allah muhabbetinizi arttırsın beyler inşallah hepimiz kazasız belasız 50000 lere:cherry::cherry::cherry:bu arada nooos 1000 geçmiş vatana millete hayırlı olsun :queen:banarlı kardeşim daha 20000 demedin valla ayıp ediyon karayılan sana da bozuğum be kardeşim insan arada birde olsun girer şu siteye yav özlettirdin kendini evet arkadaşlar bu şuan saat 00,08 mondial hs ( fosforlu cevriyem ) ile bu saat itibari ile 24890 km deyim allah herkeze göstersin kazasız belasın tamirci yüzü görmeden:cat:
az önce ışık tesisatı çektik motora ışık felan taktık güzel oldu ben zor iş sanıyordum ama basıt birşeymişali abıye sormustum nasıl yapılacagımı bugunde yaptım arkaya ve ön çamurluga taktık motor daha degişik görünüyor ışıklarla
![]()
kardeş işlerden dolayı zaman bulamıyorum. maşallah demek 24890 km'desin helal valla tekerin düz bassın kardeşim benim motor daha çok az km yaptı 3.500 km'ye yaklaştı ama allaha şükür saat gibi çalışıyor bir sorun yok nazar değmesin
arkadaşlar herkese kazasız belasız cezasız şürüşler dilerim
ne yaplım be ali abi 18250 oldu işte bu aksamdan itibaren ben senin gibi gitsem gezilere falan gör km yi yetişemezsin bile :queen:
benim gittiğim mondial servisindeki ustanın babasında 150 hs varmış 2-3 sene önce babasına sıfır almış motoru ve 80.000 km'yi görmüş ve motor hala saat gibi çalışıyormuş
kardeşim onun arkasında teknik servis var oğlum dediği an tamir yapılıyor inşallah bizlerde görürüz:wiinkk:
spaces ede koyacağım ordan da bakabilirsiniz
spaces ede koyacağım ordan da bakabilirsiniz