Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

[/COLOR]
İçimde müthiş bir kıpırtı var çocuklar gibiyim :).İnş yüzümüzü kara çıkarmaz.

ben alacagım gece 4'e kadar uyumadım :mrgreen:Senin için yarın 6'ya kadar yıllar geçecek::157::
o zamana kadar oyun oyna zaman çabuk geçer ::146::

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

Arkadaşlar yaz geliyor herkese iyi sezonlar tekeriniz düz bassın.ALLAH hepizi nazarlardan korusun ::pokey::
Sakin sürün kaza yapmayın::stretche:


Kavgasız bir forum dilerim ::cekic::

::thanks:
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
16 km boyunca frene basılı gitsen balatayı bitiremezsin, ya balatada üretim hatası var yada senin motorun balatasını hacılamışlar başka motora takmak üzere :cherry:

Motoru daha dün aldım hacı , brandaladım evin önüne koydum balataya zarar vermeye başlamış bile dedi ben tam olarak nolmuş anlamadım ben bunu yaparımda garantiden çıkar götür değiştirsinler şunu dedi , bende böyle kullanmaya devam etsem nolur dedim 100 tl ye değiştirirsin snra kendin dedi bende şans olsa zaten

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

20 km de daha alet benden başka kimsenın başına gelmez zaten.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motoru daha dün aldım hacı , brandaladım evin önüne koydum balataya zarar vermeye başlamış bile dedi ben tam olarak nolmuş anlamadım ben bunu yaparımda garantiden çıkar götür değiştirsinler şunu dedi , bende böyle kullanmaya devam etsem nolur dedim 100 tl ye değiştirirsin snra kendin dedi bende şans olsa zaten
Balata 5 lira, 100 lira olan nedir ?
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

[/COLOR]
İçimde müthiş bir kıpırtı var çocuklar gibiyim :).İnş yüzümüzü kara çıkarmaz.

ben alacagım gece 4'e kadar uyumadım :mrgreen:Senin için yarın 6'ya kadar yıllar geçecek::157::
o zamana kadar oyun oyna zaman çabuk geçer ::146::

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

Arkadaşlar yaz geliyor herkese iyi sezonlar tekeriniz düz bassın.ALLAH hepizi nazarlardan korusun ::pokey::
Sakin sürün kaza yapmayın::stretche:
bu forum dostluk uzerine kurulmuştur.::sefereee

ehliyetsiz çok dikkatli olun::belge::
Kavgasız bir forum dilerim ::tartis::

::thanks:
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
mengü yaşın kaç bilmiyorum abi mi diyim kardeşim mi bilmiyorum o yüzden hacı diyorum , keşke bursada olsan direk sana gösterecem , hacı anlamadım tamirciye dedim biraz ses çıkartıyo aldı baktı bu normal bi ses değil dedi anahtarı aldı 2 turladı geldi sonra o frenın olduğu kısmı bi söktü baktı , 17 km deki frene bak dedi buna basma takla atarsın , bişiler dedi işte balatayımı zedelemiş dedi ne dedi tam anlamadım garantiye git değiştirsinler dedi sanırım freni kast etti
 
Katılım
12 Kas 2012
Mesajlar
7
Michelin Pilot Sporty taktırdım motora, yol tutuş ve viraj dönme kabiliyeti müthiş değişti, yani iyi olmasını bekliyordum da bu kadar olmasını beklemiyordum.

Bir de alt rüzgarlık aldım motora;

7svbb.jpg


Şu arkadaşın motorun alt kısmında kalan parçasından aldım. Ancak motora montajını yapamadık, kargo ile gelen pakette bağlantı aparatları yoktu sadece o plastik parça vardı. Nasıl takılacak bu parça bilen var mı acaba?
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

[/COLOR]

ben alacagım gece 4'e kadar uyumadım :mrgreen:Senin için yarın 6'ya kadar yıllar geçecek::157::
o zamana kadar oyun oyna zaman çabuk geçer ::146::

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

Arkadaşlar yaz geliyor herkese iyi sezonlar tekeriniz düz bassın.ALLAH hepizi nazarlardan korusun ::pokey::
Sakin sürün kaza yapmayın::stretche:


Kavgasız bir forum dilerim ::cekic::

::thanks:


Oyun oynayacak vakit yok malesef yarın yine işe :) 1 saat yemek molamda motoru alıp gelirim akşama da turlarım ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

yeni motorunu alan fatih arkadaşıma hayırlı olsun
alacak arkadaşlara da

Saol Mesut hocam teşekkür ederim iyi dileklerin için.Tekerin düz bassın her daim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

Bu arada kaskımı montumu ve de dizliğimi aldım arkadaşlar.Yarın motorumu aldığımda nasipse turlamaya hazırız ;)

http://f1304.hizliresim.com/18/4/lslwv.jpg

http://b1304.hizliresim.com/18/4/lsm9w.jpg

http://a1304.hizliresim.com/18/4/lsmcj.jpg

Kask mont ve dizlikleri yakın bir abimizden temin ettim.toplamda 440 lira tuttu.Sizin olumlu veya olumsuz yorumlarınızı bekliyorum.Tercihlerim doğrumu?


VENOM CEKET AIR RACING GRİ-KRMZ

ASTONE MOTOR KASKI- GTO SINGLE FULL FACE GRAPHIC BOOSTER KIRMIZI

VENOM MOTOR DİZLİK VN-07 MAVSALLI
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Michelin Pilot Sporty taktırdım motora, yol tutuş ve viraj dönme kabiliyeti müthiş değişti, yani iyi olmasını bekliyordum da bu kadar olmasını beklemiyordum.

Bir de alt rüzgarlık aldım motora;

http://c1206.hizliresim.com/y/c/7svbb.jpg

Şu arkadaşın motorun alt kısmında kalan parçasından aldım. Ancak motora montajını yapamadık, kargo ile gelen pakette bağlantı aparatları yoktu sadece o plastik parça vardı. Nasıl takılacak bu parça bilen var mı acaba?

Sacdan uygun 3 parça ayarlayıp bir sağ tarafa bir sol tarafa bir de üstüne olmak üzere 3 tane takacaksın ve sacları motor bloğunun civatalarına takacaksın. Yani benimki öyle takılmıştı daha kolayı varmıdır bilmiyorum.
 
Katılım
12 Kas 2012
Mesajlar
7
Hocam anlamadım tam olarak demek istediğini? Çubuk şeklinde mi sac parça ayarlayacağım? Öyle ise uçlarını vida şekline getirmem mi gerekecek? Tornacı gibi bir yere mi yaptırdın yoksa motor servisin kendisi mi yaptı?

Pek anlamıyorum bu işlerden :)
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Oyun oynayacak vakit yok malesef yarın yine işe :) 1 saat yemek molamda motoru alıp gelirim akşama da turlarım ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------



Saol Mesut hocam teşekkür ederim iyi dileklerin için.Tekerin düz bassın her daim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

Bu arada kaskımı montumu ve de dizliğimi aldım arkadaşlar.Yarın motorumu aldığımda nasipse turlamaya hazırız ;)

http://f1304.hizliresim.com/18/4/lslwv.jpg

http://b1304.hizliresim.com/18/4/lsm9w.jpg

http://a1304.hizliresim.com/18/4/lsmcj.jpg

Kask mont ve dizlikleri yakın bir abimizden temin ettim.toplamda 440 lira tuttu.Sizin olumlu veya olumsuz yorumlarınızı bekliyorum.Tercihlerim doğrumu?


VENOM CEKET AIR RACING GRİ-KRMZ

ASTONE MOTOR KASKI- GTO SINGLE FULL FACE GRAPHIC BOOSTER KIRMIZI

VENOM MOTOR DİZLİK VN-07 MAVSALLI

mont ve dizlik güzel ama kaskı ilk defa duyuyorum. hayırlı olsun güle güle kullan...ekipmanların asfalt yüzü görmesin inşallah...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
http://imageshack.us/a/img191/9155/fotoraf0143g.jpg

http://imageshack.us/a/img252/1091/fotoraf0142.jpg

http://imageshack.us/a/img411/1547/fotoraf0144ks.jpg

http://imageshack.us/a/img837/6660/fotoraf0145x.jpg

http://imageshack.us/a/img100/3305/fotoraf0146a.jpg

http://imageshack.us/a/img152/9277/fotoraf0147.jpg

http://imageshack.us/a/img854/2677/fotoraf0148r.jpg

http://imageshack.us/a/img826/6109/fotoraf0149j.jpg

http://imageshack.us/a/img513/2955/fotoraf0150.jpg

http://imageshack.us/a/img861/2254/fotoraf0151o.jpg

http://imageshack.us/a/img38/7400/fotoraf0152yp.jpg

resimler bu kadar arkadaşlar :)

---------- Post added at 15:58 ---------- Previous post was at 15:55 ----------


hayırlısı olsun fatih kardeşim drfit güzel motor ben çok severek kullandım bi kere bile mahçup etmedi beni :)
inşallah güzel günlerde kullanırsın motorunu. bu arada sıfır alacaksan kırmızısı çıkmış 2013 bi bak beğenirsin belki :)
ayrıca ümit de buralarda arada sırada giriyo foruma ama eskisi gibi takılmıyo bazı sebeplerden ötürü...

Eray abim motorun çook güzel allah kaza bela vermesin , tekerin hep düz bassın :)
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
mont ve dizlik güzel ama kaskı ilk defa duyuyorum. hayırlı olsun güle güle kullan...ekipmanların asfalt yüzü görmesin inşallah...


Bende akşam internette baktım ama kask ile ilgili hiç bir yorum yok.Sadece satışını yapan mağazalar var.İnternet satışına göre 30-40 ytl uygun almışım ama dediğin gibi eray hocam iyi veya kötü söylenmiş bir söz yok.kuşkuda kaldım :S.İyi dileklerin için teşekkürler cümlemizi inş.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Eray abim motorun çook güzel allah kaza bela vermesin , tekerin hep düz bassın :)

teşekkür ederim kardeşim bütün motorcuların tekeri düz bassın :)

---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:58 ----------

Bende akşam internette baktım ama kask ile ilgili hiç bir yorum yok.Sadece satışını yapan mağazalar var.İnternet satışına göre 30-40 ytl uygun almışım ama dediğin gibi eray hocam iyi veya kötü söylenmiş bir söz yok.kuşkuda kaldım :S.İyi dileklerin için teşekkürler cümlemizi inş.

valla fatih kardeşim koruma ekipmanı herşeyden önemli. ister mobilete binin ister hayabusaya 1000RR a binin, motor işinde para harcayacağınız ilk ve en önemli olay koruma ekipmanlarınız olsun...
arabada 3-5 fazla verip abs airbag alıyoruz canımız için motorda kaporta kendimiz olmamıza rağmen koruma ekipmanları konusunda aynı hassasiyeti göstermiyoruz.
her zaman FULL KORUMA FULL DİKKAT!!!
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
teşekkür ederim kardeşim bütün motorcuların tekeri düz bassın :)

---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:58 ----------



valla fatih kardeşim koruma ekipmanı herşeyden önemli. ister mobilete binin ister hayabusaya 1000RR a binin, motor işinde para harcayacağınız ilk ve en önemli olay koruma ekipmanlarınız olsun...
arabada 3-5 fazla verip abs airbag alıyoruz canımız için motorda kaporta kendimiz olmamıza rağmen koruma ekipmanları konusunda aynı hassasiyeti göstermiyoruz.
her zaman FULL KORUMA FULL DİKKAT!!!


Kesinlikle öncelik koruma onun için bu kadar endişe içerisinde kaldım.Kask en önemli koruma ekipmanı motorda ve ben aldığım kaskın iyi ve ya kötü nedir bilmiyorum.

http://www.motosikletaksesuarlari.com/ASTONE-MOTOR-KASKI-GTO-SINGLE-FULL-FACE-GRAPHIC-BOOSTER-KIRMIZI_931.html#0

Bu kask hakkında bilgisi olan arkadaşlardan değerli bilgilerini rica ediyorum.Bu akşam üstü motorumu almaya gidicem ona göre değiştirebilirim.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Hocam anlamadım tam olarak demek istediğini? Çubuk şeklinde mi sac parça ayarlayacağım? Öyle ise uçlarını vida şekline getirmem mi gerekecek? Tornacı gibi bir yere mi yaptırdın yoksa motor servisin kendisi mi yaptı?

Pek anlamıyorum bu işlerden :)
Yok ya öyle tornalık bir iş değil. Serviste yapıldı, böyle takılacağını bilsem kendim takardım. İnce 3 adet sac levha dikdörtgen şeklinde biraz uzun. Bağlantı yapılacak delikler delindikten sonra montajlandı. Herhangi bir servise götürürsen yaparlar heralde :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Bağlantı aparatı yok zaten.Ben plaka demirini söküp L şekline getirdim.Önce L demiri parçaya sonrada şaseye monte ettim.Sonra parçanın ön kısmına iki delik açıp elektrikçilerde satılan cırtlarla oynamaması için şaseye tutturdum.Şaseyle parça arasınada ses yapmaması için keçe yapıştırdım.Yapamazsan fotolarınıda çekip yollarım uygun zamanımda.
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
7
selam arkadaşlar bende bugün yarın drift siyah alıcam sormak istediğim 1 2 soru var 1. cisi rodaj dönemi hakkında bilgi verirseeniz yapmamız yapmamamız gerekenler hakkında 2. cisi diyelim 3. vitesde 60 km hızla gidiyoruz debraja bastık vitesi 4 e attık sonra debrajı hemenmi yavaş yavaşmı bırakıcaz yoksa aniden mi bide gaz kolu sondamı yoksa baştamı olcak vites değiştirirken sonda olsa zararı olurmu biraz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim hayırlı akşamlar hepinize
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
hava filtresini kaç km de bir değiştirmek gerekiyor beyler ? ve sadece sungeri değişse olur mu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst