Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Yabancı ülkede yaşamak vardı biz burda r6'yı 31 bin tlye alıyoruz adamlar 15-20 bin tl arası alıyor yaklaşık 11 bin tl sadece ötv ve kdvye gidiyor ülkemizde...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
emre öğrendiğim kadarıyla inazuma da 6. vitesde 6000 devirde 110 km/s hız yapıyomuş...

Ya fazla beklentim yok zaten.Bizim motorlar rüzgarsız tertemiz havada 8-9 binde anca o hıza ulaşıyo:queen:Hiç olmazsa inazumanın top speed 150 garanti.o yeterli zaten.hep son gaz zaten gidilmez.Araç sollarken sıkıntı yaratmasın yeter.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Ya fazla beklentim yok zaten.Bizim motorlar rüzgarsız tertemiz havada 8-9 binde anca o hıza ulaşıyo:queen:Hiç olmazsa inazumanın top speed 150 garanti.o yeterli zaten.hep son gaz zaten gidilmez.Araç sollarken sıkıntı yaratmasın yeter.
CBR 250 nin top speed i 165 km. yani stabil bi şekilde 130-140 rahat yol alabilirsin hemde kesintisiz...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Öylede racing bize yasak:jocolor:
İnazuma için bile zar zor ikna ettim aileyi.Ki daha ne zaman alacam belli değil.Şimdiden yolunu yapayım dedim:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Hatta drifti görünce bile anaaaaaa kocaman motor almış dediler:queen:
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Öylede racing bize yasak:jocolor:
İnazuma için bile zar zor ikna ettim aileyi.Ki daha ne zaman alacam belli değil.Şimdiden yolunu yapayım dedim:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Hatta drifti görünce bile anaaaaaa kocaman motor almış dediler:queen:

aahhh bu ön yargılar...
bende benim hatuna CBR 250 yi gösterdim istemem bu yarış motoru dedi :)
sonra bi CBR 600F in üstüne oturdum nasıl dedim bu güzelmiş bundan alsana dedi :)
önemli olan CBR 250 nin yarış motoru olmadığını anlatabilmek :wiinkk:
bisiklet mi almanı bekliyolarmış :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Hem onu anlatacan hemde bi motora 10-15000 verilirmi kısmı var.Orda patlıyon zaten.:queen:Onu ne yaparsan yap anlatamazsın.
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
SeLam ALeyküm ArkadaşLar MONDİAL 125 RT İçin Hava Ve Yağ FiLtresi Nerden Temin EdebiLirim Ve Tahmini Fİyatı Nedir . . .
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
aynen eray çapırcılık var içimde
rahatlık elbette ilk düşüncem çünkü şehir içinde fazla durmak istemiyorum artık
driftlede gidiliyor ama insan ister istemez yoruluyor insan
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
iLçedeyim Sevis Yok Gardaş :D :D Birde Motor Bana GeLeLi 1 YıL OLdu Bugüne Kadar Yağ Ve BaLatadan Başka Değişim Yapmadım Hava Ve Yağ FiLtresinide Bi Kaç GÜne Temin Edip Değiştirecem Başka Bişey Değişmem Gerekiyormu _?
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Arkadaşlar bu motoru çok övüyor herkes tip var gerçekten
motor çinlilerden farklımı
titreşim var mı
Motorda yüksek devirlerde zırıltı oluyormu
yakıt tüketimi
cevaplarsanız sevinirim arkadaşlar
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
65
Arkadaşlar bu motoru çok övüyor herkes tip var gerçekten
motor çinlilerden farklımı
titreşim var mı
Motorda yüksek devirlerde zırıltı oluyormu
yakıt tüketimi
cevaplarsanız sevinirim arkadaşlar


selam beğenilen bir motor olduğu için 307 sayfa yorum yapılmıştır zaten bu motor piyasadaki diğer muadillerinden ayıran özellik üstten eksantrik balansörlü ve 135 cc olmasıdır
diğer sayfalarıda okursan titreşim -zırıltı falan olmadığını göreceksindir:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

SeLam ALeyküm ArkadaşLar MONDİAL 125 RT İçin Hava Ve Yağ FiLtresi Nerden Temin EdebiLirim Ve Tahmini Fİyatı Nedir . . .

bu modelin yağ filtresi ve hava filtresini hemen hemen bütün servislerden temin edebilirsin standart bir filtre vardır. üçgen filtre derler.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
Merhaba arkadaşlar,

Dün motositletimin 500km bakımını yaptırdım.Garanti belgesine imza kaşe ve tarih atıldı.Yalnız kafama takılan bir soru var motorları bir arkadaşımla birlikte aldık onun motoru rks 150 ve servisi farklı.Onun 500 bakımı yapıldıktan sonra bakımın yapıldığına dair internete bir şeyler girdi.Bende ise böyle bir durum söz konusu değil ileride garantilik bir durum söz konusu olduğunda bu durum problem yaratır mı ?
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Merhaba arkadaşlar,

Dün motositletimin 500km bakımını yaptırdım.Garanti belgesine imza kaşe ve tarih atıldı.Yalnız kafama takılan bir soru var motorları bir arkadaşımla birlikte aldık onun motoru rks 150 ve servisi farklı.Onun 500 bakımı yapıldıktan sonra bakımın yapıldığına dair internete bir şeyler girdi.Bende ise böyle bir durum söz konusu değil ileride garantilik bir durum söz konusu olduğunda bu durum problem yaratır mı ?
sıkıntı olmaz kardeşim merak etme benimde öyle oluyo zaten. ama aslen girmesi lazım internetten bilgilerini onlar fabrikaya gönderiliyo çünkü. ama garanti belgesine işlendikten kaşelendikten sonra tüm hakların korunur. ilerde ters bi durumla karşılaşırsan garanti belgesini kaynak gösterirsin...
motoru rodaj sırasında 500 km boyunca 5000 deviri yağ değişimi sonrası 1000 km ye kadar 7000 deviri geçirme. 1000 km de bi kere daha yağ değiştir. sonra 2-3-4 ve oluyosa 5. viteslerde redline a kadar gaz aç. ve her viteste kompresyon yaparak yavaşla. böylelikle motorun gayet düzgün açılır...
ama devir saatini kırmızı bölgeye getirme.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
sıkıntı olmaz kardeşim merak etme benimde öyle oluyo zaten. ama aslen girmesi lazım internetten bilgilerini onlar fabrikaya gönderiliyo çünkü. ama garanti belgesine işlendikten kaşelendikten sonra tüm hakların korunur. ilerde ters bi durumla karşılaşırsan garanti belgesini kaynak gösterirsin...
motoru rodaj sırasında 500 km boyunca 5000 deviri yağ değişimi sonrası 1000 km ye kadar 7000 deviri geçirme. 1000 km de bi kere daha yağ değiştir. sonra 2-3-4 ve oluyosa 5. viteslerde redline a kadar gaz aç. ve her viteste kompresyon yaparak yavaşla. böylelikle motorun gayet düzgün açılır...
ama devir saatini kırmızı bölgeye getirme.


Sağolasın Eray hocam bir nebze olsa rahatladım.530 km de bakımı yapıldı dün yağı değişti rutin kontrolleri yapıldı.Castroll 10w-40 koydum.Bu km ye kadar bir elin parmaklarını geçmeyecek sayıda 6 ve çok nadir 7 bin devri gördüm.Onlarda sollama esnasında sıkışmamak için yaptığım hızlanmalardı.Şimdi ise aynen belirttiğin gibi 1000km ye kadar 7000 devri geçmeden yolumuza devam edeceğiz.Sonra tekrar 10-40 veya 15-50 yağ değişimi ve hava filtresini temizleyeceğim.İnş üzmez bizi gözüm gibi bakıyorum motoruma.Hepinizin tekeri düz bassın her daim arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst