Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Arkadaşlar merhaba beyaz drift sparişini verdim , pazartesi akşam üzeri nasipse elimde olucak :) koruma demiri ellerinde yoktu , bende bişi demedim , aklıma takılan bi soru derse girdiğimde veya motoru herhangi bi yerde bıraktığınızda kaskı napıyosunuz , elimde taşımak istemiyorum motorun üzerinde de bırakırsam çalınıcağından korkuyorum. bisiklet kilidiyle vizörün olduğu kısımdan geçirip motora mı bağlıyım ?

kask kilitleri var google amcaya yaz çıkar. veya topsace taktıracaksan en iyisi oraya koymak zahmetsiz oluyor.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Arkadaşlar merhaba beyaz drift sparişini verdim , pazartesi akşam üzeri nasipse elimde olucak :) koruma demiri ellerinde yoktu , bende bişi demedim , aklıma takılan bi soru derse girdiğimde veya motoru herhangi bi yerde bıraktığınızda kaskı napıyosunuz , elimde taşımak istemiyorum motorun üzerinde de bırakırsam çalınıcağından korkuyorum. bisiklet kilidiyle vizörün olduğu kısımdan geçirip motora mı bağlıyım ?

vay arkadas biri daha Drift alıyor. ben öldürücem kendimi ya valla öldüremezsem de ölücem bu gidişle.. neyse kader kısmet şanssss. parasızlıgın gözü kör olsun be. neydik ne olduk
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
kask kilitleri var google amcaya yaz çıkar. veya topsace taktıracaksan en iyisi oraya koymak zahmetsiz oluyor.

eyv sağolasın çok makbule geçti hacı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

Öyle deme kardeşim 15 yaşından beri motosiklet tutkunuyum 2 sene e-bike kullanmak dışında malum maddi şartlar uygun olmadığı için 7 sene beklemek zorunda kaldım , en büyük hayallerimden biriydi üniversite de gerçekleştiririm diyodum , 4 ay sonra üniversite hayatım bitiyor ancak sahip olabildim , sabret biraz :)
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Öyle deme kardeşim 15 yaşından beri motosiklet tutkunuyum 2 sene e-bike kullanmak dışında malum maddi şartlar uygun olmadığı için 7 sene beklemek zorunda kaldım , en büyük hayallerimden biriydi üniversite de gerçekleştiririm diyodum , 4 ay sonra üniversite hayatım bitiyor ancak sahip olabildim , sabret biraz :)

hayat herkese zor vallahi.. ben de 17 yasındayım. daha hayatın zorlugunu gordum mu bılmıyorum da :) neyse inşallah aynı kadere sahip degılızdır ne diyim :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Ugurum ..Nedir bu acelen sözde.. önceki sene alıcaktım ben 3 ay para biriktirdim..Kredi kartı cıkarttım.. Ybr nin taksitlerini konustum.. Cumartesi aksamı 6 da kapanıyordu dükkan bak..Hani gidip gecicem kartı parayı vericem pazartesi alıcam.. Neyse pazar bekleriz dedik..Para lazım oldu harcandı..EE ne oldu pazartesi ybr alıyorduk..

Drift alalım aga dedik..Ybr ye para vermeyek hemde karta bölmeyecekti..Elden taksit..Eyw abi ver dısardakini.. Beyaz drift .. Onuda (gklp45) arkadasım almıs..Tamam abi ne zaman gelir..5 Güne getiririz tamam abi hemen getir vereyeim ilk taksitini tamam arıcam..5 Gün yok 6-7 Yok Dayı vazgectim ben iptal et..

Cb alalım aga güzel motor ucuzdu o zman.. Dayı kaca bölüoyrsun 8 taksit 0 faiz ee para yok kart var.. 3200 geliyor 8 ay.. neyle vericem taksiti tamam dayı dönücem ben sana..

Vur G*te dedim araba aldım olmayınca olmuyor gülüm zorlama :)
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
öyle tabi kardeşim gördüğün üzere 22 yaşında ancak sahip olabildim , yinede çocuk gibi heyecanlı pazartesiyi bekliyorum :) Forumda yorumun eksik olmuyor görüyorum , İnşallah şartlar uygun olduğunda benden çok daha erken zamanda daha güzel bi makinaya sahip olursun :) isyan etme hemen öyle , her şeyin bir zamanı var :)
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Ugurum ..Nedir bu acelen sözde.. önceki sene alıcaktım ben 3 ay para biriktirdim..Kredi kartı cıkarttım.. Ybr nin taksitlerini konustum.. Cumartesi aksamı 6 da kapanıyordu dükkan bak..Hani gidip gecicem kartı parayı vericem pazartesi alıcam.. Neyse pazar bekleriz dedik..Para lazım oldu harcandı..EE ne oldu pazartesi ybr alıyorduk..

Drift alalım aga dedik..Ybr ye para vermeyek hemde karta bölmeyecekti..Elden taksit..Eyw abi ver dısardakini.. Beyaz drift .. Onuda (gklp45) arkadasım almıs..Tamam abi ne zaman gelir..5 Güne getiririz tamam abi hemen getir vereyeim ilk taksitini tamam arıcam..5 Gün yok 6-7 Yok Dayı vazgectim ben iptal et..

Cb alalım aga güzel motor ucuzdu o zman.. Dayı kaca bölüoyrsun 8 taksit 0 faiz ee para yok kart var.. 3200 geliyor 8 ay.. neyle vericem taksiti tamam dayı dönücem ben sana..

Vur G*te dedim araba aldım olmayınca olmuyor gülüm zorlama :)

hahaha güldürdün beni abi :mrgreen: seninki de harbiden kötü şans ya ne bahtsız adammıssın :) ya abi, oturdugum yer kucuk bir ilçe, koy gıbı. ben buraya gelmeden once yanı 1 sene once İstanbul'daydım. o hareket o cıvıl cıvıl memleketten buraya ufak bı hareket bıle olmayan, hadı cıkalım usraya gıdelım kafa dagıtalım dıyebılecegım bır yer bıle olmayan bır yere gelmek, insanda acayıp bı etkı yaratıyo sıkıntıdan patlıyor ınsan. oyle olunca motosikletsiz olmuyor. e bi de tutkuluyum motosiklete. ya abi Drift'i her gordugumde deliriyorum :) e5'ten gecen racing'leri saymıyorum bile. dünya duruyo onlar bagırıyor. olmuyo abı motorsuz :)

öyle tabi kardeşim gördüğün üzere 22 yaşında ancak sahip olabildim , yinede çocuk gibi heyecanlı pazartesiyi bekliyorum :) Forumda yorumun eksik olmuyor görüyorum , İnşallah şartlar uygun olduğunda benden çok daha erken zamanda daha güzel bi makinaya sahip olursun :) isyan etme hemen öyle , her şeyin bir zamanı var :)

o bekleme aşaması yok mu :) öldürüyor insanı. ben motosıklette degıl de, sahip olmak istedigim birşey vardı, 2 gun sonra gecıcektı elıme, delırdım o 2 gun delırdım. 10da uyuyan cocuk saat 1 oluyodu uyuyamıyodu :) motosiklet alacagım zaman da aynısı olacak :)
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
17
öncelikle merhaba dediğine göre yazıyorum benzin hortumunu karbüratörden çıkar ağzınla hortuma üfle bakam hava geçecekmi musluk yedek tarafındayken eğer hava geçiyorsa benzin gelmemesi mümkün değil benzin bitmiştir.eğer hava geçmiyorsa filitreyi sök benzin yollarına hava tut veya üfle bi şekilde tıkanıklığı gider sorunun çözülür

yarın ilk iş dediklerinizi denicem
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Ugurum niye abi dion sen bana ya :) 17.5 Yasındayım ben daha :) Mayısta 18 e giricem inş.. Ehliyet yok araba aldım..Motor zevk işi.. araca ihtiyac vardı ..Hos onuda sürmyorum ya 1.5 ay falan oldu kontak acmadım :)

Sen beni görücen..8. Katta cadde üzerinde oturuyorum.. 2 oda ilerde olsam bile gecen motorun markasını anlayacak gücteyim bakmadan hemde :)

Yani acele etme benim gibi..istesende alamassın..

Tvs de bakmıstım.. Oda elden 8 taksit yapıyordu..Daha staja baslamamıstım ne kadar alıcam bilmiyordum..Alamadım.

Hani bi reklam varya .. Onu beyenrsin cok seversin asık olursun..Hevesin kacar diye.. aynı o hesap benimde :)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Arkadaşlar merhaba beyaz drift sparişini verdim , pazartesi akşam üzeri nasipse elimde olucak :) koruma demiri ellerinde yoktu , bende bişi demedim , aklıma takılan bi soru derse girdiğimde veya motoru herhangi bi yerde bıraktığınızda kaskı napıyosunuz , elimde taşımak istemiyorum motorun üzerinde de bırakırsam çalınıcağından korkuyorum. bisiklet kilidiyle vizörün olduğu kısımdan geçirip motora mı bağlıyım ?


Merhaba öncelikle koruma ekipmanlarini da unutma diyerek. Drift aldığın İçin kask bağlama gibi bir derdin olmayacak eğer kaskin klips kısmı çelik olursa iyi olur çünkü bizim driftlerin. artci selenin altında kask kilidi mekanizmasida mevcut. yarım çevirip kapatabilirsin açarken de aynı şekilde tam tür cevirdiginde sele çıkacaktır yerinden. Hayırlı uğurlu olsun şimdiden kazasız belasız sürüşlerinde.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
99429-albums.html
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Ugurum niye abi dion sen bana ya :) 17.5 Yasındayım ben daha :) Mayısta 18 e giricem inş.. Ehliyet yok araba aldım..Motor zevk işi.. araca ihtiyac vardı ..Hos onuda sürmyorum ya 1.5 ay falan oldu kontak acmadım :)

Sen beni görücen..8. Katta cadde üzerinde oturuyorum.. 2 oda ilerde olsam bile gecen motorun markasını anlayacak gücteyim bakmadan hemde :)

Yani acele etme benim gibi..istesende alamassın..

Tvs de bakmıstım.. Oda elden 8 taksit yapıyordu..Daha staja baslamamıstım ne kadar alıcam bilmiyordum..Alamadım.

Hani bi reklam varya .. Onu beyenrsin cok seversin asık olursun..Hevesin kacar diye.. aynı o hesap benimde :)

sen ciddi misin ? 17.5 mu ? vay arkadas. ulen abi abi diye yardırıyorum ben de.. neyse moruk :mrgreen::queen:
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Merhaba öncelikle koruma ekipmanlarini da unutma diyerek. Drift aldığın İçin kask bağlama gibi bir derdin olmayacak eğer kaskin klips kısmı çelik olursa iyi olur çünkü bizim driftlerin. artci selenin altında kask kilidi mekanizmasida mevcut. yarım çevirip kapatabilirsin açarken de aynı şekilde tam tür cevirdiginde sele çıkacaktır yerinden. Hayırlı uğurlu olsun şimdiden kazasız belasız sürüşlerinde.

kaskım ls2 ff351 mat siyah modeli hacı pazartesi alet bi gelsin hemen bakıcam , sağolasın valla bu iyi oldu kask kilidi almaktan kurtuldum :) çok teşekkür ettim tekrar , Allah tekerimizi düz bastırsın :)
 
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
42
arkadaşlar A2 ehliyetini alayım bir, bende alacagım bu drift den inşallah bir sorun olmazsa agustosda elimde ehhliyet :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst