Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
KARAYILAN

canım kardeşimseni rahat götürmasi lazım normalde 5000 km veya 8000 km arasında değiştirmekte yarar var ama bazı kişiler 3 kişi binip birde rampaya vurunca motoru motor 3000 km dede kayış değişiyor ben 6500 de değiştirmiştim gaziantep kadirli arasındada en yüksek alan gavur dağı kesimi hs içinde okadar fazla rampada değil sadece dinlendirmen yeter motoru bence çünkü aynı kayışla 4 defa geldim antep e 2 defada hatay a gittim yinede kullanıyorum kardeşim sorun olmaz sanırım saygılar:cat:

kardeş sağol verdiğin bilgiler için ben motora genelde tek kişi binerim bazen 2 kişi biniyorum ama daha 3 kişi hiç binmedim binmemde çünkü motor 2 kişilik bir araçtır ayrıca ben hep şehir içinde kullanıyorum motoru düz yolda rampa bazen çıkıyorum.dediğin gibi gavur dağı kesimi okadar hs'yi zorlamaz bence
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
yaaa benim motor 17050 km hala üzerindeki orjinal kayışı 3 kişi de bindim ve motorla odun taşıdım afedersin eşek gibi kullandım hala gidiyorum çok şükür babamla ikimiz binerdik üzerine de 250 - 300 kilo rahat odun koyardık gerisini siz hesaplayın artık ALLAHA ŞÜKÜR HİÇ BENİ ÜZMEDİ millet çatır çatır kayış değiştirirken ben hiç değiştirmedim valla ister inanın ister inanmayın yukardaki gördü :queen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
yaaa benim motor 17050 km hala üzerindeki orjinal kayışı 3 kişi de bindim ve motorla odun taşıdım afedersin eşek gibi kullandım hala gidiyorum çok şükür babamla ikimiz binerdik üzerine de 250 - 300 kilo rahat odun koyardık gerisini siz hesaplayın artık ALLAHA ŞÜKÜR HİÇ BENİ ÜZMEDİ millet çatır çatır kayış değiştirirken ben hiç değiştirmedim valla ister inanın ister inanmayın yukardaki gördü :queen:


valla hayret bişey banarlı ama olabilir peki senin motoru ilk aldığında üzerindeki kayışı markası neydi hatırlıyormusun benim motorun üzerindeki BANDO marka kayış
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
6
slm arkadaslar benim size bi sorum olacak... bendede mondial 150 hs var ön freni sıkınca disk ten cik cik sesler geliodu şimdi hem cik cik hemde garc gurc sesler gelmeye basladı diskmi yamuldu acaba diyorm kendi kendime ama yamuldugunada tam emin degilim cvbınızı bekliyorum.... şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
slm arkadasım o dedigin ses bende de var niye oldugunu bende bilmiyorum bir kaç defa disk'i kontrol ettim ama anlayamadım bende hiç ugraşmadam banarlı,karayılan,exali0101 arkadaşlarımız biliyorlardır sanırım biliyorlarsa bildikleri kadarıyla acıklarlar sanırım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
valla hayret bişey banarlı ama olabilir peki senin motoru ilk aldığında üzerindeki kayışı markası neydi hatırlıyormusun benim motorun üzerindeki BANDO marka kayış



wallah karayılan hiç anahtar değmedi diyorum her seferinde ya onun için hiç sökmedim markasınıda bilmiyorummm ama bando kayış iyi bir kayış modeli kolay kolay bişi olmaz rahat ol takma kafana :bounce:

slm arkadaslar benim size bi sorum olacak... bendede mondial 150 hs var ön freni sıkınca disk ten cik cik sesler geliodu şimdi hem cik cik hemde garc gurc sesler gelmeye basladı diskmi yamuldu acaba diyorm kendi kendime ama yamuldugunada tam emin degilim cvbınızı bekliyorum.... şimdiden teşekkürler.




tatar ulan yanındayız bizze gelip sölemiyorsun böle internet ortamında uğraştırıyorsun ama tabi şaka arada gir bişiler yaz boş kalmasın disk olayına gelince bizim arka kampana ya kampana da iyi tutmuyor mecburen ön fireni çok sık kullanıyoruz hatta devamlı yani ben devamlı kullanıyorum sizi bilmem sizde öle yapıyorsunuz dur büyük ihtimal haliyle diskin balatası aşınıyor ve bitmeye başlıyor birde ani fren yaptığımız zaman o diski kavrayan dalga - balataların olduğu yer gevseme yapar ses te ordan gelir bu 2 seçenek var başka bişi olduğunu sanmıyorum disk yamulma falan kesinlikle olmaz yani sonuçta darbe ile vurmuyoruz buna bu dediklerimi bir kontrol edin ondan sonra sonucu yazın :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
6
tatar ulan yanındayız bizze gelip sölemiyorsun böle internet ortamında uğraştırıyorsun ama tabi şaka arada gir bişiler yaz boş kalmasın disk olayına gelince bizim arka kampana ya kampana da iyi tutmuyor mecburen ön fireni çok sık kullanıyoruz hatta devamlı yani ben devamlı kullanıyorum sizi bilmem sizde öle yapıyorsunuz dur büyük ihtimal haliyle diskin balatası aşınıyor ve bitmeye başlıyor birde ani fren yaptığımız zaman o diski kavrayan dalga - balataların olduğu yer gevseme yapar ses te ordan gelir bu 2 seçenek var başka bişi olduğunu sanmıyorum disk yamulma falan kesinlikle olmaz yani sonuçta darbe ile vurmuyoruz buna bu dediklerimi bir kontrol edin ondan sonra sonucu yazın :bounce:[/QUOTE]

tşk ederim canım ya seni gördügüm mü war be görüncede o aklıma gelmio tmm neyse yinede saol çiçeem
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
slm arkadasım o dedigin ses bende de var niye oldugunu bende bilmiyorum bir kaç defa disk'i kontrol ettim ama anlayamadım bende hiç ugraşmadam banarlı,karayılan,exali0101 arkadaşlarımız biliyorlardır sanırım biliyorlarsa bildikleri kadarıyla acıklarlar sanırım:cat:



canım kardeşim disk i fazla veya gevşek sıkarsan %90 gıcık gıck diye ses geliyor bununda sebebi disk in üzerinde devorme yada aşırı senin fazla gözle göremiyeceğin pislik ve kum parçaçıkları olabilir dikkat et yıka güzelce kurula disk i hemen sür o ses yok yanlız biraz yol yaptığın zaman geri geliyor aynı ses ama en çokta devorme olduğu zman çıkarıyor fazla sıkmayla fazla bir alakası yok ama tabi herşeyi yeterince sıkmak ve gevşetmek lazım:cat:

valla hayret bişey banarlı ama olabilir peki senin motoru ilk aldığında üzerindeki kayışı markası neydi hatırlıyormusun benim motorun üzerindeki BANDO marka kayış


karayılan canım kardeşim bendekinin kayışı hala duruyor eskisi ama fazla yıpranmamıştı bende değiştirdim çünkü aynen sendeki markadandı bende üzerinde şuan omco var en iyisi bu dediler bende ondan taktırdım:bounce:

banarlı 17000 km lerin hayırlı olsun kardeşim nice 20000 lere
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
banarlı ve exali0101 çok teşekkür ederim bende merak ediyordum sorun varmı diye ama şimdi kurtuldum sayenizde öyle düşünmekten tekrar teşekkür ederim
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
canım kardeşim disk i fazla veya gevşek sıkarsan %90 gıcık gıck diye ses geliyor bununda sebebi disk in üzerinde devorme yada aşırı senin fazla gözle göremiyeceğin pislik ve kum parçaçıkları olabilir dikkat et yıka güzelce kurula disk i hemen sür o ses yok yanlız biraz yol yaptığın zaman geri geliyor aynı ses ama en çokta devorme olduğu zman çıkarıyor fazla sıkmayla fazla bir alakası yok ama tabi herşeyi yeterince sıkmak ve gevşetmek lazım:cat:




karayılan canım kardeşim bendekinin kayışı hala duruyor eskisi ama fazla yıpranmamıştı bende değiştirdim çünkü aynen sendeki markadandı bende üzerinde şuan omco var en iyisi bu dediler bende ondan taktırdım:bounce:

banarlı 17000 km lerin hayırlı olsun kardeşim nice 20000 lere



eywallah sağoll inşallah ALLAH KISMET EDERSE EN YAKIN ZAMANDA GÖRECEĞİZ :bounce:

banarlı ve exali0101 çok teşekkür ederim bende merak ediyordum sorun varmı diye ama şimdi kurtuldum sayenizde öyle düşünmekten tekrar teşekkür ederim


rica ederim ne demek elimden bişi geliyorsa ne mutlu bana :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
banarlı ve exali0101 çok teşekkür ederim bende merak ediyordum sorun varmı diye ama şimdi kurtuldum sayenizde öyle düşünmekten tekrar teşekkür ederim


rica ederim canım kardeşim nedemek herzman yardıma hazırız ne orun olursa olsun yeterki sorduğunuz soruyu bilelim ve çözüm için herşeyi yapmaya hazırız:rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
Alayı yaramaz bunların


alayı yaramaz diyorsunda insan en azından yaramaz dese dahi yaramamz alayı kelimesinin önüne arkadaşlar benim şahsi görüşüm dersen daha iyi olurdu birde herhalde senin baban veya sen çok zenginsin eminim bundan bizim gücümüz buna yetiyor bunu kullanıyoruz ve şikayetimizde yok burası kavga yeri değil ama çok salakca bir laf etmişsin bence biraz sayğılı olursan seviniriz yada yorumların umrumuzda bile olmaz :farao::farao::farao::farao::farao::farao: ayrıca rs çokmu kaliteli veya çokmu güçlü ve atılgan yada harika birşeyde bizmi bilmiyoruz eminim sen onuda alaya alıyorsundur acaba neden aldın alayı yaramaz olduğu içinmi çok merak ettim yaramaz dediğin markaya neden biniyor geziyorsun peki bırak kardeşim bırak yaa
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Alayı yaramaz bunların



ulan seviyesiz sen daha konuşacağın kelimeyi bilmiyorsun büyüklenme insan oğlu bizden büyük ALLAH var ALLAH bi düşürürse adamı yemeğe ekmek bulamazsın sen kendini sakıp sabancının torunu mu zannediyorsun tebiyesiz umarım akıllalanırsın ALLAHIN dengesizi :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
abi sabancının torunu olsa kaç yazar oglu varda ne oluyor sakat allah yardım etsin böyle arkadaşları cvp vermemize gerek yok kişiligi belli oluyor konuşmalarından o istedigi konuşsun bize bir zararı yok anca kendini rezil eder birakın allah nasıl biliyorsa öyle yapar biz bu arkadaşa cvp vererek aynı kefeye giriyoruz siz kendini onun gibi görmüyorsanız cvp vermeyin birakın:cat:
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
sayın arkadaşlar dengesiz arkadaşlar için yaptığımız yorumlar kimsenin zoruna gitmesin biz burda kendi aramızda bir arkadaşlık bağı kurmak için uğreşırken ve bu bağlarımızı her geçen gün güçlendirirken adamlar gelip alayı işe yaramaz diye laf ediyorlar yaramaz veya yarar sonuçta kullanıyoruz ve hiç kimsenin bir diğer kişinin sahsi görüşlerine bukadar kırıcı bir şekilde saygısızca laf söylemeyede hakkıyok bana ve yazdıklarıma destek veren üyelere şimdiden tşk ederim tekrar saygılar:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst