ GÖZÜKÜP, VATANDAŞTAN PARA
TALEP ETMELERİNİN SUÇ OLDUĞU BELİRTİLDİ.
KAZASIZ GÜNLER DİLEGİYLE...

::stretche::ranntign
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347

topragım o sitede 2975 yazıyo ne ayak :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

bu arada kararımı verdım cbf alcaktım ama vazgectım bundan oncekı motorum mondıaldı 35 bın km de motor yaptırdım...

yanı motor hondada olsa yamaha da olsa senındır nasıl bakarsan ole hızmet eder

bu motorla sele harıcınde uzun yolda cbf ten daha rahat edecegımı dusunuyorum...

1 2 hafta ıcınde uygun bıyerden alacagım ıns ama sıvasta pahalı baska yerler tercıh edecegız bakalım ne olcak..
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
dün serviste 70,000 yapmış bi mc gördüm kuryenin galiba motor yapıyordu ve motor hala diriydi bunu paylaşmak istedim ve bi kaç sorunum var onları sorucam değerli mc sevenler

1.marş basıp gidiyorum biraz uzun dolaşınca 2-3 saat gibi motoru açıyorum orta sehpayı gidiyorum gelince bide bakıyorum 5 kuruş büyüklüğünde yerde 3 adet yağ damlası var motordan akmış bu neden bilen var mı ? (motor daha rodajdan çıkmadı)
2-- 5. vites -4-3 gidiyorum yavaşlıyorum vites 2 ye ve 1 e girmiyor çok nadir yapsada kötü bişey mi servise sordum ohooooo 1000 bakımını bekle dedi :farao:
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
yanlış yazmışlardır topriğim.sen almak istersen ayarlattırırım.senkredi kartıylamı alıcan,yoksa nakitmi.eğer alcaksan direk fabrikadan memlekete gönderiyorlar.sen yarın fazilet motoru ara soner ustayla görüş sana ceb telinide veriyim.05422513276


dün serviste 70,000 yapmış bi mc gördüm kuryenin galiba motor yapıyordu ve motor hala diriydi bunu paylaşmak istedim ve bi kaç sorunum var onları sorucam değerli mc sevenler

1.marş basıp gidiyorum biraz uzun dolaşınca 2-3 saat gibi motoru açıyorum orta sehpayı gidiyorum gelince bide bakıyorum 5 kuruş büyüklüğünde yerde 3 adet yağ damlası var motordan akmış bu neden bilen var mı ? (motor daha rodajdan çıkmadı)
2-- 5. vites -4-3 gidiyorum yavaşlıyorum vites 2 ye ve 1 e girmiyor çok nadir yapsada kötü bişey mi servise sordum ohooooo 1000 bakımını bekle dedi :farao:

o vites yayından olabiliyor.zamanla alışır.yağ damlatıyorsa contası değişmesi gerekir.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
dün serviste 70,000 yapmış bi mc gördüm kuryenin galiba motor yapıyordu ve motor hala diriydi bunu paylaşmak istedim ve bi kaç sorunum var onları sorucam değerli mc sevenler

1.marş basıp gidiyorum biraz uzun dolaşınca 2-3 saat gibi motoru açıyorum orta sehpayı gidiyorum gelince bide bakıyorum 5 kuruş büyüklüğünde yerde 3 adet yağ damlası var motordan akmış bu neden bilen var mı ? (motor daha rodajdan çıkmadı)
2-- 5. vites -4-3 gidiyorum yavaşlıyorum vites 2 ye ve 1 e girmiyor çok nadir yapsada kötü bişey mi servise sordum ohooooo 1000 bakımını bekle dedi :farao:

Kurye iyi gezmis valla 6-7ayda 70bin km dehset bi rakkam.

Yag damlatma olayi düzgün sikilmamis yag kapagi olabilir mesela. Gezdikten sonra damlatmasi yagin isinip incelmesinden kaynakli.Daha akiskan hale geliyor yani. Yag tipalarini kontrol ettir. Vites padinin oradaki conta kolaylikla yag kacirabiliyor orayada baktir.. Hiz düsürdügünde 2.vitese gecmemesi normal degil. 1.vitese gecmemesini anlayabilirim ama 2.vitese gecmesi gerekir.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu fiyattan vermeye devam ediyorsa elinden bayiliğini alırlar adamın.[/QUOTE

o ilan 4 hafta önce 2500 dü .... sora ötv yükseldi ben 2 hafta önce aldım 2600 / 12 taksit...
adam babamın oğlu değil ama ..ömer bey çok kibar ve iyi biri...
normalde 2850 ve peşin istiyolar 12 taksit istersen 3000 i geçiyo ..biraz araştırmacı olmak lazım ... (son dakika gelişmesi olmadıysa)
"oradaki ilan günceldir"...tabi isteyen... istediği fiyattan alır ve satar ...

ÖTV mi yükseldi ? Onu da nereden çıkardınız ?
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
152
Şöyle söyliyim yağ sorunum yok fakat vitesin arada bir geçmemesi bende de oluyor ama ben daha 870 km deyim yani bu zaman ilerdikçe kolaylaşıcaktır sonuçta belli bir aşınma olucak ve bir birine alışacak onu dert etme derim yine sor ustaya
ayrıca bir sey sormak istiyorum sizin motor soğukken mesela üzerinden bir gece geçiyor ve sabah çalıştıracaksınız motor çalıştırrıyorsunuz ısndıryorsununz sonra 1 vitese attıktan sonra tak diye vurup stop ediyormu daha sonra yapmıyor tabi bu olay bunun sebebini öğrendim fakat sizlerde varmı bu olay merak ediyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:37 ----------

isak a danis..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

@motorderili, kardesim tebrik ediyorum cok güzel olmus motorun. Allah kazasiz belasiz binmek nasip etsin. Güle güle kullanman dilegiim ile. Ya bu MC ler hertürlü parasini hak etmiyor mu ya? Dizayni yeter...

valla Atilla abi ben aziz aslana söledim sizde varmı diye onlar eski tip parıtılılar var dişleğe gittim ond da senin taktığından var 10 tlye veriyim dedi hondaya şimdiki kübaya gittim ondada senn taktığından varmıs sen arka demiri nerden aldın?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
11
merhaba arkadaşlar,
arkadaşlar bu 150 mc nin arka amortisörleri ayarlanabiliyormuş.kullanım klavuzunda öyle yazıyor ama nasıl uygulanacağı yazmıyor.nasıl ayarlandığını bilen varmı acaba.teşekkürler,saygılarımla
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
gazlı amortisör ayarını genelikle hava basarak yapıyorlar diye biliyorum unutmazsam yarın ögrenirim ama tavsiyem şimdilik ellemeyin
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
@ libyali, kardes ben arka canta demirini izmirden getirttim. Önceki sayfalarda Gülhan diye bi motosiklet bayiisinin telefonu vardi oradan ulasabilirsin.

Motor koruma demirini ise Honda servisi (kuba bayii) Murattan aldim. CBF demiri taktim.
Kardes sen buralarda mi oturuyorsun? öyle ise sen bizim gezilere niye katilmiyorsun? Facebooktan ON ROAD RIDERS sayfasini begen ve etkinlikleri oradan takip edebilirsin. Cumartesi ve Pazar günü gidiyoruz biz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst