Mondial 150 HS için Lastik YARDIM?

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
7
Merhaba Arkadaşlar;
Bende mondial in 150 hs model scooter ı var ama siz de bilirsiniz ki üzerindeki lastikler çok kötü. yeni lastik almak istiyorum ne öneririsiniz? ıslak zeminde kaymayan, virajda frene basabileceğim bi lastik istiyorum yardım ederseniz sevinirim teşekkürler. Tabi bide aşırı pahalı da bişey alamam.
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
Paran değil can güvenliğin birinci sırada olmalı...Aşırı pahalı olsa ne olur ki...Git o zaman Duro al.%100 naylon.Sağlam taş gibi ucuz.40-YTL tanesi..Bana sorarsan sadece METZELLER....Harbi teker.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
7
tamam kardeşim kızma ya... :) zaten durodan bahsetmiyorum pahahıdan kastım motorun yarı parası olmasın idi. teşekkürler tavsiyen için. başka tavsiyelere de açığım.
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
michelin in vardı bizim motorlara göre olanı tanesi 45€ ydu.metzellerin lastikleri 45€ artık sana kalmış.bence michelin
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
114
gayet gusel memnunum gerçi daha fazla km yapmak nasip olmadı yanı lastiklerin rodajı dolmadı.ama ıslak zemınlerde fren yaptıgımda orjinal lastikler gercekten cok kotu.bence canımızı düşünmeliyiz.lastikler onemli
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
Merhaba Arkadaşlar;
Bende mondial in 150 hs model scooter ı var ama siz de bilirsiniz ki üzerindeki lastikler çok kötü. yeni lastik almak istiyorum ne öneririsiniz? ıslak zeminde kaymayan, virajda frene basabileceğim bi lastik istiyorum yardım ederseniz sevinirim teşekkürler. Tabi bide aşırı pahalı da bişey alamam.



kardesim selam almadıysa suan lastik sana guzel bır lastik tavsiye edecem camura gır kaymuyor super yagmurlu havada denedım lastıtgı one basıyorum gram kaymıyor ilk basta sevmedım kalın lastıkler buyuk dıye ama sonra cok hosuma gıttı eskı lastıklerı sıcakta arkayı attırıyordu ama bunlarda camurda denedım ıcıne gırıyor cıvık camurun tık demıyor oburlerı hafıfı yollar camur olsun yerınde kayıyor atıyor bu yuzden nerdeyse trafıge yakalnıyordum :D


ben sabah bakıp lastiklerin ismine yazarım hem cüzzi hem kaliteli....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst