mondial 125 zn

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
16
Arkadaslar oncelıkle burada bılgı paylasım tarfıgını saglayan tum aradaslarıma tesekkurlerımı sunarım

benımde 1 sorum olacak

motorum 950 km de ve arka amortısorden gercekten rahatsız edcı ses gelıyor ufacık tumsekte bunu nasıl cozebılırız arkadaslar.

Gercekten yardıma ıhtıyacım var.
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
112
bu sorun herkeste var kimi tek amortisör olmasından dolayı diyor kimi amortisör vidaları tam sıkılmış değildir diyor sen en iyisi servise götür bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst