Kardeşim ne kadar uzun denilebilir bilmem ama 3 gün içinde Bursa-Eskişehir git gel yaptım. Git 183 km , gel 183 km toplamda 366 km. Evet rüzgar biraz savuruyor. Boyum 1.78 kilom 65 , zayıf olduğumdan belki biraz daha fazla etkilenmiş olabilirim. Ama öyle şerit değiştirecek kadar hiç savrulmadım. 1 kere durdum oda benzin almaya bide totoyu rahatlatmaya çünkü 100-120 km yol yaptıktan sonra biraz toto yapışıyor koltuğa

arkadaşların dediği gibi genelde şehir içi motorları bunlar ybr olsun apache olsun drift , wolf olsun. Dersen bana 500 km yol gidicen. 3-5 gun sonra geri dönücen bi 500 daha , otobüse atlar giderim. Genelde uzun yolda kullanıcam diyosan farklı tarzda bi motor almanı tavsiye ederim.