Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Arkadaşlar daha öncede söylemiştim benim devir göstergesiyle hız göstergesi çalışmıyor bu muayenede sıkıntı olurmu

Emin değilim ama büyük ihtimalle geçemez muayeneden.

Şaka gibi, benim keratanin da muayenesi geldi.

Fren yayını ben alelade bir tamircide bulmuştum.

Rodaj soyl3ndigi gibi 1500 km değil maksimum 100 km dir.

Ilk 100 km motoru zorlamadan kullan. Daha sonra yağ değiştir. Full sentetik yağ kullanmayacaksın. Yarı sentetik motul 10_50 al. 2000 km de bir yağ degistirecek sin. Ilk 100 kmde sonra istediğin gibi kullan.
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
23
Selam dostlar motor 5000 e geldi. Neyi degistirmek lazim kitapcigi kaybettim ama sanki 5000 de bazi parcalar yenileniyordu.
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
42
Benden de bir foto gelsin o zaman :p
Tek bir sorunum var şükür sanırım o da çözülemeyecek gibi değil. Gaz kolundaki boşluğu bir türlü gideremedim..
Go9bRy.jpg
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
bizim drift dişli değişmeyle hızlanmıyor maalesef pek verim alamazsınız bazıları balansöz dişlisini çıkarıyor hız yapmak için titreye titreye gidiyorlar :))
 
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
38
Truck123 250/cc toplam
Kaça patlar bana parçaları
Bilgi verirmisin birde
Torkta artış serilik olurmu
Uyum sağlarmi
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
1
merhaba aranıza yeni katıldım. drift alamyı düşünüyorum artı ve eksi yanlarını yazarmısınız. gazdaki boşluk herkesde varmı biraz acarmısınız tesekkürler....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
113
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az önce Aydın'dan aradılar. Servis ile ilgili bir probleminiz var mı? Garanti dahilindeki işlemlerde para istioyrlar mı tarzında soru sordular. Yeni sezona girerken mutlu edici şeyler bunlar :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Gaz kolunda ayar vidası var ordan boşluğu alın işlem tamamdır, sıkıntı olan bir durum sözkonusu değil.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
O kadar dediysek öldür demedik zaten, Ona göre ayarını çeksin bilmiyorsa servise gidip ayar yaptırsın.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Soguklarda biraz zor calisiyo sizdede oluyomu bu durum yani calisiyor1 2 seferde mesela 4 5 gun calistirmiyom isinsin diye bekliyorum istop edebiliyor rolantim ilk calistinda 500 600 civarinda ondan olabilirmi arttirsam durcak belkide bu sefer isininca rolanti 1500 1600 olucak siz nasil ayarda kullaniyonuz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst