- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 577
benim motor aldığımdan beri böyle bi sorun yok,
Motorlar duzgun yagina baktiktan sonra gidiyo yani bugun rampa assagi ilkkez 140 dayandi ibre denedimde
benim motor aldığımdan beri böyle bi sorun yok,
Aynen rüzgar karşıdan vurunca hızımı yarıya kadar düşürdü ,rüzgar yandan vuruncada motor baya sallanıyordu mecbur yavaş geldim![]()
Motorlar duzgun yagina baktiktan sonra gidiyo yani bugun rampa assagi ilkkez 140 dayandi ibre denedimde
Ruzgar acaip etkiliyo gitmiyo resmen motor sendede oylemi baya yavaslatiyo cok fazla ruzgar aliyo bizim motorlar kac binde seninki bu arada aynalardan memnunlusun degistirmisin galiba orjinaller gostermiyor cok titriyor bende onlardan alcam iyimi gorus acisi falan
km sıfırlamanın yandaki çubuğuda yokbenimde koptu bende bulamadım
km sıfırlamanın yandaki çubuğuda yok![]()
benimki serviste kayboldu zaten ordada yokmuşCubugu ben cikarmistim dusmesin diye yayi serviste vardir belki bazi parcalar var ama
Bugün ilk kez bi canın hava atmak yoluna ne kadar değersizleştiğini gördüm. Bir lisenin cıkışındaki kızlara hava atmak icin camları filmli basık son ses muzik öylesine fazla bir egzoz sesi olan bir şahin ve sonuç gecmek istememe izin vermedi havası bozulacak tabi sollamak üzereyken ustume kırdı yolun islak olmasi ve arka fren balatamin islandigindan dolayi sismesi lastigimn hemen kitlenmesine ve kayarak duran arabaya hizli bir sekilde carpmama neden oldu ama o sahini kullanan pic kendini sollatmadi onemli olan bu zaten baskada soyleneck bisey yok sanirim...
Sagol kardesim aynen boyle insan gorunmlu hayvanlar var malesf
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
Son anlattıgim olayda ön maşalarım içe dogru yamuldu ikiside motor hala gidiyo yürüyen aksamda sıkıntı yok ama maşaları doğrultsakmi yenisinimi alsak bunu bileniniz varsa bilgi verebilrmi. Babamda anlar az cok motorda eski jawacılardan o ben yapcam bi yere vermeye gerek yok diyo ama takım taklavat yok elimizin altinda. Babamin fikri masalarin ice bakan yönunu disa vermek bu sefer disa dogru yamuk durack ama ikisinide ayni yore ayarliyamazsa sıkntı olurmu simdiden tesekkurler