Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
ati turhan yaş kaçtı ? abimizsen saygıda kusur etmeyelim bu arada arkadaşım mc almak istiyo onla bi ara gelcez ama bi denk getiremedik gelirsek akçayda bi tur atarık :bounce:

Yas 36. Arkadasina tavsiye ederim. Ben memnunum yani. Istediginiz zaman gelip görebilirsiniz motoru. Ama bisey demek istiyorum, motorum test motoru degildir. Gelip görün calistirin üstüne binin. Ama test motoru gibi kullandirmak istemiyorum. Bu benim görevim degil. Mondial bayiisi belki yardimci olur bu konuda. Bu konuda da anlastiysak sorun yok, istediginiz zaman gelin.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Yas 36. Arkadasina tavsiye ederim. Ben memnunum yani. Istediginiz zaman gelip görebilirsiniz motoru. Ama bisey demek istiyorum, motorum test motoru degildir. Gelip görün calistirin üstüne binin. Ama test motoru gibi kullandirmak istemiyorum. Bu benim görevim degil. Mondial bayiisi belki yardimci olur bu konuda. Bu konuda da anlastiysak sorun yok, istediginiz zaman gelin.

çocuklara iki tur ver be abii ne olur? :) sokağın başından dönüp gelirler:)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motoru servise götürdüğümde bi eleman var, her seferinde test ediyorum ayağına motorun canını okuyor. :) Artık vermiyorum ben de...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Motoru servise götürdüğümde bi eleman var, her seferinde test ediyorum ayağına motorun canını okuyor. :) Artık vermiyorum ben de...

ayni tipten bizim buradaki serviste de var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:05 ----------

çocuklara iki tur ver be abii ne olur? :) sokağın başından dönüp gelirler:)

bakariz ;)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
ya amaç turlamak değil bir kaç şeye bakıcam zaten çalışması denge tireşim o kadar amaç gezmek değl zaten :wiinkk:
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Aslında modeller çıkmadan duyumları alan şu yakın tanıdıkları olan arkadaşlar test sürüşü için bi istek sunsalar bayiler aracılıgı ile ve çekingesi olanların kafalarındaki soru işaretleri biraz olsun silinse.Baı şeyler anlatma ile olmuyor çünki.Halk olarak dukunup hissetmeden idrak edemeyen bir yapımız var.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Aslında modeller çıkmadan duyumları alan şu yakın tanıdıkları olan arkadaşlar test sürüşü için bi istek sunsalar bayiler aracılıgı ile ve çekingesi olanların kafalarındaki soru işaretleri biraz olsun silinse.Baı şeyler anlatma ile olmuyor çünki.Halk olarak dukunup hissetmeden idrak edemeyen bir yapımız var.

Ben internette arastirmami yaptiktan, kullanici yorumlarini okuduktan sonra motoru kendi gözümle görmeye gittim bayiiye. Ve aldim gectim. Deneme sürüsü yapmadim. Kullanici yorumlari benim icin yeterli oldu. Istanbulda deneme sürüsü yaptiran bayiiler var.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
motoru bende deneme suruşu yapmadan aldım ama tabi yetkili servid arkadaşla gittik bir baktım eksantrik ustte vibrasyon engelleyen parçada var krankın aksine dönen dedi al gerisi zaten görünüyor aslında o bu motoru iki sene önce görmüş :):):)
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
60
slm arkadaşlar,bu arka amortisörün ayarı nasıl yapılıyor acaba! Kitabında iki tarafıda aynı şekilde ayarlayınız diyor fakat ben kademe falan görmedim amortisörlerde
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
slm arkadaşlar,bu arka amortisörün ayarı nasıl yapılıyor acaba! Kitabında iki tarafıda aynı şekilde ayarlayınız diyor fakat ben kademe falan görmedim amortisörlerde

altli üstlü iki somun var. Birini gevsetiyorsun önce sonra digeriyle ayar yapiyorsun. Sonra üstekini yine kontra yapiyorsun.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
100 kg luk adamlarda 125 cc lik motorsa sakın bu tabloya inanmayın valla dumur oluruz anca yokuş aşşagı işi kurtarırız :mrgreen::cherry:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Ben Necati abinin direktifleri dogrultusunda dislilerde herhangi bir degisiklik yapmayi düsünmüyorum. N O K T A
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben de yapsam mı yapmasam mı kararsız kaldım, ama tork benim için daha ön planda. Belki uzun yola çıkmadan önce bir denerim, sonuçta otobanda 115-120 yerine 130-135'le gitmekte büyük fark vardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst