emre öğrendiğim kadarıyla inazuma da 6. vitesde 6000 devirde 110 km/s hız yapıyomuş...
CBR 250 nin top speed i 165 km. yani stabil bi şekilde 130-140 rahat yol alabilirsin hemde kesintisiz...Ya fazla beklentim yok zaten.Bizim motorlar rüzgarsız tertemiz havada 8-9 binde anca o hıza ulaşıyo:queen:Hiç olmazsa inazumanın top speed 150 garanti.o yeterli zaten.hep son gaz zaten gidilmez.Araç sollarken sıkıntı yaratmasın yeter.
Öylede racing bize yasak:jocolor:
İnazuma için bile zar zor ikna ettim aileyi.Ki daha ne zaman alacam belli değil.Şimdiden yolunu yapayım dedim:queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------
Hatta drifti görünce bile anaaaaaa kocaman motor almış dediler:queen:
ama CBR inazumadan daha ucuzHem onu anlatacan hemde bi motora 10-15000 verilirmi kısmı var.Orda patlıyon zaten.:queen:Onu ne yaparsan yap anlatamazsın.
ama CBR inazumadan daha ucuz![]()
anladım hayırlısı inşallahTipten kaybediyo.Drifte zar zor biniyo ona hiç binemez
SeLam ALeyküm ArkadaşLar MONDİAL 125 RT İçin Hava Ve Yağ FiLtresi Nerden Temin EdebiLirim Ve Tahmini Fİyatı Nedir . . .
Arkadaşlar bu motoru çok övüyor herkes tip var gerçekten
motor çinlilerden farklımı
titreşim var mı
Motorda yüksek devirlerde zırıltı oluyormu
yakıt tüketimi
cevaplarsanız sevinirim arkadaşlar
SeLam ALeyküm ArkadaşLar MONDİAL 125 RT İçin Hava Ve Yağ FiLtresi Nerden Temin EdebiLirim Ve Tahmini Fİyatı Nedir . . .
sıkıntı olmaz kardeşim merak etme benimde öyle oluyo zaten. ama aslen girmesi lazım internetten bilgilerini onlar fabrikaya gönderiliyo çünkü. ama garanti belgesine işlendikten kaşelendikten sonra tüm hakların korunur. ilerde ters bi durumla karşılaşırsan garanti belgesini kaynak gösterirsin...Merhaba arkadaşlar,
Dün motositletimin 500km bakımını yaptırdım.Garanti belgesine imza kaşe ve tarih atıldı.Yalnız kafama takılan bir soru var motorları bir arkadaşımla birlikte aldık onun motoru rks 150 ve servisi farklı.Onun 500 bakımı yapıldıktan sonra bakımın yapıldığına dair internete bir şeyler girdi.Bende ise böyle bir durum söz konusu değil ileride garantilik bir durum söz konusu olduğunda bu durum problem yaratır mı ?
sıkıntı olmaz kardeşim merak etme benimde öyle oluyo zaten. ama aslen girmesi lazım internetten bilgilerini onlar fabrikaya gönderiliyo çünkü. ama garanti belgesine işlendikten kaşelendikten sonra tüm hakların korunur. ilerde ters bi durumla karşılaşırsan garanti belgesini kaynak gösterirsin...
motoru rodaj sırasında 500 km boyunca 5000 deviri yağ değişimi sonrası 1000 km ye kadar 7000 deviri geçirme. 1000 km de bi kere daha yağ değiştir. sonra 2-3-4 ve oluyosa 5. viteslerde redline a kadar gaz aç. ve her viteste kompresyon yaparak yavaşla. böylelikle motorun gayet düzgün açılır...
ama devir saatini kırmızı bölgeye getirme.