- Katılım
- 24 May 2008
- Mesajlar
- 16
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar oncelıkle burada bılgı paylasım tarfıgını saglayan tum aradaslarıma tesekkurlerımı sunarım
benımde 1 sorum olacak
motorum 950 km de ve arka amortısorden gercekten rahatsız edcı ses gelıyor ufacık tumsekte bunu nasıl cozebılırız arkadaslar.
Gercekten yardıma ıhtıyacım var.
benımde 1 sorum olacak
motorum 950 km de ve arka amortısorden gercekten rahatsız edcı ses gelıyor ufacık tumsekte bunu nasıl cozebılırız arkadaslar.
Gercekten yardıma ıhtıyacım var.