MONDİAL 125AGK ile 120km/h

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
selam arkadaşlar bende 4 aydır mondial 125 agk var ama devir saati 5. viteste sonuna kadar geliyor ancak 105km yi geçmiyor geçenlerde ön dişlisini 15 ten 16 ya yükselttim bayağı fark yaptı ve 120km/h kadar çıkıyor ama motor hafif olduğundan bu hızda çok sallanıyor pek emniyetli gidiliyor desem yalan olur :cat:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
2 kişi binmeye korkuyorum o motora artçı arkadan düşücek gibi:)
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
dostum o motorlar 120 ye dayanıklı değil bence dişlisini değiştirmekle iyi yapmamışsın.

adamlar en orjinal şekliyle yapmışlar.bunu bozmak motorun dengesini bozmaktan başka bir işe yaramaz!
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
227
yapma o kadar hız bn ybr ile o hıza dayanamıyorum o motorla oturup ağlarım o motor dışardan bile çok dengeli olmadığı anlaşılıo
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
vallahi büyük cesaret. Ankaradaki motorum agk ve değil 120 80 km süratte bile korkutuyo. lastikler çok ince ve motorda hafif (100 kg). o süratlere çıkmak gerçekten cesaret bence...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Aslinda Ben Hiz İÇİn DİŞlİyİ DeĞİŞtİrmedİm Motor Çok Tİtrİyor Dİye DeĞİŞtİm En Azin Devrİ DÜŞÜrÜp Tİtremeyİ Bİraz Olson Aldik Normalde 80 Km Yİ GeÇmem Osadece Deneme İÇİndİ Herkese Kazasiz Bol Motorlu GÜnler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst