Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
fotoraf0143g.jpg


fotoraf0142.jpg


fotoraf0144ks.jpg


fotoraf0145x.jpg


fotoraf0146a.jpg


fotoraf0147.jpg


fotoraf0148r.jpg


fotoraf0149j.jpg


fotoraf0150.jpg


fotoraf0151o.jpg


fotoraf0152yp.jpg


resimler bu kadar arkadaşlar :)

---------- Post added at 15:58 ---------- Previous post was at 15:55 ----------

Eyw. saolasın teşekkür ederim bende iyiyim çok şükür.Senin burda olduğunu görünce sevindim :) ne zamandır sesin soluğun çıkmıyordu.özledik tecrübelerini paylaşmanı ;) ümit hoca yı kaybettik sen bari boşlama forumu :)Bizde nasipse bu hafta alıyoruz drifti.zamanı geldi artık maaşları bekliyoruz.
hayırlısı olsun fatih kardeşim drfit güzel motor ben çok severek kullandım bi kere bile mahçup etmedi beni :)
inşallah güzel günlerde kullanırsın motorunu. bu arada sıfır alacaksan kırmızısı çıkmış 2013 bi bak beğenirsin belki :)
ayrıca ümit de buralarda arada sırada giriyo foruma ama eskisi gibi takılmıyo bazı sebeplerden ötürü...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Ep gene siyah beyaaaa

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

Nedir bu benim siyah takıntım bende onu anlamıyorum.:queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Ben İnazuma çok istiyorumda şu anki şartlar malesef izin vermiyor.Drifti almadan öncede aklımdaydı ama olmadı.Allah izin verirse bundan sonraki motorumu İnazuma istiyorum.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
http://imageshack.us/a/img191/9155/fotoraf0143g.jpg

http://imageshack.us/a/img252/1091/fotoraf0142.jpg

http://imageshack.us/a/img411/1547/fotoraf0144ks.jpg

http://imageshack.us/a/img837/6660/fotoraf0145x.jpg

http://imageshack.us/a/img100/3305/fotoraf0146a.jpg

http://imageshack.us/a/img152/9277/fotoraf0147.jpg

http://imageshack.us/a/img854/2677/fotoraf0148r.jpg

http://imageshack.us/a/img826/6109/fotoraf0149j.jpg

http://imageshack.us/a/img513/2955/fotoraf0150.jpg

http://imageshack.us/a/img861/2254/fotoraf0151o.jpg

http://imageshack.us/a/img38/7400/fotoraf0152yp.jpg

resimler bu kadar arkadaşlar :)

---------- Post added at 15:58 ---------- Previous post was at 15:55 ----------


hayırlısı olsun fatih kardeşim drfit güzel motor ben çok severek kullandım bi kere bile mahçup etmedi beni :)
inşallah güzel günlerde kullanırsın motorunu. bu arada sıfır alacaksan kırmızısı çıkmış 2013 bi bak beğenirsin belki :)
ayrıca ümit de buralarda arada sırada giriyo foruma ama eskisi gibi takılmıyo bazı sebeplerden ötürü...

Saolasın Eray Hocam.Destro gerçekten çok şık.sende döktürmüşsün fotolarda açılar güzel :).
kırmızısını gördüm ilk gün daha,ama gönlüm beyaz da :)
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Ben İnazuma çok istiyorumda şu anki şartlar malesef izin vermiyor.Drifti almadan öncede aklımdaydı ama olmadı.Allah izin verirse bundan sonraki motorumu İnazuma istiyorum.

inazuma için gerçekten çok iyi motor diyolar. bizim de yalovadan bi abimiz aldı ama gidip deneme fırsatım olmadı eğer denersem burdan yazarım nedir ne değildir diye :wiinkk:
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
bu arkadaşın ne içtiğini bilen varmı?:sunny: var ise parası ile banada yollarmı acaba?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-turbo-drift-projeye-henuz-baslanmadi-95097204/detay
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aydınlatma sorununu aldığım ledler sayesinde çözdüm yeni aldığım beşli ladle birlikte aydınlatma muhteşem oldu parklarla gidiyorum kısaları açmaya bile gereksim duymuyorum ledlerin aküye olan etkisini ilerki günlerde yazacağım bugun 11 ledle ilk günüm birde forum daşlarım drifte far önerilerinize açığım .
lqxs8.jpg
[/url][/IMG]

lqxvq.jpg
[/url][/IMG]

lqxvw.jpg
[/url][/IMG]

lqxw5.jpg
[/url][/IMG]

lqxwb.jpg
[/url][/IMG]

lqxwn.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Aydınlatma sorununu aldığım ledler sayesinde çözdüm yeni aldığım beşli ladle birlikte aydınlatma muhteşem oldu parklarla gidiyorum kısaları açmaya bile gereksim duymuyorum ledlerin aküye olan etkisini ilerki günlerde yazacağım bugun 11 ledle ilk günüm birde forum daşlarım drifte far önerilerinize açığım .[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://a1304.hizliresim.com/18/3/lqxs8.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://c1304.hizliresim.com/18/3/lqxvq.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://f1304.hizliresim.com/18/3/lqxvw.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://f1304.hizliresim.com/18/3/lqxw5.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://c1304.hizliresim.com/18/3/lqxwb.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://f1304.hizliresim.com/18/3/lqxwn.jpg[/url][/url]

bence bu led karşıdan gelen yaya ve araçların fazlasıyla gözlerini alır gibime geliyor
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Aydınlatma sorununu aldığım ledler sayesinde çözdüm yeni aldığım beşli ladle birlikte aydınlatma muhteşem oldu parklarla gidiyorum kısaları açmaya bile gereksim duymuyorum ledlerin aküye olan etkisini ilerki günlerde yazacağım bugun 11 ledle ilk günüm birde forum daşlarım drifte far önerilerinize açığım .[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://a1304.hizliresim.com/18/3/lqxs8.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://c1304.hizliresim.com/18/3/lqxvq.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://f1304.hizliresim.com/18/3/lqxvw.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://f1304.hizliresim.com/18/3/lqxw5.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://c1304.hizliresim.com/18/3/lqxwb.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://f1304.hizliresim.com/18/3/lqxwn.jpg[/url][/url]

kardeşim önceki ledlerin sade ve güzeldi. bunlar da guzel olmus ama abartmıssın gibi geldi biraz. hem karsıdan gelenler ıcın cok zararlı bu yaptıgın sey. yere baksaydı barı bıraz. dımdık koymussun. cok azar ısıtırsın. bu arada ustasına gıt dedık gıtmedın mı ? Drift'in far ayar vidası var deniliyor. bi gitsene biz de sunu acıklıga kavusturalım kesinlestirelim. sonra demesinler mondialin yapıcagı ısten bu kadar olur. çinli degil mi hepsi aynı dıye.. bekliyorum takibindeyım hadı
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
hemende cevap geldi eyv sağolun hacılar :) turkish39 , eskişehirliyim hacı ben ağız alışkanlığı :)
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
:cherry: alet bi saat içinde geliyor inşallah :) içinde benzin var mıdır az bişi yoksa pet şişeye doldırıyım benzini , petrol ofisine elimle götürmek zorunda kalmıyım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst