- Katılım
- 16 Ocak 2013
- Mesajlar
- 56
debriyajla yağın pek alakası yok ustad sagda bida var ayırma vidası onla oynayarak yumuşat biraz..telle felan alakası yok yani.. 2 vida var vidaları sağa dogru yonlendırırsen serleşir sola doğru yumuşar hafif sola doğru yonlendir yumusasın sonra bir bak kavrama nereye gelmiş istediğin yeri yumuşaklığı bulana kadar dene
Sagda derken nerede