Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
Arkadaşlar ilk 500 km bakımına 50 km kaldı.Yağ olarak CASTROL POWER 1 4T 10W-40 almayı düşünüyorum.Fikirlerinizi ve de kendi kullandığınız yağların + ve - yönlerini yazarmısınız?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
10 litre benzin tasarruf edemezsin abi o kadar da degıl. eskimiş bujiden kastın gercekten eskimiş bi bujiyse, kuflenmıs paslanmıs bı motorun bujısıyse tamam. ben saglam bujıden bahsedıyorum mengü abi. 2. vurgulayısım. herneyse ya amaaan. 3-4 lıra ıcın nıye kastım kendımı bılmıyorum. para mılletın cebınden cıkıyor. ben bosuna ugrasılmasın dıye yazdım kötü oldum. hadi iyi günler mengü abi ya.
Sen nası biliyosan öyle yap, garanti bakımına götürsen 2000km'de bir değiştirecekler bujiyi. Hem de 3 liralık bujiye 10 lira yazacaklar. Ben 4 bin km'de bir değiştirilmesi gerektiğini söylüyorum ucuz buji de kullanılabilir.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
evet ben geldım drıftcılerım ne yapıyormus bakıyım :D
arkadaslar 3600 km yı gectım motordan kısaca bahsedeyım yokus cekısı cok ıyı nasıl ıyı yuklenınce yukse devırlere cok rahat cıkıyor kalkısı oldukca serı ılk kalkısta one kafa atıyor normal kullanımda ınanın ybr kullanmıs bırısı olarak ondan az yakıyor on fren cok ıyı yağılmıs arka fren eskı mondıal lerden ılerde oda ıyı bı sıkıntı ısıkda durdugunuzda vıtes gecıslerı kemıklı bazen takılıyor bu ıslemı durmadan halletmek gerekıyor lastıklerı kuru zemın ıcın uygun ıslak zemındede yol tutus ıadel kosullarda ama kurudan ıslaga gecıs esnasında hafıf yan yatmalarda onden kayma var dıkkat edın rolantı 1500 d/dvr olması lazım bunun altında ısıkda durdugunuzda motorunuz stop edebılıyor zıncır gevseme yapabılıyor ılerde bunu degıstırmek gerekıyor arka koltuk artcı ıcın dar uzun yolda rahatsız edebılıyor uzun far ayarsız yukarı atıyor kısa olagan kosullarda gorusu saglıyor amortısorlerı gayet basarılı cok sert cukura dusmedıkce darbe emısı yeterlı aynaları sekıl ıtıbarıyle ıyı ama gorus acısı ayar sorunu var depo kapasıtesı yeterlı sehır ıcı 55-60 lıra ıle 450-500 km arası yolu rahatlıkla yapabılıyor
Kısaca 150 kn -125 mh- 250 mct -125 ybr -150 cbf deneyımı olan bırısı olarak motor aldıgı parayı bence cok fazlasıyla hak edıyor
bugune kadar yapılmıs en ıyı mondıal dıyebılırım
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
10 litre benzin tasarruf edemezsin abi o kadar da degıl. eskimiş bujiden kastın gercekten eskimiş bi bujiyse, kuflenmıs paslanmıs bı motorun bujısıyse tamam. ben saglam bujıden bahsedıyorum mengü abi. 2. vurgulayısım. herneyse ya amaaan. 3-4 lıra ıcın nıye kastım kendımı bılmıyorum. para mılletın cebınden cıkıyor. ben bosuna ugrasılmasın dıye yazdım kötü oldum. hadi iyi günler mengü abi ya.

3-4 lira için birbirimizi kırdıgımıza değmez ::saad::

Kendi adıma özür dilerim.:cat:
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Beyler eve şu yağ konusuna bi açıklık getirirsen bende sevinirim castrol power 4 t altın sarısı düşünüyorum bende siz ne kullanıyorsunuz? Birde defalarca sordum motorun üstünde benzin lekesi var yıkayınca falan çıkmıyor neyle çıkartabilirim onu ayriyetten kaç bin devirde kullanıyorsunuz rölantiyi ?
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Beyler eve şu yağ konusuna bi açıklık getirirsen bende sevinirim castrol power 4 t altın sarısı düşünüyorum bende siz ne kullanıyorsunuz? Birde defalarca sordum motorun üstünde benzin lekesi var yıkayınca falan çıkmıyor neyle çıkartabilirim onu ayriyetten kaç bin devirde kullanıyorsunuz rölantiyi ?

rolanti devri drift'in kitapçığında yazması gerek ya. yazmıyor mu ? yazmıyorsa, 1.5-2 devir arası uygun sanırım. yag konusunda da biz hondanın servisi olarak bütün motosikletlere honda olsun yamaha olsun Castrol koyuyoruz. Racinglereyse ipone koyuyoruz. Castrol küçük cc'ler için en ideal yag.
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
7
driftte acaba ilk başlarda egzozda kesici varmı sürücünün deneyim kazanma süresi için koyulmş olan süreli bi kesici böyle bir yazı vardı galiba burda önceki sayfalarda okumuştum ?
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Arkadaşlar ilk 500 km bakımına 50 km kaldı.Yağ olarak CASTROL POWER 1 4T 10W-40 almayı düşünüyorum.Fikirlerinizi ve de kendi kullandığınız yağların + ve - yönlerini yazarmısınız?

Beyler eve şu yağ konusuna bi açıklık getirirsen bende sevinirim castrol power 4 t altın sarısı düşünüyorum bende siz ne kullanıyorsunuz? Birde defalarca sordum motorun üstünde benzin lekesi var yıkayınca falan çıkmıyor neyle çıkartabilirim onu ayriyetten kaç bin devirde kullanıyorsunuz rölantiyi ?


Daha önceki sayfalardada yazıldığı gibi çoğu kişi Castrol Power 1 kullanıyor ve bu markadan memnun. Önceki sayfaları okursanız zaten bu konuya daha önceden açıklık getirildiğini göreceksiniz.
Tekrar açıklık getirelim ben castrol power 1 10/40 yağ kullanıyorum ve memnunum.

 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
Daha önceki sayfalardada yazıldığı gibi çoğu kişi Castrol Power 1 kullanıyor ve bu markadan memnun. Önceki sayfaları okursanız zaten bu konuya daha önceden açıklık getirildiğini göreceksiniz.
Tekrar açıklık getirelim ben castrol power 1 10/40 yağ kullanıyorum ve memnunum.

[url]http://j1304.hizliresim.com/18/g/m1vx0.jpg[/url]

Forumu baştan sona okudum ve bunun için bende castrol düşünüyodum.Aklımı karıştıran bir arkadaşımın ısrarla motul kullan demesi.Bu yüzden tekrar sormak istedim.Teşekkürler.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
slm arkadaşlar
gklp45 benzin lekesi için pasta kullan yalnız aşırı ovalama boyayı inceltirsin
birde yaz için de olsa 20-50 kullanmayın arkadaşlar çok tırt. vites geçişleri daha kemikli oluyor ve ilk çalıştırma da 10-40 ya da 15-40 gibi yağlama yapamıyor
yaz için tavsiyem 15-40 arkadaşlar
sezon açıldı artık motora yapmadığım birkaç dekerasyon vardı onların siparişini verdim salı elimde olur en geç
öncelikle egsozu boyayacağım. bunun için yanmaz siyah boya sparişi verdim.
şerit ve tank pad uygulamasını gerçekleştireceğim
mont ve eldiven işini de yenilediğim için biraz gecikti bu işlemler
ve son olarakda çantaya artçının yaslanması için küçük bir sisy bar yapacağım (el emeği ile)
bir de sis lambası yapmayı düşünüyorum ama biraz daha bekleyebilir sanırım
resimlerini ve motorun son halini paylaşırım

m28sr.jpg
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
slm arkadaşlar
gklp45 benzin lekesi için pasta kullan yalnız aşırı ovalama boyayı inceltirsin
birde yaz için de olsa 20-50 kullanmayın arkadaşlar çok tırt. vites geçişleri daha kemikli oluyor ve ilk çalıştırma da 10-40 ya da 15-40 gibi yağlama yapamıyor
yaz için tavsiyem 15-40 arkadaşlar
sezon açıldı artık motora yapmadığım birkaç dekerasyon vardı onların siparişini verdim salı elimde olur en geç
öncelikle egsozu boyayacağım. bunun için yanmaz siyah boya sparişi verdim.
şerit ve tank pad uygulamasını gerçekleştireceğim
mont ve eldiven işini de yenilediğim için biraz gecikti bu işlemler
ve son olarakda çantaya artçının yaslanması için küçük bir sisy bar yapacağım (el emeği ile)
bir de sis lambası yapmayı düşünüyorum ama biraz daha bekleyebilir sanırım
resimlerini ve motorun son halini paylaşırım

http://k1304.hizliresim.com/18/g/m28sr.jpg

Abi benim dediğim benzin deposu motosikletin motor kısmında benzin musluğu gevşemişti bir ara ordan motor kısmına damlamış,yağ için 20-50 diyorlar yazın 15-40 ince kalır sıcak havada motoru zorlar diyorlar
 
Katılım
30 Ocak 2013
Mesajlar
2
Herkese merhaba yaz geldi bende driftin yeni çıkan kırmızı modelini almayı düşünüyorum.Şimdiden motorun üzerinde ne gibi modifiyeler değişiklikler yapabilirim diye düşündüm oturdum photosoptan bişeyler yaptım iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum :)

Eklediklerim;
Alt sakal, pek gerçekci durmadı gibi ama gerçekte olursa güzel duracağını düşünüyorum
Koltuğun hemen altındaki ismini bilmediğin siyah parçayı kırmızı yaptım
deponun hemen altında plastik parçağı kırmızı yaptım
Koltuğun bir kısmını kırmızı yaptım
Kırmızı jant şeridi ekledim
Depo kenarlarınada şerite benzer çizgiler ekledim ve bir sticker ekledim ama bunlarda tam emin olamadım ekleyebilseydim depo filesi ekliyicektim daha güzel olucağını düşünüyorum
Egsozdaki demiri ve ön amortisörleri altın rengine yaklaşık şeffaf bi renkle boyadım
Bu yaptıklarımdan gerçekte şurasını öyle yapamazsın dediğiniz yerleri veya şurası kötü olmuş dediğiniz yerleri varsa söylerseniz sevinirim :)

0b06j6v.jpg
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
ben 20-50 kulanmış biri olarak söylüyorum.. 20-50yi bedava verseler bidaha kullanmam
benim önerim 15-40 ya da 20-40 özellikle 20-40 bugün motorun yağını değiştirdim
20-40 ı bu kadar beklemiyordum ama motorun sesi vites geçişleri çok güzel oldu
perşembe günü hava güzel olursa küçük bi kaçamak yapacağım köye
50+50=100 kmlik bi yol içinde ne kadar gezerim bilmiyorum
sonuçları +/- yönleri ile aktarırım
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
20-50 koyunca üst kapak yağlamasında sıkıntı oluyomuş. Ama yazın 40 derecede uzun yol yapacaksanız sürekli tam gaz sürecekseniz mantıklı olabilir çünkü ince yağlar çabuk tükeniyor eksiliyor motoru sürekli tam gaz kullanınca.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
mengü aynen katılıyorum ayrıca motor soğukken yağ kalın olduğu için depriyaj balatasından ötme sesi geliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst