Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Hayırlı olsun.Az bişey var benzin içindede miktarını bilmem.Benzinlik uzaksa pet şişeyle al bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

emre eepten aykırı davranırsın tabe bu senden ötürü beaa :queen:
:queen:nabayım be yaaaa:queen:
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
aldım hacı 10 km kadar yol yaptım ne diycem ön frenden ses geliyor normal mi :S bir de böyle korna mı olur bozuk gibi ses çıkarıyor ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

20 km oldu az kalsın taklaya gelıyodum tek tekere kalktı alet vites cidden zormuş , boşla 1 arasını ayarlamak zor geldi , 3.vitesteyken bazen 2.vitese düşmüyor benden mi kaynaklı motordan mı?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
aldım hacı 10 km kadar yol yaptım ne diycem ön frenden ses geliyor normal mi :S bir de böyle korna mı olur bozuk gibi ses çıkarıyor ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

20 km oldu az kalsın taklaya gelıyodum tek tekere kalktı alet vites cidden zormuş , boşla 1 arasını ayarlamak zor geldi , 3.vitesteyken bazen 2.vitese düşmüyor benden mi kaynaklı motordan mı?
Vites konusu sizden kaynaklı, alışınca geçer. Kornanın sesi bozuk çıkıyosa aldığınız bayinin önünde yağmur altında kalmıştır veya fişi temassızlık yapıyodur.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
sağolasın mengü , korna için evet aradım aldığım bayiyi dedi fişi çıkmıştır dedi getirin biz halledelim dedi orasıda 25 km var , plakayı dahi elime verdiler taktırcak yer buldum kapalıydı yarın taktırıcam bide şu kornayı söylicem ufak bi motosiklet bayi buldum sanırım halledebilir . Peki mengü ön fren ses çıkartıyor yeni olduğu için dediler ama doğru mudur ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
sağolasın mengü , korna için evet aradım aldığım bayiyi dedi fişi çıkmıştır dedi getirin biz halledelim dedi orasıda 25 km var , plakayı dahi elime verdiler taktırcak yer buldum kapalıydı yarın taktırıcam bide şu kornayı söylicem ufak bi motosiklet bayi buldum sanırım halledebilir . Peki mengü ön fren ses çıkartıyor yeni olduğu için dediler ama doğru mudur ?
Ön fren ses yapar ya, yeniyken biraz daha fazla yapabilir. Balata alıştıkça sesi azalır.
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
selam aleyküm arkadaşlar benim kullandıgım 125 cc mondial scooter dayımın üzerine ve ben motoru satıp drift alacam alıcısı hazır dayımın bana vekalet yollaması ne kadara malolur
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
kardeş valla çok fazla bişi tutucağını sanmıyorum yinee daha bilgili arkadaşlar sana yardımcı olucaktır , forumu soru yağmuruna tuttum kusura bakmayın fakat direksiyon kilidini açamadan koydum motoru üzerinde bırandası aklım onda kalıyor , direksiyon kilidini nasıl aktif hale getiriyoruz kullanma klavuzunda anahtarı takıp hafif aşağı eğip sola döndürün diyor fakat dönmüyor kırılcak diye çok da fazla zorlamadım.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
kardeş valla çok fazla bişi tutucağını sanmıyorum yinee daha bilgili arkadaşlar sana yardımcı olucaktır , forumu soru yağmuruna tuttum kusura bakmayın fakat direksiyon kilidini açamadan koydum motoru üzerinde bırandası aklım onda kalıyor , direksiyon kilidini nasıl aktif hale getiriyoruz kullanma klavuzunda anahtarı takıp hafif aşağı eğip sola döndürün diyor fakat dönmüyor kırılcak diye çok da fazla zorlamadım.
Direksiyon kilidi kontakta değil, ön maşanın üzerinde sağ tarafta.
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
aldım hacı 10 km kadar yol yaptım ne diycem ön frenden ses geliyor normal mi :S bir de böyle korna mı olur bozuk gibi ses çıkarıyor ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

20 km oldu az kalsın taklaya gelıyodum tek tekere kalktı alet vites cidden zormuş , boşla 1 arasını ayarlamak zor geldi , 3.vitesteyken bazen 2.vitese düşmüyor benden mi kaynaklı motordan mı?

Vitesi düşürmek için bastığın vites pedalının hareket eden kısımlarını metal yerlerini iyice yağla. Vites geçişlerinde fark edilir bir yumuşama oluyor. Bende motoru ilk aldığımda montajından sonra yağlamamışlar oraları heralde ilk bakıma gittikten sonra yağladılar epey bi vites geçişlerinde fark etti.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
yarın ilk işim ustaya gidip kornayla vites geçişlerini söylemek olucak sağolun :) :cat:
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
yarın ilk işim ustaya gidip kornayla vites geçişlerini söylemek olucak sağolun :) :cat:

Motoru iyice ısıtmadan harekete geçersen vites geçişlerin sağlıklı olmaz,motorada zararı var zaten.Soğuk havalarda ilk çalıştırmada jikleyi kullanacaksın,nasıl kullanacağını nerede olduğunu servise gittiğinde öğren.Gerçi geçmiş sayfalarda da yazıyor.
 
Katılım
12 Kas 2012
Mesajlar
7
Günaydın arkadaşlar,

Motorun farlarının aydınlatması çok yetersiz geliyor bana. Bir arkadaşımda TVS Apache var da, bir onun farına bakıyorum yolu hem uzun hem de kısa yaktığında çok net gösteriyor, bir de benim MH Drift'e bakıyorum çok sönük kalıyor. Akşam vakti yol alırken çok tereddüt ediyorum o yüzden, yolu tam olarak göstermiyor. Serviste farın hizalaması ve kontrolünü falan da yaptırdım ama yine de yetersiz.

Far aydınlatma gücünü değiştirebilir miyim? Xenon diye bir far tipinden bahsediliyor, hangi tipi almam uygun olur acaba? Trafikte diğer araçları rahatsız eder mi?
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Az önce ufak bi motosiklet tamircisine gittim , korna sorun değilmiş hemen yaptı ancak mondial servisine yazıklar olsun , ustaya dedim ön frenden ses geliyor normal mi usta bi baktı dedi balatayı yemiş 16 km de şu hale bak , hemen git garantiden değiştirsinler bunu , garantinin burdan uzaklığı 40 km var ve ben daha yeni yeni vitesli motosiklet sürüyorum çok sövüyorum çok napıcağımı şaşırdım.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
Arkadaşlar şuan itibariyle beyaz driftimi almış bulunmaktayım satış işlemlerini gerçekleştirdik.Aracı yarın 6 gibi teslim alıcaz plaka ruhsat işlemlerinden dolayı.Öle yani :D
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Arkadaşlar şuan itibariyle beyaz driftimi almış bulunmaktayım satış işlemlerini gerçekleştirdik.Aracı yarın 6 gibi teslim alıcaz plaka ruhsat işlemlerinden dolayı.Öle yani :D

hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan dostum. rodajı düzgün yap motordan önce kendini frenle. drift güzel motordur arıza çıkarmaz. allah kaza vermesin
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Arkadaşlar şuan itibariyle beyaz driftimi almış bulunmaktayım satış işlemlerini gerçekleştirdik.Aracı yarın 6 gibi teslim alıcaz plaka ruhsat işlemlerinden dolayı.Öle yani :D

fatih kardeşim gözün aydın hayırlı olsun güle güle kullan tekerin her daim düz bassın :)
mustafa arkadaşımıza katılıyorum rodajı düzgün yaparsan uzun kmler boyunca zevkle binersin motoruna :)
Allah utandırmasın...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Az önce ufak bi motosiklet tamircisine gittim , korna sorun değilmiş hemen yaptı ancak mondial servisine yazıklar olsun , ustaya dedim ön frenden ses geliyor normal mi usta bi baktı dedi balatayı yemiş 16 km de şu hale bak , hemen git garantiden değiştirsinler bunu , garantinin burdan uzaklığı 40 km var ve ben daha yeni yeni vitesli motosiklet sürüyorum çok sövüyorum çok napıcağımı şaşırdım.
16 km boyunca frene basılı gitsen balatayı bitiremezsin, ya balatada üretim hatası var yada senin motorun balatasını hacılamışlar başka motora takmak üzere :cherry:
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan dostum. rodajı düzgün yap motordan önce kendini frenle. drift güzel motordur arıza çıkarmaz. allah kaza vermesin


ALLAH razı olsun kardeşim.Rodaj konusundada hassas olacağıma emin olabilirsiniz o benim beyaz meleğim olucak ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

fatih kardeşim gözün aydın hayırlı olsun güle güle kullan tekerin her daim düz bassın :)
mustafa arkadaşımıza katılıyorum rodajı düzgün yaparsan uzun kmler boyunca zevkle binersin motoruna :)
Allah utandırmasın...

ALLAH razı olsun Eray hocam.İçimde müthiş bir kıpırtı var çocuklar gibiyim :).İnş yüzümüzü kara çıkarmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst