Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Herkese merhabalar bugun motoru kurcalarken jikleyle oynadım jikle yukarı doğruyken mi açıktır yoksa aşşağı tarafamı jiklenin açık kalması zarar verirmi acaba?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
jikle yukarda açık seyir halinde ve motor sıcakken en aşşağıda olmalı zararı olmaz ancak boğulur çok gaz açımca
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
burdan bakabilirsin, eskilere biraz göz atarsan daha iyi olur.

Hocam baktımda sadece jiklenin yerini göstermiş ondan sordum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

jikle yukarda açık seyir halinde ve motor sıcakken en aşşağıda olmalı zararı olmaz ancak boğulur çok gaz açımca[/QUOTE]

Teşekkür ederim .
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
18
2 haftanonce 9 taksitle 3300e almistim bende bayiden.30tl lik yakit alip ciktik.bugun 100km oldu yolda kaldim.stop etti.calistirdim rolantide calisiyodu gaz verikce stop ediyodu.on dk ugrastim.sonra yakit vanasini yedek depoya cevirdim.caisti benzinlige attim kendimi.sifir motor 100km de ana depo bitti sanirim.yakiti fazla olmasi rodaj da oldugundan mi kaynakli.acemilik de var gaza hakim degilim tam
 
Katılım
30 Tem 2015
Mesajlar
1
Arkadaşlar benim 650 km 2015 model bi driftim var motor rolantideyken 3. Vitesde gidiyorum debraja basil frene basıp yavaslayinca vitesi ikiye tanıyorum ve gaz verdiğinde motor stop etmiş oluyor neden olabilir toplantısı falan normal şuanda ne olabilir yardımcı olurmusunuz
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
2 haftanonce 9 taksitle 3300e almistim bende bayiden.30tl lik yakit alip ciktik.bugun 100km oldu yolda kaldim.stop etti.calistirdim rolantide calisiyodu gaz verikce stop ediyodu.on dk ugrastim.sonra yakit vanasini yedek depoya cevirdim.caisti benzinlige attim kendimi.sifir motor 100km de ana depo bitti sanirim.yakiti fazla olmasi rodaj da oldugundan mi kaynakli.acemilik de var gaza hakim degilim tam

Rodajda biraz fazla yakar ondandir buyuk ihtimal fazla zorlama motoru yuksek devirde kullandimida cok yakiyo
 
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
54
Arkdaşlar önceleri yokuş aşağı 120'yi geçmeyen motorum artık 110'nu geçmiyor yağdan mıdır 15-50 shell full sentetik 14-38 dişli olduğu için midir nedir artık keyif alamıyorum eskisi gibi bugün kuba cr1 tarafından tokatlandıkdan sonra hevesim kaçtı bu motorda :farao:
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
3
Arkadaşlar bugün şu egzozu gördüm bi bakarsanız;
http://tr.aliexpress.com/item/free-shipping-Carbon-fiber-color-38mm-Exhaust-Muffler-with-move-blow-down-silencer-Mute-Fit-Motorcycle/2044536583.html?ws_ab_test=201407_2,201444_6,201409_3

bu egzozun sesi naıl olur motoruma nasıl olur düşüncelerinizi alabilirmiyim sesini değiştirirmi en azından biraz daha tok ve tatlı olması için.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ben ana depo ile en fazla 440km en az 400km gidiyordum bu da şehir içi kullanım için, 30tl benzin kaç litre benzin alıyor ve biraz yeni olmasına ve devirli yani orantısız kullanmanıza bağlıyorum. Zamanla alışınca düzelir.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Aku degistiren varmi aku alicam drifte iyi marka olarak hangisini tavsiye edersiniz ustundeki degerlere goremi almak gerekir yuksek alsak olurmu amperi falan sorun cikarirmi
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
benim orj akü 2 sene dayandı kutup başını kopartmasaydım sağlamdı sizin ne kadar dayandı sorması ayıp bu arada ben VLM 9 amper jel aldım bosch da alabilirsin
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
43
Öncelikle herkese hayırlı ,kazasız,belasız sürüşler diliyorum.Mondial 125 mh drift kullanıcılarına bir kaç sorum olacak,motorun yakıt tüketimi nasıl 100km ye kaç litre yakıyor ,performansı nasıl ve sıfır almayı düşünüyorum sorun yaşarmıyım , motor çok hoşuma gitti ama bir kaç yerde kilometreye 25 kr felan yakıyor dediler dogrumu ?şimdiden teşekkürler :cherry:
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Merhaba motorum 2013 model 47 bin km de değişen parçalar

Gösterge 2 kez garantiden değişti

2kez sinyal bi süre sonra kopuyor arkadakiler

1 kez akü

birde debriyaj balatası ilk aldığımda hep 2 ile kalktım o yüzden 33 binde bitti

22 binde lastikleri değiştim

17 binde dişli zincir birde 2. ye şimdi değiştim yakın zamanda


motorun istedikleri bunlar kaza filan yapyım düştüklerim hariç

bu süre zarfında 2 kez yolda kaldım aslında 3 bir kez benzin bitti :D 1 2 km ittim

1kez göstergen değiştik garantiden devir saati çalışmadı beyin değiştik gösterge çalıştı bindim gittim sonra stop etti bi süre çalışmadı sonra çalıştı gittim eski beyni taktırdım düzeldi yani usta hatası

birkezde zinciri filan temizlemiştim zincir segmanını iyi takamamışım segmanı ayınca zincir koptu dolandı tekerleğe orada kaldım motor 25 kr yakmıyor tabikide 3.5 lt filan 100 km de tapa gaz gidersem
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
43
çok çok teşekkür ediyorum kafamdaki karmaşaları giderdiniz çok saolun :) kısmetse 2016 nın nisan ayında bende aranıza katılcam
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
ha bu arada driftte benden başka gösterge değişen yok :) bana özel galiba bu şimdiden hayırlı olsun :)
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
benim gösterge 70 i geçmiyordu 67 lerde kalıyordu son gaz en son radardan ceza yedim gittim söyledim garantiden 1 ayda geldi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst