- Katılım
- 5 Şub 2011
- Mesajlar
- 113
pazartesi siperiş vereyim o zaman. Gelsin deneyelim olmadı sökeriz.
Pişman olmazsın merak etme
pazartesi siperiş vereyim o zaman. Gelsin deneyelim olmadı sökeriz.
link verebilirmisin?
Kesinlike pisman olmazsin benim egzozun dehset bir sesi var akillara zarar.ama bende ehliyet yok bu yuzde koyde ve civarda daglarda biniyorum susturucu olayi guzel eger ses istemiyorsanpazartesi siperiş vereyim o zaman. Gelsin deneyelim olmadı sökeriz.
Ben internetten almadim.yakinlarda motorcu vardi ordan aldim.facedeki mondial 125 mh drift modifiye sayfasina bakarsan orda burak motorun paylastigi urunler cok isine yarayacaktir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:09 ----------
Kesinlike pisman olmazsin benim egzozun dehset bir sesi var akillara zarar.ama bende ehliyet yok bu yuzde koyde ve civarda daglarda biniyorum susturucu olayi guzel eger ses istemiyorsan
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:14 ----------
arkadaslar zinciri illa zincir yagiylami yaglamak gerek yag degistirirken atik yagi zincire doksem ?
biraz resim atıp ortamı yumuşatalım . Belki birirlerinin işine yarar.
http://imageshack.us/a/img46/549/20120822185923.jpg
http://imageshack.us/a/img42/8290/img20120822185433.jpg
http://imageshack.us/a/img443/3175/img20120822185534.jpg
http://imageshack.us/a/img838/1039/img20120822185549.jpg
http://imageshack.us/a/img594/9733/img20120822185616.jpg
http://imageshack.us/a/img24/794/img20120822185635.jpg
http://imageshack.us/a/img820/9157/img20120822185646.jpg
http://imageshack.us/a/img138/7057/img20120822185719.jpg
hayır değilim.
biraz resim atıp ortamı yumuşatalım . Belki birirlerinin işine yarar.
http://imageshack.us/a/img46/549/20120822185923.jpg
http://imageshack.us/a/img42/8290/img20120822185433.jpg
http://imageshack.us/a/img443/3175/img20120822185534.jpg
http://imageshack.us/a/img838/1039/img20120822185549.jpg
http://imageshack.us/a/img594/9733/img20120822185616.jpg
http://imageshack.us/a/img24/794/img20120822185635.jpg
http://imageshack.us/a/img820/9157/img20120822185646.jpg
http://imageshack.us/a/img138/7057/img20120822185719.jpg


Arka lastiğin kaliteli olması iyidir virajda savurmaz ama asıl motora fren yaptıran ön lastik, sert fren yaptığınızda michelin'in pek bi farkı olmayacak sadece arkada olduğu için.bi resimde ben atayımbende yeni lastik aldım 90/90/18 feyizoğlunda indirime girmiş 108 michelin
[url]http://img27.imageshack.us/img27/984/20130316122546.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
buda yaramaz oğlumelinde sıkıca tuttuğuda benim motorun anahtarı.Yeterki bi görsün eğer elinden alırsam sabaha kadar uyumaz. TAM BİR MOTOR TUTKUNU:cherry:
[url]http://img843.imageshack.us/img843/2793/20130311234237.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Arka lastiğin kaliteli olması iyidir virajda savurmaz ama asıl motora fren yaptıran ön lastik, sert fren yaptığınızda michelin'in pek bi farkı olmayacak sadece arkada olduğu için.
Benide aranıza alırsanız yakında bende sizlere katılıcambayi gezmekten canım çıktı hele ki bi tane bayide sadece gri rengi mevcuttu adam gri daha iyi beyazları hep zabıtalar kullanıyor sürekli zabıtalar çevirir ve grinin boyası daha kaliteli dedi pek inanmasamda
Diğer bayide ise sadece 2 tane drift mevcuttu aslında iki bayilikte içime sinmedi ama mecbur alıcam. Bakıma illa aldığım yere götürmek zorunda değilimdir sanırım. Bide arkadaşlar drifti alırken yanında acil almam gereken herhangi bir teferruat var mı , anahtar takımıdır bişidir yada yapılması gereken bir şey sıkılması gereken bi aksam ? (Lastiklerin çok iyi olmadığını biliyorum , onu bi süre sonra değiştiricem)
Arkadaşlar söylemiş çoğunu evet lastikler çok kötü biran önce değiştir kuru hava da pek sorun yok ama ıslak hava da allah korusun... Birde bence zincirini 1000 bakımında falan origli ile değiştir benim zincir çok gevşiyor sıkılıyorum habire sık sık sen yok ben sıkılmam dersen böyle kullanırsınBenide aranıza alırsanız yakında bende sizlere katılıcambayi gezmekten canım çıktı hele ki bi tane bayide sadece gri rengi mevcuttu adam gri daha iyi beyazları hep zabıtalar kullanıyor sürekli zabıtalar çevirir ve grinin boyası daha kaliteli dedi pek inanmasamda
Diğer bayide ise sadece 2 tane drift mevcuttu aslında iki bayilikte içime sinmedi ama mecbur alıcam. Bakıma illa aldığım yere götürmek zorunda değilimdir sanırım. Bide arkadaşlar drifti alırken yanında acil almam gereken herhangi bir teferruat var mı , anahtar takımıdır bişidir yada yapılması gereken bir şey sıkılması gereken bi aksam ? (Lastiklerin çok iyi olmadığını biliyorum , onu bi süre sonra değiştiricem)