- Katılım
- 24 Tem 2007
- Mesajlar
- 27
Arkladaşlar niğdede havalar daha ısınmış değilki.Benim garagız aşağıda yatıyo.Isparta ile buranın havası aynı. İnşallah havalar ısınırda bizde deh deriz.Haaa binenler yok değil ama ben doğru bulmuyorum,soğuklarda motor kullanmayı Dert kolay girip zor çıkıyor.Onun için size kazasız belasız sürüşler dilerim.
