http://img197.imageshack.us/i/grnt0989.jpg/
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------
![]()
By isak_1981 at 2011-03-17
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:01 ----------
![]()
By isak_1981 at 2011-03-17
Atilla çok güzel olmuş atölyen. Yazın sizin oralardan geçip Assos'ta bir gece kaldıktan sonra Çanakkale, Gelibolu üzerinden İstanbul'a geçme niyetim var. Oralarda ve müsait olursan tanışırız üstad. Senin motordaki modifikasyonları yakından görmüş olurum böylece
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 ----------
ırc marka lastiklerin ucuz olduguna aldanıp almayın viraj giris ve cıkıslarında sızı guvenlı karsılamayacak kadar kalıtesız bır yapıya sahıptır arkdaslar...lastıgın vırajlarda yola tutunmasını saglayan cıkıntıları pek ıyı degıl hemen erıyebılıyor bu yuzden kaza yapanlar var sıkayetcı olan cok lutfen kendınıze dıkkat edın pirelli marka lastık kullanmanızı tavsıye edıyorum...
mesela ne kadar ülçü söyel ben ona güre resim üzerin de oynar yayınlarım
emre750291 dostum bu özel mesajlarımı nerden okuyabilirim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:10 ----------
emre750291 dostum bu özel mesajlarımı nerden okuya bilirim
arkadaşlar bi tane ikinci el buldum denerken nelere dikkat etmem lazım üstelik sıfır alırken yanında neler veriyorlar kontak anahtarının yedegi varmı, devir kacı görmem lazım yag cubugunu cıkardıgımızda üfleme varmı.acil lazım teşekkürler.
ben uşaktayım ati sıfırda olsa fabrkasyon üflemesi vardır onasıl acaba motor 1300 te kullanıcı kullancı olmazsa o klometreye kadar her şey olabilir.katalizör denen (alakası yok) gaz kesicinin hortumu patladıgı icin iptal etmişler buda motoru korumasız bırakıyor oyüzden soruyorum gereksiz bir genelleme yapmışsın üfleme olmaz diye.anahtar hakkında bişey dememişsin.enson 5. viteste kac devri görüyorsun
evet ati bu gün 2 adet yaptım ama mazemem eksikti bitmedi yeni yaptıklarımın buyu 2.5 cm uzatıım çantanın altına gelen yeri 2 mm saç koyuyorum montaj deliklerini istersen arkaya doğru 2.5 cm de kaydırırsan senin için yeterli olur heralde bu günki çalişmamda bendekinden 7 cm ye yakın uzun yaptım çok çirkin duruyordu ben de geri kısalttım boya kunusuna gelirsek evet akçalı sipreyle boyadım sert bir cisim sürmezsen çıkmıyor mevcut sinyaleri orayamı takacaksın eger öyle ise o kolay ben bir çizim yapayım bak