- Katılım
- 27 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,326
resimler bu kadar arkadaşlar
---------- Post added at 15:58 ---------- Previous post was at 15:55 ----------
hayırlısı olsun fatih kardeşim drfit güzel motor ben çok severek kullandım bi kere bile mahçup etmedi beniEyw. saolasın teşekkür ederim bende iyiyim çok şükür.Senin burda olduğunu görünce sevindimne zamandır sesin soluğun çıkmıyordu.özledik tecrübelerini paylaşmanı
ümit hoca yı kaybettik sen bari boşlama forumu
Bizde nasipse bu hafta alıyoruz drifti.zamanı geldi artık maaşları bekliyoruz.
inşallah güzel günlerde kullanırsın motorunu. bu arada sıfır alacaksan kırmızısı çıkmış 2013 bi bak beğenirsin belki
ayrıca ümit de buralarda arada sırada giriyo foruma ama eskisi gibi takılmıyo bazı sebeplerden ötürü...