- Katılım
- 8 Haz 2006
- Mesajlar
- 2,033
14700 km deyimm ALLAHA ŞÜKÜR BİR SORUN YOK
14725 km deyim KISMET OLURSA EN KISA ZAMAN DA 15000 KM YAPACAM
bu ne aga 10 kmde bir mesajı basıyosun motorla yıllar sonra secereni mi okicaksın :mrgreen:
14700 km deyimm ALLAHA ŞÜKÜR BİR SORUN YOK
14725 km deyim KISMET OLURSA EN KISA ZAMAN DA 15000 KM YAPACAM
bu ne aga 10 kmde bir mesajı basıyosun motorla yıllar sonra secereni mi okicaksın :mrgreen:
slm arkadaşlar ya benim motor km'ye 10 krş yakıyordu şimdi motor 13-14 ykrş yakıyor nedense yakıt arttı acaba motorun 2.000 bakımı geldi yağ eskidiği içinmi arttı yakıt şu anda motor 2.000 km'de en son bakımı 1.000 km'de yaptırmıştım.
bu arada BANARLI motor 95 km'nin üstüne çıkmıyor üstelik tek kişi denedim sence daha fazla sürat yapması gerekmezmi aca karbüratör ayarımı gerekir yada başka birşey nedersin
bugun bi tane hs yi tokatladım beat ile![]()
not:yol boş we fazla kullanılmayan bi yerdi![]()
o hs'yi kullanan kişi bilmiyordur motor kullanmayı yada motorun bir arızası vardır
yoksa BEAT 110 cc 6 hp:mrgreen: 150 HS 150 cc 8.15 hp yani imkansız.
dikkat et tokatlamasınlar:queen::queen::queen:
yanii karayılan dediğini gibi o motoru kullanan kişi motor kullanmayı bilmiyordurr
o hs'yi kullanan kişi bilmiyordur motor kullanmayı yada motorun bir arızası vardır
yoksa BEAT 110 cc 6 hp:mrgreen: 150 HS 150 cc 8.15 hp yani imkansız.
dikkat et tokatlamasınlar:queen::queen::queen:
beat 100 cc ve 7 hp lütfen bilerek konuşalım :cat: