- Katılım
- 28 Haz 2011
- Mesajlar
- 173
İnsanoğlu doyumsuzdur.Driftte çoğu zaman geçiş motosikleti olarak seçilir.Bi zaman sonrada yetmez.Bana göre driftte 6 vites olmalıydı mesela.Satma işine gelirsek kısmetse bende satıp Suzuki İnazuma düşünüyorum.Kaç km ye denk gelir satarken o belli olmaz.Ona bakarsan 500 km dede satan var 6000 km dede japon markaların.Herkesin beklentisi farklı kimi güçsüz bulmuştur kimi yavaş kimine görede küçük herkesin bi nedeni var.Kimseye soramayız niye 6000 de satıyon 25000 de satıyon.Zaten 25000 - 30000 binden sonrada km sıfırlayıp satıyo millet,bide o dert var yani.Bildik motor olması her zaman iyidir ikinci elde.Benim niyetim satmak olduğu için daha titiz bakıyorum motosikletime.
[url]http://img440.yukle.tc/images/9098Kopyasi_Goruntu0923.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
[url]http://img444.yukle.tc/images/4843Kopyasi_Goruntu0890.jpg[/url]
[url]http://img438.yukle.tc/images/6082Kopyasi_Goruntu0924.jpg[/url]
[url]http://img441.yukle.tc/images/6062Kopyasi_Goruntu0926.jpg[/url]
[url]http://img444.yukle.tc/images/3769Kopyasi_Goruntu0927.jpg[/url]
Bakımlarını yaparsanız keyfinide sürersiniz:queen:
[url]http://img440.yukle.tc/images/7379Kopyasi_Goruntu0930.jpg[/url]
Yoksa bisiklete talim:queen:
[url]http://img437.yukle.tc/images/2908Kopyasi_Goruntu0918.jpg[/url]
ağa motorun güzel olmus motorda yeniyim o lastiklerden taktırsam 1cisi kaça patlar 2cisi yol tutuş değişirmi duzcenin yolları kıvrım kıvrım