Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Mh drift rüzgardan cok etkileniyormus nedir bu isin aslı astarı

Rüzgardan etkilenen sikayetci olan varmi uzun yol deneyimleri olanlar yardimci olurlarsa sevnrm
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
naked hangi motor etkilenmiyormuş.. :) wolf apache cbf ybr naked yanı ön camı olmayan hepsi etkilenir istersen takarsın buyuk bir ön cam ama tipi kötü gözüküyor ozamanda..
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Ruzgar camı degil siperlik

Wolfde azda olsa ruzgrdan saklanacak yer var bunu onu fazla duz gibi geldi bana gostergelerin oralarından bahsediyorum :)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Ruzgar camı degil siperlik

Wolfde azda olsa ruzgrdan saklanacak yer var bunu onu fazla duz gibi geldi bana gostergelerin oralarından bahsediyorum :)
çok fark etmiyor aslına bakarsan 2 milim fazla az hem wolfla 50 ile gitmişin max 100 çıkdın 110 çıkdın diğelim o süratte okadar etkilemez zaten çok etkilenmek istemiyorsan endurolar tourningler haric yatıcaksın motorun üstüne öğle gitcen ama ozamanda belin ağrır ..:) dostum işin doğrusu bu motorlar screet motorları yani cadde motorları ruzgarla işleri yok genelde olduğunda sıkıntı çıkarmaz motor bakımından ama rahat rahat gezcem tozcam uzun yol yapcam dersen enduro tourning bunlar yormaz seni..
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
51
özür dileyerek bir şey soracağım castrol 10w40 yağ aldım 500 bin bakımı için servisteki usta biz bu yağı koymayız garanti dışı kalır, sizce doğrumu.
(ak1n arkadaş sen hariç tüm forum arkadaşlara soruyorum)
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Mh drift rüzgardan cok etkileniyormus nedir bu isin aslı astarı

Rüzgardan etkilenen sikayetci olan varmi uzun yol deneyimleri olanlar yardimci olurlarsa sevnrm

Kardeşim ne kadar uzun denilebilir bilmem ama 3 gün içinde Bursa-Eskişehir git gel yaptım. Git 183 km , gel 183 km toplamda 366 km. Evet rüzgar biraz savuruyor. Boyum 1.78 kilom 65 , zayıf olduğumdan belki biraz daha fazla etkilenmiş olabilirim. Ama öyle şerit değiştirecek kadar hiç savrulmadım. 1 kere durdum oda benzin almaya bide totoyu rahatlatmaya çünkü 100-120 km yol yaptıktan sonra biraz toto yapışıyor koltuğa :p arkadaşların dediği gibi genelde şehir içi motorları bunlar ybr olsun apache olsun drift , wolf olsun. Dersen bana 500 km yol gidicen. 3-5 gun sonra geri dönücen bi 500 daha , otobüse atlar giderim. Genelde uzun yolda kullanıcam diyosan farklı tarzda bi motor almanı tavsiye ederim.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Kardeşim ne kadar uzun denilebilir bilmem ama 3 gün içinde Bursa-Eskişehir git gel yaptım. Git 183 km , gel 183 km toplamda 366 km. Evet rüzgar biraz savuruyor. Boyum 1.78 kilom 65 , zayıf olduğumdan belki biraz daha fazla etkilenmiş olabilirim. Ama öyle şerit değiştirecek kadar hiç savrulmadım. 1 kere durdum oda benzin almaya bide totoyu rahatlatmaya çünkü 100-120 km yol yaptıktan sonra biraz toto yapışıyor koltuğa :p arkadaşların dediği gibi genelde şehir içi motorları bunlar ybr olsun apache olsun drift , wolf olsun. Dersen bana 500 km yol gidicen. 3-5 gun sonra geri dönücen bi 500 daha , otobüse atlar giderim. Genelde uzun yolda kullanıcam diyosan farklı tarzda bi motor almanı tavsiye ederim.

Uzun yoldan kastın ne bilmiyorum ama mahalle aralarında dolasacak degilim ne bileyim cevre yerlere kacarım illaki sanırım sehir icine fazla bile gelir bana bu motor arkaya mutlak topcase lastiklerde degisecek
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
özür dileyerek bir şey soracağım castrol 10w40 yağ aldım 500 bin bakımı için servisteki usta biz bu yağı koymayız garanti dışı kalır, sizce doğrumu.
(ak1n arkadaş sen hariç tüm forum arkadaşlara soruyorum)

niye ben hariç la :D mortul al dedim zamanında ondan mı bu arada servis elindeki yağı satmaya çalışıyor belliki ama neyse yorum yapmıcam uzun uzadısına ben hariç demişin bariz bi şekilde..
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Uzun yoldan kastın ne bilmiyorum ama mahalle aralarında dolasacak degilim ne bileyim cevre yerlere kacarım illaki sanırım sehir icine fazla bile gelir bana bu motor arkaya mutlak topcase lastiklerde degisecek

Uzun yoldan kastım kardeş sen diyosan ben 10 günde bir 200 km yol gider gelirim . Kendim için söyliyim beni ipseler gitmem , yoksa motorun sıkıntısı yok. Gitmem demiyor ama toton başın ağrıyor. Bizde mahalle arasında gezmiyoruz merak etme :) üniversiteye git gel zaten günde 10 km bankosu var he bide oraya buraya şuraya gideyim. Ne bilim mesela ben bursada okuyorum. Bi mudanyaya gidiyim bi gemliğe gideyim on numara ama dediğim gibi sürekli 200-300 km yollara çıkacam dersen ben önermem .
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Uzun yoldan kastım kardeş sen diyosan ben 10 günde bir 200 km yol gider gelirim . Kendim için söyliyim beni ipseler gitmem , yoksa motorun sıkıntısı yok. Gitmem demiyor ama toton başın ağrıyor. Bizde mahalle arasında gezmiyoruz merak etme :) üniversiteye git gel zaten günde 10 km bankosu var he bide oraya buraya şuraya gideyim. Ne bilim mesela ben bursada okuyorum. Bi mudanyaya gidiyim bi gemliğe gideyim on numara ama dediğim gibi sürekli 200-300 km yollara çıkacam dersen ben önermem .

Mola vererekten giderim bende

Uzu yoldan kastım 99 km felan :queen: hem 200 km 300 kmler fazla gibi yıllık izinlerde felan belki oda yılda bir kez felan macera felan yapmak icin giderim :queen:

Bayiye gidip yakından bakayım ben buna en iyisi

Totoşlada tanıstırmış oluruz motoru :cherry:
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Mola vererekten giderim bende

Uzu yoldan kastım 99 km felan :queen: hem 200 km 300 kmler fazla gibi yıllık izinlerde felan belki oda yılda bir kez felan macera felan yapmak icin giderim :queen:

Bayiye gidip yakından bakayım ben buna en iyisi

Totoşlada tanıstırmış oluruz motoru :cherry:

100 km den bir şey olmaz bende 100 km yol yaptım yormuyor o kadar çok seni ama motor yoruluyor biraz çok zorlarsan ben zorluyorum :D
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
özür dileyerek bir şey soracağım castrol 10w40 yağ aldım 500 bin bakımı için servisteki usta biz bu yağı koymayız garanti dışı kalır, sizce doğrumu.
(ak1n arkadaş sen hariç tüm forum arkadaşlara soruyorum)
akına katılıyorum hemen o servisten uzaklaş seni kazıklamaya çalışıyo. kendi elinde ki yağı satmak için söylenen söz bu. sonuçta her servis farklı yağ firmasıyla anlaşmalı yani fabrikanın gönderdiği yağlar değil bunlar. fabrika belirli bi yağ markasını kullanmazsanız motorunuz garanti dışı kalır demiyo. ben kış boyunca castrol kullandım yazın motul e döndüm bundan kelli motul kullanırım...
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
Arkadaşlar 30 tlye kaç km gidiyorsunuz herkes cevaplarsa sevinirim...

İlk koyduğum 20 lira ile 120 km gittim daha bitmemişti 20 liralık daha koydum şuan 140 km oldu 3te1 i dolu deponun (kırmızı bölgenin dışında). 20 Lira kırmızı bölge kadar oluyor yani çeyrek depo :)

Kısaca 20 lira ile 130~140 km gidiyor. 30 lira ile de 200 km'yi rahat devirir 220 yi zorlar.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
km de 110-120 sehır ıcı yakıyor bundan hesaplayabılırsınız bu lastıkler amma dandık dun ankara da bır yagmur atısdırdı yerler tam ıslanmadı motor kayıyor resmen bende ılk seferde servıste bosch marka motor yagı koydurdum bes para etmez sonra hep castrol kullandım suan 6400 km de masallah onun dısında ılk aldıgınızda zıncırı orıng ıle degıstırın fazla yol yapmadan sunuyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst