mondial 150 kn kullanan arkadaşlar

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
siz ne dersiniz

selam arkadaşlar malum daha çiçeyi burnunda bir üye olarak merak ettim.daha iki hafta kadar olacak mondial 150 kn satın aldım ama çin işi nede olsa nazik davranmak gerekir ama sizlerinde tecrübelerine dayanarak ben bu makinayı nasıl kullanmam gerekir yani nasıl davransam daha cok verim alabilirim birde yere biraz fazlayakın gibi acaba arka amortisörlerini nasıl yükseltebiliriz.alah var tip olarak çok hoşuma gidiyor. neyse baylar bayanlar bana ne önerilerde buluna bilirsiniz:queen::queen::quee
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
21
hayırlı olsun güle güle kullan bende var iki senedir kullanıyorum antalyaya gittim geldim iki senedir hiç sorun çıkarmadı sana tavsiyem ön dişliyi 16 arka dişliyi 38 yap hem vibrasyon azalıyor hem yakıt azalıyor yalnız tümseklerden gecerken yavaş geç fren pedalı değiyor oyüzden ben fren pedalını kestim kısaltım far plastiğinin baglantı kulakları kopuyor oyüzden far kısmınıda degiştirdim ybr farı taktım burdan adapazarına kadar hiç durmadan gittim hiçsorun çıkarmadı milletin dedigi kadar kötü motor degil güle güle kullan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heyırlı olsun kazasız belasız..:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst