- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
- Konu Yazar
- #1
siz ne dersiniz
selam arkadaşlar malum daha çiçeyi burnunda bir üye olarak merak ettim.daha iki hafta kadar olacak mondial 150 kn satın aldım ama çin işi nede olsa nazik davranmak gerekir ama sizlerinde tecrübelerine dayanarak ben bu makinayı nasıl kullanmam gerekir yani nasıl davransam daha cok verim alabilirim birde yere biraz fazlayakın gibi acaba arka amortisörlerini nasıl yükseltebiliriz.alah var tip olarak çok hoşuma gidiyor. neyse baylar bayanlar bana ne önerilerde buluna bilirsiniz:queen::queen::quee
selam arkadaşlar malum daha çiçeyi burnunda bir üye olarak merak ettim.daha iki hafta kadar olacak mondial 150 kn satın aldım ama çin işi nede olsa nazik davranmak gerekir ama sizlerinde tecrübelerine dayanarak ben bu makinayı nasıl kullanmam gerekir yani nasıl davransam daha cok verim alabilirim birde yere biraz fazlayakın gibi acaba arka amortisörlerini nasıl yükseltebiliriz.alah var tip olarak çok hoşuma gidiyor. neyse baylar bayanlar bana ne önerilerde buluna bilirsiniz:queen::queen::quee
Son düzenleme: