- Katılım
- 31 Ağu 2012
- Mesajlar
- 1,349
- Motosikleti
- Fazer8 abs
Arkadaşlar merhaba beyaz drift sparişini verdim , pazartesi akşam üzeri nasipse elimde olucakkoruma demiri ellerinde yoktu , bende bişi demedim , aklıma takılan bi soru derse girdiğimde veya motoru herhangi bi yerde bıraktığınızda kaskı napıyosunuz , elimde taşımak istemiyorum motorun üzerinde de bırakırsam çalınıcağından korkuyorum. bisiklet kilidiyle vizörün olduğu kısımdan geçirip motora mı bağlıyım ?
kask kilitleri var google amcaya yaz çıkar. veya topsace taktıracaksan en iyisi oraya koymak zahmetsiz oluyor.