Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Yanlis anlama fiyat banada yuksek geldi ama ben sadece bilgi almaya calisiyorum dislilerin gercekten omru bitmesi gibi bir durum olabilirmi fabrika cikisi disliler kac km dayaniyor zincirler iyi temizlenmedigini dusunursek

bunun yazılı bir ömrü yok. Gözünle bakacaksın dişlilere, aşınma var mı ? yamukluk bozukluk var mı diye ?

İçine sinmeyecekse dişlileri de değiştir. Ama motorun orjinal parçalarını her zaman korumaya gayret et. piyasada bulacağın parçalar üzerindekilerden daha kaliteli olmayacak.

dişli değişimleri ile beraber 75 TL uygun. Ancak yeni takacağı zincir benim sana söylediğimden daha kaliteli değil. 428H - 128L ARCH alırsan ölene kadar kullanırsın.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
bunun yazılı bir ömrü yok. Gözünle bakacaksın dişlilere, aşınma var mı ? yamukluk bozukluk var mı diye ?

İçine sinmeyecekse dişlileri de değiştir. Ama motorun orjinal parçalarını her zaman korumaya gayret et. piyasada bulacağın parçalar üzerindekilerden daha kaliteli olmayacak.

dişli değişimleri ile beraber 75 TL uygun. Ancak yeni takacağı zincir benim sana söylediğimden daha kaliteli değil. 428H - 128L ARCH alırsan ölene kadar kullanırsın.

Söylediğin zinciri kendim gidip biryerden alabilirmiyim onu alıp sadece işçiliğe para veriyim ben, dişlilerinde bir ara buraya resmini atarım
 
Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
28
2. el, orta yaşlı birisi tarafından kullanılmış bir drifti 2250 - 2750 arasına alabilirsin. Sıfır alırsan 2sene sonra 2000 liraya satacaksın. neredeyse 2000 lira zararın olur. Bu yüzden sıfır alma, 2. el bul.



zuzuuw ama alırsam hiç satmamayı düşünüyorum cc yukseltsemde elımde dursun düşük cc az yaktıgı için ilk motorumu uzun süre satmam

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------

fuarıda beklıcem olmadı ya cbf yada drift..şimdi alırsam fuarda bnm şansıma iyi bişeler gelir :DD
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
316
Merhba arkadaşlar bende driftimi satmış bulunmaktayım. Buruk bir ayrılık oldu satılırken yanında bile değildim.Motosiklet sevdam sürüyor ama araba alacağım. herkese iyi forumlar.
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
37
Arkadaşlar bu delta force ürünleri ile orjinalleri arasındaki farklar nelerdir? Bana Far muhafazası ve gösterge lazım oldu delta force mi almalıyım orjinalini mi? Aralarındaki farklar nelerdir? Mesela göstergelerin su geçirmesi vs gibi mi?
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
52
S.a iyi forumlar
Elimde alt sakal var fakat montaji nasil olucak hic de anlamam resimli falan bi anlatimi varmi allah askina :)
 
Katılım
27 Ara 2014
Mesajlar
89
1Dondb.jpg
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar uzun süredir forumun ve bu konunun takipçisiyim ama üye olmak bugüne kısmet oldu yaklaşık 6 senedir mz 251 etz kullanıcısıyım fakat artık bir çok sebepten ötürü motosikletimi bu yazın değiştirip bir mh drift almak ve aranıza istiyorum ve haliyle aklımda sorular var ama yeri geldikçe sormak istiyorum, sadece şuanlık aklıma takılan 2016 mh drift lerde bir değişiklik olcak mı veya ne gibi değişiklikler olacak aceba bununla ilgili bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim, mobilden giriyorum sürçü lisan olduysa affola, :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
8
Şu bir kaç yerde ve forumda gördüğüm yurt dışı fotograflar vardı onlar mı yoksa 150 mh drift yazanlar, gerçi sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ona göre de bir fiyat gelecek demektir ki bence 4250 den aşşagı vermezler :D
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Arkadaşlar bi sorum var şu resimde görünen gidondaki küçük siyah kutu ne işe yarıyor üzerindeki beyaz yere bastırınca buz gibi kırılarak içine çöktü, birde gidonun altında anahtar giren biryer var ne işe yarıyot çözemedim ??

v8DVoO.jpg
[/url][/IMG]

 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
8
eren3736 kardeşim o kutu ön fren hidroliğinin olduğu kutu ve cam gibi olan şeffaf kısımdan ise hidroliğin ne kadar kaldığını kontrol ediyorsun bastırman hoş olmamış tabi :) gidonun altındaki kısımdaki anahtar yeri ise tam emin olmamakla beraber %90 gidon kilidi olarak biliyorum
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
eren3736 kardeşim o kutu ön fren hidroliğinin olduğu kutu ve cam gibi olan şeffaf kısımdan ise hidroliğin ne kadar kaldığını kontrol ediyorsun bastırman hoş olmamış tabi :) gidonun altındaki kısımdaki anahtar yeri ise tam emin olmamakla beraber %90 gidon kilidi olarak biliyorum

çokta bastırmadım hamurumsu bi kıvamda içine çöktü ve rengi değişti biraz :) hidrolik bitmişmi oluyor yani şimdi ?
anahtarı sokuyorum boşa dönüyor gidonu kilitlemiyor galiba
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
8
bastırmadan gösterge camı ne kadar gösteriyorsa o kadar kalmıştır bastırdın diye bitmez tabi :)ama camdan göremediğin için nasıl anlarsın pek bilmiyorum ama frenin tutuşunda kestirebilirsin az çok ne durumda, gidon kilidini ise tam anlamıyla hangi yönde ve nasıl kilitlenir bilemiyorum zira bende bi mh drift kullanıcısı olarak değil motosiklet kullanıcısı olarak söylüyorum bunları :) ama bi mh drift adayıyım inşallah bu yazın
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
23
önce gidon kilidinden başlıyalım anahtarı sok saat yönünde çevir anahtarı çıkart gidonu oynatmaya çalış oynamazsa başardın oynarsa kilidin bozuk demektir.
diğer sorun ise ön fren hidroliği göstergesi orayı kırmışsın eğer sızıntı varsa kırıktan onuda değiştir çünkü ordan akarsa orasıda hiidrolğe bağlı olduğu için sabah sen farkına varmadan bi bakmışsın ön fren tutmuyor bu kiltten daha önemli bir mesele fazla pahalı bir parça değildir muhtemelen
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
önce gidon kilidinden başlıyalım anahtarı sok saat yönünde çevir anahtarı çıkart gidonu oynatmaya çalış oynamazsa başardın oynarsa kilidin bozuk demektir.
diğer sorun ise ön fren hidroliği göstergesi orayı kırmışsın eğer sızıntı varsa kırıktan onuda değiştir çünkü ordan akarsa orasıda hiidrolğe bağlı olduğu için sabah sen farkına varmadan bi bakmışsın ön fren tutmuyor bu kiltten daha önemli bir mesele fazla pahalı bir parça değildir muhtemelen

Kilit çalışıyor bi problem yok , fre hidroliğinde de bi sızıntı yok uzun zamandır böyle ama yinede ben yenisini taktıracam
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Fren hidrolik camı tamircilerde 1-2 lira. Plastik bir tıpa veriyorlar sana. Eskisini iyice kırıyorsun, teizliyorsun yuvayı ve yeni tıpayı takıyorsun.

Fren kilidine uzaktan yorum yapmak zor. Olmuyorsa zorlama :D
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
71
Selamunaleykum beyler
Ben de bu gün bi drift sahibi oldum.
Ama çok fazla bi bilgim yok bilmem gereken önemli bir olayı var mı bu aletin.Müsait olan biri yazrsa müteşekir olurum.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst