Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
link verebilirmisin?

Ben internetten almadim.yakinlarda motorcu vardi ordan aldim.facedeki mondial 125 mh drift modifiye sayfasina bakarsan orda burak motorun paylastigi urunler cok isine yarayacaktir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:09 ----------

pazartesi siperiş vereyim o zaman. Gelsin deneyelim olmadı sökeriz.
Kesinlike pisman olmazsin benim egzozun dehset bir sesi var akillara zarar.ama bende ehliyet yok bu yuzde koyde ve civarda daglarda biniyorum susturucu olayi guzel eger ses istemiyorsan

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:14 ----------

arkadaslar zinciri illa zincir yagiylami yaglamak gerek yag degistirirken atik yagi zincire doksem ?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Ben internetten almadim.yakinlarda motorcu vardi ordan aldim.facedeki mondial 125 mh drift modifiye sayfasina bakarsan orda burak motorun paylastigi urunler cok isine yarayacaktir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:09 ----------


Kesinlike pisman olmazsin benim egzozun dehset bir sesi var akillara zarar.ama bende ehliyet yok bu yuzde koyde ve civarda daglarda biniyorum susturucu olayi guzel eger ses istemiyorsan

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:14 ----------

arkadaslar zinciri illa zincir yagiylami yaglamak gerek yag degistirirken atik yagi zincire doksem ?

hiç makina yağı yoksa olabilir. Ancak temiz olan yaglama her zaman daha faydalıdır.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
bi resimde ben atayım:) bende yeni lastik aldım 90/90/18 feyizoğlunda indirime girmiş 108 michelin



Uploaded with ImageShack.us

buda yaramaz oğlum:) elinde sıkıca tuttuğuda benim motorun anahtarı.Yeterki bi görsün eğer elinden alırsam sabaha kadar uyumaz. TAM BİR MOTOR TUTKUNU:cherry:



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bi resimde ben atayım:) bende yeni lastik aldım 90/90/18 feyizoğlunda indirime girmiş 108 michelin

[url]http://img27.imageshack.us/img27/984/20130316122546.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

buda yaramaz oğlum:) elinde sıkıca tuttuğuda benim motorun anahtarı.Yeterki bi görsün eğer elinden alırsam sabaha kadar uyumaz. TAM BİR MOTOR TUTKUNU:cherry:

[url]http://img843.imageshack.us/img843/2793/20130311234237.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Arka lastiğin kaliteli olması iyidir virajda savurmaz ama asıl motora fren yaptıran ön lastik, sert fren yaptığınızda michelin'in pek bi farkı olmayacak sadece arkada olduğu için.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Arka lastiğin kaliteli olması iyidir virajda savurmaz ama asıl motora fren yaptıran ön lastik, sert fren yaptığınızda michelin'in pek bi farkı olmayacak sadece arkada olduğu için.

mengu dostum çok haklısın. micheli taktırdım diyebilirimki yüzde 20 faydası ya oldu ya olmadı. ilk fırsatta ön lastiğide değiştireceğim.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Benide aranıza alırsanız yakında bende sizlere katılıcam :) bayi gezmekten canım çıktı hele ki bi tane bayide sadece gri rengi mevcuttu adam gri daha iyi beyazları hep zabıtalar kullanıyor sürekli zabıtalar çevirir ve grinin boyası daha kaliteli dedi pek inanmasamda :) Diğer bayide ise sadece 2 tane drift mevcuttu aslında iki bayilikte içime sinmedi ama mecbur alıcam. Bakıma illa aldığım yere götürmek zorunda değilimdir sanırım. Bide arkadaşlar drifti alırken yanında acil almam gereken herhangi bir teferruat var mı , anahtar takımıdır bişidir yada yapılması gereken bir şey sıkılması gereken bi aksam ? (Lastiklerin çok iyi olmadığını biliyorum , onu bi süre sonra değiştiricem)
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
73
Benide aranıza alırsanız yakında bende sizlere katılıcam :) bayi gezmekten canım çıktı hele ki bi tane bayide sadece gri rengi mevcuttu adam gri daha iyi beyazları hep zabıtalar kullanıyor sürekli zabıtalar çevirir ve grinin boyası daha kaliteli dedi pek inanmasamda :) Diğer bayide ise sadece 2 tane drift mevcuttu aslında iki bayilikte içime sinmedi ama mecbur alıcam. Bakıma illa aldığım yere götürmek zorunda değilimdir sanırım. Bide arkadaşlar drifti alırken yanında acil almam gereken herhangi bir teferruat var mı , anahtar takımıdır bişidir yada yapılması gereken bir şey sıkılması gereken bi aksam ? (Lastiklerin çok iyi olmadığını biliyorum , onu bi süre sonra değiştiricem)

kask,mont,eldiven,pantolon,dizlik,bot. Bunları almadan motosikleti alma.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
en azından kask montu kesinlikle al.
http://www.koctas.com.tr/tornavida-setleri/blackdecker-40-parca-circirli-tornavida-seti-a7062/280-516/ bi de ben bugun bundan aldım. 20lira ucuz geldi ki black-decker şarjlı matkap kullanıyorum gercekten baya ıs goruyor. bu cırcırlı tornavida seti de motosiklet için gerekli diye dusunuyorum. hem lokma hem tornavida ucları var. ben ucuz oldugu ıcın ve her turlu ıs gorebılecegı ıcın aldım. gercı motosikletim yok ama gıtmısken alayım motosıklet aldıgımda hazır olsun dıye dusundum :) kaliteli bişey istersen Bosch'un 80liraya da lokma seti var.. baska bişey gelmiyor aklıma. lastik tamir kiti de olabilir.
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Can bu tabiki koruma ekipmanları çok önemli , daha motoru almadım , almadan önce tamamlıyabildiğim kadarını tamamlıycam :) kask tavsiyesi için bi konu açtım yardımlarınızı bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

ugrgnr kardeşim cidden ucuza bulmuşsun 40 parçalı gayet kullanışlı gözüküyor :) 80 lira Bosch'a vermeye hiç gerek yok :)
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Benide aranıza alırsanız yakında bende sizlere katılıcam :) bayi gezmekten canım çıktı hele ki bi tane bayide sadece gri rengi mevcuttu adam gri daha iyi beyazları hep zabıtalar kullanıyor sürekli zabıtalar çevirir ve grinin boyası daha kaliteli dedi pek inanmasamda :) Diğer bayide ise sadece 2 tane drift mevcuttu aslında iki bayilikte içime sinmedi ama mecbur alıcam. Bakıma illa aldığım yere götürmek zorunda değilimdir sanırım. Bide arkadaşlar drifti alırken yanında acil almam gereken herhangi bir teferruat var mı , anahtar takımıdır bişidir yada yapılması gereken bir şey sıkılması gereken bi aksam ? (Lastiklerin çok iyi olmadığını biliyorum , onu bi süre sonra değiştiricem)
Arkadaşlar söylemiş çoğunu evet lastikler çok kötü biran önce değiştir kuru hava da pek sorun yok ama ıslak hava da allah korusun... Birde bence zincirini 1000 bakımında falan origli ile değiştir benim zincir çok gevşiyor sıkılıyorum habire sık sık sen yok ben sıkılmam dersen böyle kullanırsın
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Rica ederim sonuçta burası bilgi formu bu motoru alacak olanlar için ya da alışmış onlarla için :)
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Kask alıcam ınternetten ne nitro aikido var ne nitro diamond uno bu ürünleri bulabiliceğim önerebiliceğiniz herhangi bir site var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst