- Katılım
- 15 Nis 2012
- Mesajlar
- 2,782
Hayırlı olsun.Az bişey var benzin içindede miktarını bilmem.Benzinlik uzaksa pet şişeyle al bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
:queen:nabayım be yaaaa:queen:emre eepten aykırı davranırsın tabe bu senden ötürü beaa :queen: