- Katılım
- 18 Ocak 2015
- Mesajlar
- 129
Herkese merhabalar bugun motoru kurcalarken jikleyle oynadım jikle yukarı doğruyken mi açıktır yoksa aşşağı tarafamı jiklenin açık kalması zarar verirmi acaba?
Herkese merhabalar bugun motoru kurcalarken jikleyle oynadım jikle yukarı doğruyken mi açıktır yoksa aşşağı tarafamı jiklenin açık kalması zarar verirmi acaba?
2 haftanonce 9 taksitle 3300e almistim bende bayiden.30tl lik yakit alip ciktik.bugun 100km oldu yolda kaldim.stop etti.calistirdim rolantide calisiyodu gaz verikce stop ediyodu.on dk ugrastim.sonra yakit vanasini yedek depoya cevirdim.caisti benzinlige attim kendimi.sifir motor 100km de ana depo bitti sanirim.yakiti fazla olmasi rodaj da oldugundan mi kaynakli.acemilik de var gaza hakim degilim tam