Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
çantanın altında 2 mm sac var istersen delik yerlerini arakaya alıp tekradan delersen de olor 2 cm uzum yaparım fark etmez ben denedim 2 kişi çok rahat oturabiliyor
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
33
http://img197.imageshack.us/i/grnt0989.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

grnt0990.jpg

By isak_1981 at 2011-03-17

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:01 ----------

grnt0989.jpg

By isak_1981 at 2011-03-17

isak akrdeşim emeğine sağlık aynısından bende istiyorum sana özelden mesaj atıyorum
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Atilla çok güzel olmuş atölyen. Yazın sizin oralardan geçip Assos'ta bir gece kaldıktan sonra Çanakkale, Gelibolu üzerinden İstanbul'a geçme niyetim var. Oralarda ve müsait olursan tanışırız üstad. Senin motordaki modifikasyonları yakından görmüş olurum böylece :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 ----------


Gel buyur kardesim, her zaman beklerim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:54 ----------

seytan bu arka canta demirinden sende al diyor bana..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ırc marka lastiklerin ucuz olduguna aldanıp almayın viraj giris ve cıkıslarında sızı guvenlı karsılamayacak kadar kalıtesız bır yapıya sahıptır arkdaslar...lastıgın vırajlarda yola tutunmasını saglayan cıkıntıları pek ıyı degıl hemen erıyebılıyor bu yuzden kaza yapanlar var sıkayetcı olan cok lutfen kendınıze dıkkat edın pirelli marka lastık kullanmanızı tavsıye edıyorum...

Vallahi dostum üzerindeki çin malı lastikten çok daha iyi olduğuna eminim, burada başka bir arkadaş daha vardı aynı lastikten kullanan. Ayrıca kuryeler de aynı lastiği kullanıyor. Burada Fenerbahçe stadının yanındaki viraja eski çin malı lastikle 60 km hızla girdiğimde kaydırma yapıyordu, suzuki ile 70 km ile giriyorum geçen gün 60 km biraz geçmişti hiç frensiz o viraja girdim ve girdiğim gibi rahat rahat çıktım. IRC arka lastik beni korkutmadı ama ön lastik halen orijinal çin malı lastik ondan biraz tırstım lakin arka lastik kaydırırsa toplayabilirim belki ama ön lastik kaydırırsa toplayabilmek zor.
Neticede Suzukiyi daha çıkarmadım bu sene ama suzuki ile 70 le girdiğim viraja ön lastikte irc olsa kormadan aynı hızla girerim sanırım.

Saygılar
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
43
IRC tabii ki bir premium marka yarış lastiği değildir. Ama gayet yeterli kalitede bir yerli üretimdir. Millet uyanıp yerli malına sahip çıkmazsa elimizde avucumuzda hiçbirşeyimiz kalmayacak bu gidişle :pale:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
emre750291 dostum bu özel mesajlarımı nerden okuyabilirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:10 ----------

emre750291 dostum bu özel mesajlarımı nerden okuya bilirim
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
mesela ne kadar ülçü söyel ben ona güre resim üzerin de oynar yayınlarım
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
grnt0989ff.jpg

By isak_1981 at 2011-03-19

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 ----------

atiturhan dostum bunun gibimi
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
33
emre750291 dostum bu özel mesajlarımı nerden okuyabilirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:10 ----------

emre750291 dostum bu özel mesajlarımı nerden okuya bilirim

valla bende daha tam çözemedim :pr::pr::pr: ben sana tel numaramı vereyim sen bana cağrı yap ben seni ararım yada e mail yolla :silent:


05335409617
[email protected]
hangisi sana uygunsa haberleselim:bounce:
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
22
arkadaşlar bi tane ikinci el buldum denerken nelere dikkat etmem lazım üstelik sıfır alırken yanında neler veriyorlar kontak anahtarının yedegi varmı, devir kacı görmem lazım yag cubugunu cıkardıgımızda üfleme varmı.acil lazım teşekkürler.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
arkadaşlar bi tane ikinci el buldum denerken nelere dikkat etmem lazım üstelik sıfır alırken yanında neler veriyorlar kontak anahtarının yedegi varmı, devir kacı görmem lazım yag cubugunu cıkardıgımızda üfleme varmı.acil lazım teşekkürler.

Hoca bulacagin ikinci el 2011 model motor üfleme falan olmaz. Kaportada bisey yoksa alabilirsin. Sen nerede oturuyorsun burada benim cevremden bildigim bi MC var. O arkadasta forumdan ama pek girmiyor.
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
22
ben uşaktayım ati sıfırda olsa fabrkasyon üflemesi vardır onasıl acaba motor 1300 te kullanıcı kullancı olmazsa o klometreye kadar her şey olabilir.katalizör denen (alakası yok) gaz kesicinin hortumu patladıgı icin iptal etmişler buda motoru korumasız bırakıyor oyüzden soruyorum gereksiz bir genelleme yapmışsın üfleme olmaz diye.anahtar hakkında bişey dememişsin.enson 5. viteste kac devri görüyorsun
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
ben uşaktayım ati sıfırda olsa fabrkasyon üflemesi vardır onasıl acaba motor 1300 te kullanıcı kullancı olmazsa o klometreye kadar her şey olabilir.katalizör denen (alakası yok) gaz kesicinin hortumu patladıgı icin iptal etmişler buda motoru korumasız bırakıyor oyüzden soruyorum gereksiz bir genelleme yapmışsın üfleme olmaz diye.anahtar hakkında bişey dememişsin.enson 5. viteste kac devri görüyorsun

Sifirda olsa üflemesi varsa o zaman bayiideki motoruda önce bi sanayii ye sok ustalar baksinlar :queen:

Noktalamalari kullanirsan sevinirim yazdiklarini cözmekte zorlaniyorum.
Bahsettigim motoru sahibi ilk motorcu degil. O yüzden motora düzgün bakan birisi. Kendisi yeni CBR250R almak icin satiyor zaten.
Ben 5.viteste kac bin devir gördügümü hatirlamiyorum. Normalde 8500dev/dak. kadar basiyorum ben.
Yedek anahtar var. Iki tane olarak geliyor anahtar.

Bu arada bilgi amacli söyliim, sanirim yakit yavas yavas düsmeye basladi. 2,93lt yakmisim 100km.'de. Karma kullanim. Benim motor bide hep yüklü biliyorsunuz o vaziyetteki ölcümlerdir.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
@ isak, su arka canta demiri konusunda üc önemli husus var.. 1.si Daha öncede dedigim gibi cantanin seleden uzaklasmasi lazim. 2. Sanirim demiri sprey boya ile boyamissin boyasi cabuk cikacak gibi.. 3.sü eger bana demir yapacaksan asagida isaretledigim bölgede bana sinyalleri takabilmek icin sinyallere yuva lazim.

grnt0990.jpg
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
evet ati bu gün 2 adet yaptım ama mazemem eksikti bitmedi yeni yaptıklarımın buyu 2.5 cm uzatıım çantanın altına gelen yeri 2 mm saç koyuyorum montaj deliklerini istersen arkaya doğru 2.5 cm de kaydırırsan senin için yeterli olur heralde bu günki çalişmamda bendekinden 7 cm ye yakın uzun yaptım çok çirkin duruyordu ben de geri kısalttım boya kunusuna gelirsek evet akçalı sipreyle boyadım sert bir cisim sürmezsen çıkmıyor mevcut sinyaleri orayamı takacaksın eger öyle ise o kolay ben bir çizim yapayım bak
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
evet ati bu gün 2 adet yaptım ama mazemem eksikti bitmedi yeni yaptıklarımın buyu 2.5 cm uzatıım çantanın altına gelen yeri 2 mm saç koyuyorum montaj deliklerini istersen arkaya doğru 2.5 cm de kaydırırsan senin için yeterli olur heralde bu günki çalişmamda bendekinden 7 cm ye yakın uzun yaptım çok çirkin duruyordu ben de geri kısalttım boya kunusuna gelirsek evet akçalı sipreyle boyadım sert bir cisim sürmezsen çıkmıyor mevcut sinyaleri orayamı takacaksın eger öyle ise o kolay ben bir çizim yapayım bak

@isak, benim isi agirdan al. Aklima baska biseyler geliyor benim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst