Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
EmreSen , Bende düzyolda 110 yaptım !
8000 Deviri geçmeni tavsiye etmem , motor patlayıp arka tekeri kilitleyebilir !

Yarış işi ancak seneye yaza olur , benim motorun debriyajıda bitik zaten
yarım gazla ancak yürüyor ilk kalkışta , hızlanınca sorun yok !
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
21
arkadaslar 150 hs hiç bi işe yaramıyor ama 151 rs bam başka turbo war o motorda bı ara 150 hs le yarış yaptık o beni ilk once soladı ama 151 rs deki turbo devreye gectşi we onu gectım
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
selamlar herkeze..
yazın basından berı hs kullanıyorum..suana kadar 16 sayfa yazılmıs oldugundan hepsini okuyamadım..sağ dikiz aynam arkayı göstermiyor. gördüğüm tüm hs ler de de öle..buna herhangi bir çözüm getirmiş olan varmı, yardımcı olursanız sevinirim..
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
mengu senın motor km kac ytl yada lt yakıyo benım ki 1 km en az 90 ytl yakıyo birde ark demişsiniz 100 km de 2 lt ya ben bunu duyunca sasrıdım ilk işim yarın gidip servise sormak
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
8
merhaba ben motorumu askerlik nedeniyle satıyorum 150hs mavi 2000 km de bakımları yapıldı.fiyatı 1.500 ytl,motoru sadece işe gidip gelmek için almıştım.buraya yazmak istedim çünkü motorla ilgilenen birisinin almasını istiyorum. [email protected] burdan ulaşabirsiniz
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
101
mengu senın motor km kac ytl yada lt yakıyo benım ki 1 km en az 90 ytl yakıyo birde ark demişsiniz 100 km de 2 lt ya ben bunu duyunca sasrıdım ilk işim yarın gidip servise sormak

kardeş senin motor normal yakıyor merak etme:cat: 100 kmde 2 litre imkansız gibi bişi ortalama 100 kmde 2.7 ile 3 arası yakıyolar
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
yani bence de

birde servise sordum yakıt olayını dedı imkansiz dedı benım motorun 1 km de 90 ytl yaktıgını söyledım usta motorun hortumlarında bir degisiklik yaptı şimdi 1 km 80 ytl yakar dedi bende güldüm adam şaşırdın mı dedi gülmeye devam dedim

mengu yarış icin seneye demişşin ama benim motor seneye kadar ya satarım ( güclü bişi allıırım) yada motor elide kalmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
22
Arkadaşlar 150 hs hastasıyım lütfen bi yardım !!!

Arkadaşlar forum sayfanızı 5-6 gündür takip ediyorum ! Başka forumlardada okuduğum kadarıyla bu motorlar acayip ama aşırı çok sorun çıkartıyor.Ama bunda birazcık şansında rolü var.Benim elektronik aletlerden yana şansım yok ama böyle 150 hs gibi bi model için bu sorunlara razıyım şimdi size bişiler danışmak istiyorum.
-Benim yaşım daha 17 ehliyetim yok 150 hs modelini almayı düşünüyorum.Ama rodaj süremi nasıl ve ne kadar sürede tamamlayacağımı bilmiyorum ilk olarak bu !
-Tabi ehliyet ve plaka olmadıı için polisler yapacak ben bu rodaj süresini arasokaklarda tamamlayabilirmiyim ?
-Ve bu rodaj süresince illeki düz yoldamı gitmek lazım ?
-Bakıma gittigimde ehliyet ve plakadan dolayı bi sorun çıkarmı ( olmassa )


Not : Sende bi yıl bekleyiver demeyin bekleyemem :pale:

En önemli kısım !

- Bu motor düz yolda , bayırda ve bayır aşağıda (rahat olarak) kaç km/h yapıo ?
-Bu forumlardaki kişilerin % 70 inin motoru arıza çıkarıo yoksa bu daha mı az ? Yani sorun çıkma ihtimali ne ve genelde ayna dışında çıkan sorunlar ne ?
-Ben benzin almaya giderken ehliyet ve ruhsat olmadıı için elimde götürsem polisler bişi yaparmı ?

Lütfen en kısa zaman da bişiler yazın
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
yok ya ne arızası duzgun kullandımı bişicik olmaz formu oku dıkkat ettıysen herkez yanlıs kullanımdan yada rodaaja uymadıgından motorun arıza vermesıne sebep oluyo ( mesela benim gibi)

bu arada benım motordada arıza yok ama su anda sadece yag kacırıyo o da yanı yag fazla onu atıyomus baska bi sorun yok kayışın kopma sebebi de benim motora yokusta cok yuklenmemdi ama gelsinde şimdi kopsun da görek
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
22
Biraz bilgi lütfen

Saolasın Emre kardeş bu motor arızalarından bi ara öyle midem bulandı ki neredeyse başka motor alacaktım ama 150 hs modeli delisiyim beni ifade ediyo.Size bişi soracam

-Doğru bir rodaj süresince neler yapılmalı ? Motor nasıl Kullanılmalı ?
Not: Eğer Bursa ya geldiyseniz görmüşünüzdür her yer eğimli ve bayır rodaşa eşimli yolların etkisi ne olur ?
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
önemli digil kardes şimdi rodaj da yapıması gerekenleri servis anlatıyor zati tam olarak ama benim sana önerim ( bu cok önemli) gir bak bursada ki mondial servislerinin calısma seklıne neden dersen mondial ve tüm motorların ömrü servisdir örnek benım servis yagı fazla koydu motor yagkacırıyo gibi
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
22
Bunada bi çözüm lütfen

Dediim gibi 17 yaşındayım ehliyetim yok ve doğal olarakta plakada yok bunun yüzünden serviste bi sorunum olurmu yoksa bunlara zaten gerek yokmu ?
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
yok yavv.serviste ne sorunun varsa onunla ilgileniyolar baska bişiy sormuyolar
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
22
Motorun nası murattt ?

Murattt kardeşim uzun zaman dır sitei okuyom en çok sorun senin motorda çıktı ne oldu bu sorunlar düzeldimi memnunmusun motorundan ?
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
21
önemli digil kardes şimdi rodaj da yapıması gerekenleri servis anlatıyor zati tam olarak ama benim sana önerim ( bu cok önemli) gir bak bursada ki mondial servislerinin calısma seklıne neden dersen mondial ve tüm motorların ömrü servisdir örnek benım servis yagı fazla koydu motor yagkacırıyo gibi

bak kardes sana bişi diyecem 150 hs hiç bi işe yaramıyor bizim arkadaşta bıtane war benımde 151 rs war yarısa gırdık ben 130 bastım oda 100 ikimizde gazı sonlamıstık 151 rs 150 hs yi hep gecer bunu bıl tamammı
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
Murattt kardeşim uzun zaman dır sitei okuyom en çok sorun senin motorda çıktı ne oldu bu sorunlar düzeldimi memnunmusun motorundan ?

valla su an cok memnunum.aslinda cikan sorunlarda fazla onemli diil ama genede servise bagli.cok saglam ve seri bi motor(tabi kullaminida bagli)alinacak bi motor kesinlekle tavsiye ediyorum.zaten bi on frenden ses geliodu onuda on takimi degisterek halletik odan baska pek sorunum olmadi
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
bak kardes sana bişi diyecem 150 hs hiç bi işe yaramıyor bizim arkadaşta bıtane war benımde 151 rs war yarısa gırdık ben 130 bastım oda 100 ikimizde gazı sonlamıstık 151 rs 150 hs yi hep gecer bunu bıl tamammı

1:şimdi sen rs ile hs gectini söylüyorsun dogrumu
2:düz yoldamı yarıstınız
3:hs ci ark motoru devrindemi kullanıyor du
4 yakıt türleri aynımıydı
bunların cevabını ver kardes bişi diyecem

birde nerden kardes
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
22
Rs manyağı Oku !

Açıkçası söylediğin bana yalan gibi geldi Rs manyağı ! Sen 130 basarken o 100 mü bastı hemde son gaz ?
-Motor özellikleri hemen hemen aynı oldunu biliosun.

Şimdi şunlara cevap ver !

1- Arkadaşın motoruyla kaç kaza geçirdi ?
2- Arkadaşın rodajını nasıl tamamladı ?
3- Arkadaşının hız korkusu varmı ?
4- Arkadaşının motorunda bi problem varmı ?

Benim burda arkadaşlarım sürekli yarış halindeler 4 tane 151rs olan arkadaşım var ve bi tanede 150 hs olan arkadaşım var.

Hemen hemen her yarışlarını izledim bi kere bile HS ni dier rs lerden birine yenildini görmedim.

Eğer son iki soruma evet diye cevap verirsen gerçek ortaya çıkar.:cat:

Ve tekrar söylüyorum onun motorunda sorun yoksa max hızı 100 imkansız :pr:

Kal sağlıcakla
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
yafss arkadaslar birakin su rs mi gecer hs mi olayini.ikiside ayni motor nerdeyse.cin mali bunlar aralarinda fark oluyo bazisi iyi bazisi kotu bazisi hizli bazisi yavas.bunlarin yerine teknik bilgi konusalim.
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
13
Arkadaşlar ben 151 hs ya da 150 hs almayı düşünüyoum ikilemde kaldım..birkaç sorum olcak:
1-öncelikle hangisi tavsiye dersiniz?ben 150 hs nin görünüşünü çok beğendim açıkcası..
2-bu motorlarda titreme oluyor mu?
3-150 hs de motoru alırsam eğer hemen servise götürmeyi düşünüyorum çünkü aynasında problem varmış galiba,başka hangi yerleri problemli bana söylerseniz servise öyle anlatacağım.ayrıca 151 rs de problem oluyor mu?
4-frenler farklıymış galiba hangisininki daha iyi..?

Motorlar hakkında teknik bilgim yok oun için bilgisi olanlar yardım ederse çok sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst