Hayır uluslararası geçerli olan bir adet sürüş sertifikası gerekir. Ayrıca ARAMA tuşuna basıp EHLİYET diye aratmak da gerekebilir. FORUM KURALLARI'nın bir güzel okunup doğru şekilde uygulanması gerektiği de görülmüştür.
Şaka bir yana, bahsettiğin şey motosiklet olduğuna göre FreeWind'ın da dediği gibi tır ehliyeti değil, motosiklet ehliyeti gerektiği düz mantıkla bulunası bir şeydir. Bu ehliyeti alma şartları ve maliyeti forumumuzda defalarca gözden geçirilen konulardan birisi olup bu gibi durumlarda ARAMA butonunu kullanmanı tavsiye edebilirim.
Neyse çok üstüne geldik, :cherry: hoş geldin :cat: