sarapci' Alıntı:bende aldım eveli gun bi tane,cekisi hosuma gitti.alırken kucumsemistim ama gitgide ısınıyorum.su anda 90 km deyim.fazla basmadım ama bi ara rampa yukarı 110 gordum.titresim yoktu.bakalım zaman gostercek.
bu motorun 151 rsyle motor farkı varmı acaba bilen varmı?
151 rs deki sorunlar 150 hs de yok.bende 151rs alicaktim arka disk sorun cikartiyo aynalari falan kiriliyo dedi burdaki bayi hemde getirmiyomus burdaki bayi sorun cikartiyo die.ben 181 km deyim su ana kadar bi sorunla karsilasmadim.ama bugun arka taraftan bi ses gelmeye basladi neden acaba anlayamadim bilgisi olan varsa yardimci olabilirmisiniz?????????????rasmus06' Alıntı:arkadaslar 150 hs de 151 rs dekı sorunlar varmı yokmu.ikiside aynı tip ama
hala karar veremedim.