Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
evet biraz gevşek olması iyidir zaten bilerek öyle bıraktık 500 de yağ ve subap ayarına sokucam
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
6
Selam beyler bende salı günü inşallah gidip alacağım 2. el 7 binde gideceğim yer 250 km civarı bir sıkıntı çıkarmı 80 90 km sabit durmadan gelebilirmiyim ?
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
6
Gidersin çok rahat motor bakımlıysa ben 400 km yollar bile yaptım :)

haftaya cumaya kaldı kaporasını verdim inşallah sıkıntı çıkmaz bir de bu modifiye işi nasıl oluyor önerebilecekleriniz veya anlatımlı bir video varmı forumlarda görüyorum adamlar yere sıfır basmış motoru nasıl gidiyor ayarlı falanmı amartisörler ben de yapmayı düşünüyorum ama bi motorcuyamı gideyim yoksa kendim yapabilirmiyim bazı modifikasyonlarını ?
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
motoru basmak gibi bir hata yapmayın derim en fazla sakal jant şeridi va yapmanızı öneririm gerçi motor sizin ama o iş berbat oluyor
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Modifiye dediğin arabaya yapılır hadi motora yapıyon jant şeridi çekersin tank pad alırsın bide sakal tamam. motoru basmak nedir ya sürüngen gibi, bide en çok drifte yapılıyor bu işkenceyi
Kusura bakma ama ben o tarz motorlarıda sürücülerinide sürüngene benzetiyorum

Tabi son olarak herkesin zevkine kimse karışamaz..
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
haftaya cumaya kaldı kaporasını verdim inşallah sıkıntı çıkmaz bir de bu modifiye işi nasıl oluyor önerebilecekleriniz veya anlatımlı bir video varmı forumlarda görüyorum adamlar yere sıfır basmış motoru nasıl gidiyor ayarlı falanmı amartisörler ben de yapmayı düşünüyorum ama bi motorcuyamı gideyim yoksa kendim yapabilirmiyim bazı modifikasyonlarını ?

Gidonun orda 4 tane vida var onlari sokerek oluyor bastiriyosun gidonu disari dogru cikiyor amartisor ama iyi bisey degil vuruyo cunku on camurluk kirilabilir cukura girdimi falan cok fazla seker motor tehlikeli bence drift zaten diger motorlara gore gosterisli sakal falan taksan yeter bence gene kendin bilirsin tabi
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
6
Gidonun orda 4 tane vida var onlari sokerek oluyor bastiriyosun gidonu disari dogru cikiyor amartisor ama iyi bisey degil vuruyo cunku on camurluk kirilabilir cukura girdimi falan cok fazla seker motor tehlikeli bence drift zaten diger motorlara gore gosterisli sakal falan taksan yeter bence gene kendin bilirsin tabi

Yok ben basacağımdan falan değil sadece merak ettim o kadar pısık şekilde nasıl gidiyo yolda yere sürtüyo sonuçta diye ben sadece farı biraz çamurluğa indirecem o görüntü güzel oluyor jant falan değiştirmicem
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
işte gitmiyor onlarda sadece süs gibi saçmalık ne amortisör kalıyor ne yol tutuş odunun üstğnde gidiyorlar sanki
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
18
Benim drift 600km de 400 de bakima gotrdum.bazen deponun oradan vuruntu sesi duyar gibi oluyorum.subaplardan midir.arka plaka aydinlatmasi da yanmiyo artik.neyine bakmamiz gerek komple aydinlatma mi alicaZ.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst