Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
kardeş ben sana bilgi vereyim tvs yi tokatlayamaması normal tvs 150 cc bu 135 cc yani aynı şekilde driftin ybr yi tokatlamasıda normal arora nın motorları aslında drift kıvamında fakat marka olarak pek bilinmiyor bundan once olan tiger 200 den kullanıcıları cok memnun aynı sekılde yenı cıkanda guzel tip olarak filan yani bu motoru mondial satsa driftten daha cok tutulur tvs mcx le kapışssa alır diye dusunuyorum


Arorada yedek parca sorunu var diyince vazvectim hem
Mh driftte iyi 13 bg balansörlü isteklerimi karsıladıktan sonra :)

Cebime fazladan 600 lira para kaldı mh drifte yönelince
Bu paraya lastik arka canta benzin felan alırım :)
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
Bugun kanuni bora 125 surdum ve yine ayni sorun kalkış . Bi beceremedim su kalkış isini ya bi taktik falan verin yardim edin
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Bugun kanuni bora 125 surdum ve yine ayni sorun kalkış . Bi beceremedim su kalkış isini ya bi taktik falan verin yardim edin

kavrama noktasına odaklan oraya geldıgınde hareket edene kadar orda sabit tut elini sonra yavaşca bırak debriyajı ve motoru dınle patlamalar asırı azalırsa stop eder bıraz gaz ver onuda yapamıyorsan devıre bak 1binin altında stop eder
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
160
motoruna subap ayarı yaptıran var mı? 8500 km deyim ve motordan her piston vuruşunda tık tık ses geliyor.subap ayarı gerekiyo dedi usta.ybr de hiç öyle bi problem yaşamamıştım. birde bizim motora daha kalın lastik takılabiliyor mu taktıran var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

öncelikle herkese selam,aranıza katıldım ve bundan mutluluk duyuyorum driftimi aldım ancak şöyle bi durum var peder beyle bi anlaşmazlık oldu karneyi getirmicem falan dediydim karne gelmezse anahtarda yok dedi :D karneyi getirdiğim gün anahtarı alcam şuan güzelim drift garajda yatıyo boynu bükük , anlıcanız üzere yaş küçük bu yaz ehliyeti alıyorum ve gelelim can alıcı noktaya evet abiler ben hayatımda ne araba nede motor kullanmış biri değilim vites-debryaj-gaz-fren ilişkisinin i sini bilmiyorum :D kaç devirde vites atılır yavaslarken debrıyaja basılırmı nasıl durulur nasıl kalkılır bilmiyorum babamda araba biliyor tabiki ama motor bilmiyorum şimdi onada diyemiyorum okadar dedim sen dert etme ben uçururum onu al falan filan şimdi bilmiyorum desem güler :D istedigim bana şöyle bi anlatsanız yardımcı olsanız bu güzel kardeşinize :D çok sağolun şimdiden..

yeni başlayan arkadaşlar bizim cevaplarımızdan ziyade youtube daki eğitim videolarını izleyerek daha iyi öğreneceğiniz kanaatindeyim.bence önce bi onlara bakın sonra aklınıza takılanları burda sorun.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Arka lastik 90 90 18

Ön lastik 3.00-18 diyor

3.00-18 demek tam olaraktan 90 90 18 mi oluyor :queen:

Arka lastik bnce normal Tvs apaçi dede Mcx dede cogu commuterde arka lastik 90 bence sıkıntısı yok
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Arka lastik 90 90 18

Ön lastik 3.00-18 diyor

3.00-18 demek tam olaraktan 90 90 18 mi oluyor :queen:

Arka lastik bnce normal Tvs apaçi dede Mcx dede cogu commuterde arka lastik 90 bence sıkıntısı yok


Sen sabah sabah ne arıon burda,Motor motor yanıp tutusuon yeminlen,alamadın :queen: Böyle salla dur :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Sitesinde 2.818 lira diyor :)

Egzoz sesi için arabamı alınırmış hangisi hoşuma giderse onu alırım hem bizdede var araba motorun verdiği zevki vermiyor B de var A2 de :)

Vermiyor daha fazlasını veriyor ,Nerden cıkartıcam ekzoz sesini münassip bi yerdenmi :) Buranın apacisi coktur aga :) Cok seviyorum sekil yapmayı :) Denk gelme plakamı okuturum 3 e de atmam :)
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
100 cup bile cbf tokatlayabilir 110 olan motordan birsey bekleme + yag yaksın :) Kak döverim bak simdi. Meramlı agam.

Yok artık ebesinin şeyi izzet 100 cupla git de tokatla bakalım cbf i sen neyin kafasındasın :D orjinal hiçbir 100 lük cup Cbf 150 yi tokatlayamaz abartmayalım yanlış bilgi vermeyelim...
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Kızlar merhabalar,

1 depo tam kapak ağzına kadar dolu 330 km de yedek depoya düştü, 400 km ye gelince ben dün gece 67 liralık benzin aldım. 0,1675 kuruş şu an yakıt tüketimi. Ama bu bu 400 km nın 250 km sı uzerınde 160-170 kg yükle, 2 kişi gitti. Arkamdaki bu nasıl yakıt lan clio ile aynı yakıyor diyor. Siz kendi motorlarınız ile kıyaslar mısınız. Yakıt nasıl, ortalama 80 km hız ile gidildi.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
merhaba arkadaslar benim debriyaj cok sert sizinkide oylemi kullanilan yagin onemi var mi? Veya teli yaglamakmi gerekiyor? Lutfen yardim edin herkes bisi yazsin hepsini denicem
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
merhaba arkadaslar benim debriyaj cok sert sizinkide oylemi kullanilan yagin onemi var mi? Veya teli yaglamakmi gerekiyor? Lutfen yardim edin herkes bisi yazsin hepsini denicem
debriyajla yağın pek alakası yok ustad sagda bida var ayırma vidası onla oynayarak yumuşat biraz..telle felan alakası yok yani.. 2 vida var vidaları sağa dogru yonlendırırsen serleşir sola doğru yumuşar hafif sola doğru yonlendir yumusasın sonra bir bak kavrama nereye gelmiş istediğin yeri yumuşaklığı bulana kadar dene
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst