Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bu ne aga 10 kmde bir mesajı basıyosun motorla yıllar sonra secereni mi okicaksın :mrgreen:



evet kardeş öyle yapacam varmı itirazı olan :bounce:

[/B]
slm arkadaşlar ya benim motor km'ye 10 krş yakıyordu şimdi motor 13-14 ykrş yakıyor nedense yakıt arttı acaba motorun 2.000 bakımı geldi yağ eskidiği içinmi arttı yakıt şu anda motor 2.000 km'de en son bakımı 1.000 km'de yaptırmıştım.

bu arada BANARLI motor 95 km'nin üstüne çıkmıyor üstelik tek kişi denedim sence daha fazla sürat yapması gerekmezmi aca karbüratör ayarımı gerekir yada başka birşey nedersin




evet gerekir hatırladığıma göre sen karbüratörü kıstırdım demiştin büyük ihtimal ondan yapar yakıt olayı ise hava filtresi pis se çoğalır ve hava hortumunu kontrol et onda çatlak veya yırtık olabilrir bunlara bi bak ondan sonra yine bana ulaş duruma göre gene bişiler diyebilirim :bounce:

14800 km deyim ÇOK ŞÜKÜR BİR SORUN YOK YOLA DEVAM
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
bugün motoru 2.000 bakımına verdim inşallah yakıtım düşer ziraa son zamanlarda çok yakmaya başlamıştı bide çukurlara girdiğimde ön amartisörler ses yapıyordu onlarda yağlanacak şu km'saatinide yapılırsa çok iyi olacak servisteki usta hallederiz dedi bakalım inşallah iyi bir sonuç çıkar ortaya
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
o hs'yi kullanan kişi bilmiyordur motor kullanmayı yada motorun bir arızası vardır
yoksa BEAT 110 cc 6 hp:mrgreen: 150 HS 150 cc 8.15 hp yani imkansız.
dikkat et tokatlamasınlar:queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
o hs'yi kullanan kişi bilmiyordur motor kullanmayı yada motorun bir arızası vardır
yoksa BEAT 110 cc 6 hp:mrgreen: 150 HS 150 cc 8.15 hp yani imkansız.
dikkat et tokatlamasınlar:queen::queen::queen:



yanii karayılan dediğini gibi o motoru kullanan kişi motor kullanmayı bilmiyordurr
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
motoru az önce servisten 2.000 bakımından aldım şimdilik çok iyi olmuş
karbüratöre ayar vermişler motor 90-95 km'nin üstüne çıkmıyordu bakalım
görücez hafta sonu otobanda ayrıca son zamanlarda motor fazla yakıyordu onuda halletmişler beni en çok sevindirende ön düzende boşluk vardı ve çukurlara girince ses yapıyor ön amartisörlerde çok ses yapıyordu onuda halletmişler yani komple bakım yapıldı bakalım şu performans ve yakıt konusunuda hafta sonuna kadar anlıycaz.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
evet ne oldu bu topice yaa kimse bişey yazmıyor ALLAH ALLAH

14950 KM DEYİM ARKADAŞLAR 15000 KM YE ÇOK AZ KALDI İNSALLAH O GÜNLERİDE GÖREECEĞİZ
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
boşuna motor modellerini karşılaştırmayalım iş PİLOTTA biter...
iyi bir PİLOT, motosiklet sürücüsünü geçer...
Ankara'da gençlik caddesi köprüsü altında mondial rs 151'li stoner replica kasklı bir rossi yatıyor haberiniz olsun:) ... Daha cts günü yapılı bir opel corsa ve ford escortu virajda yan yan deldim...asfaltı sağlıklı olmadığı için motor arkasını çok bırakıyor ne yazık ki...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst