Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bir haftada usta olursun yıgılma kompresyon olayı motor hacmine ve sıkıştırma oranına göre artar evet bütün viteslilerde vardır
 
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
8
arkadaşlar sooterden vitesliye geçiş yaparsam bu motoru alacağım aranızda scooterden vitesliye geçenler varmı direksiyon sınavında denedim ama kombinasyonlar kafamı kurcaladı ve gazı bırakınca yığılma oldu
1 bu yığılma bütün viteslilerde olurmu?
2 scooterden sonra alışma evresi ne kadar sürüyor
cevaplarsanız sevinirim

1 haftada üstesinden gelicegine eminimm...
yıgılma konusuna gelincede her vistesli motor yıgılma yapar die bişey yok... bu kullandıgın motoruna göre deyişir ben su ana kadar okadar cok motor kullandımki; Honda CBR 125, Yamaha YBR 250 kullandım daha öncelerii ve şimdidede MONDİAL 150 MC kullanıcıyım daha önceki kullandıklarımı aratmaz diyebilirimm... yıgılma die bişey görmedim hissetmedim su ana kadar ben... dedigim gibi motordan motora fark var uyduruk bişeyse olabilir dedigin..:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Debriyajı ayarsız bırakırsan, gazı hafiften açmazsan yığılma olur tabii ki de...
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkes nerede?
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
18
2 gündür kimse yok merakla motor hakkındaki yorumları bekliyorum.
Havalar sogudu herkes evine çekildi galiba
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
usta sor soyleyelim
bu gun on taraftan ses geliyor diyordum ya balata spreyi ile balata temizligi yaptım ve km tarafındaki kecenin çevresini yaglattım sorun yok ses kesildi
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bu sprey işlevsel baya sanırım. Benim de ön diskten ses geliyor alayım bir tane.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
spreyin envayi çeşidi var balata temizleme (zifti falanda söküyo galiba) yag temizleme araç temizleme falan
birde zincir spreyi var walvoline öneririm zincire yapışıp kalıyor atmıyor zincir beybeyaz dolanır durursunuz
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
birde şu zincir temizleme olayı var dimi scooterde böyle bir olay yok kışın ve yazın hangi periyota göre temizleniyor
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
birde şu zincir temizleme olayı var dimi scooterde böyle bir olay yok kışın ve yazın hangi periyota göre temizleniyor

zincir temizleme yani bakim olayi isin en keyifli tarafi. Ben sifir aldigim motora simdiden malzememi hazirladim bile zamani gelsede temizlesem yaglasam diye bakiyorum.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
15 gunde bir temizlemek yaglamak işin zevkli tarafıdır hoş daha motorumu yıkamadım bile :):):)
 
Katılım
13 Ara 2010
Mesajlar
4
Merhaba,
ben de bu motoru (150 MC) almayı düşünüyorum.
Dün bir sitede 2600 TL 'ye gördüm. Forum kurallarını bilmediğim için link vermiyorum.
Fakat her yerde 2900 küsür TL'ye satılırken 2600 TL çok şaşırtı beni.
Var mı bilgisi olan bu konuda? Google'da kolayca bulunabilen bir site.
Selamlar
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
adam sıkışmıştır 2950 /12 alıyor peşin 2600 e satıyor düşen yılana bile sarılır plakasınıda çıkarmışsa bence çok iyi fiyat
 
Katılım
13 Ara 2010
Mesajlar
4
Sıfır mı? Özelden link atabilrisin.

sıfır.. ayrıca bir mağaza burası

Sadece bu değil, hepsi indirimli. 150 ZAT mesela 2450 TL.

Bu mağaza hakkında bilgisi olan varsa özelden veya buradan deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.
Kargo da bedava demişler...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
18
merhab hakan2010 zannedersem söyledigin magaza aydın nazillide. evet fiyatlar peşin ödeme de degigin gibi. yalnız sigorta ve plaka masrafları sana ait. ödemeyide ister havale yapıyorsun istersen de adrese teslim oldugunda kapı da ödeme yapabiliyorsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst