Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
bişey var demedim kardeşim benim. renk konusuyla hız konusunun ne alakası var dedım arkadasa. sen nıye ustune alınıyosun hayırdır hani ? 2 sayfadır agresıf yorum ıcındesın bi an once cık bu durumdan.



elektrik aksamı olan yerler zaten gozukur. Drift yok mu sende ? var, ee zaten naked motosiklet Drift. herseyını gorursun. camurlu demıstın galıba yanlıs hatırlamıyosam, cok camur olmayan veya hıc olmayan yerlere uzaktan, camurlu olan yerlere eger kurumussa zaten dıbınden tutucaksın mecbur. hassak elektrik kablolarına falan dikkat et ne biliyim karbüratöre falan saldırma tazyikle. cok yakından tutma dedıgım gıbı cok camur yoksa.
Yıkamacı bilir heralde ya?
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
yani biz burda fikir bilgi alış verişi yapıyoruz niye çıkıp 140 yapıyorum ben diyeyim ki kime artistlik yapma amacım olucak öyle giden arkadaşlara motorlarının bakımlarını bujisini hava filtresini yağını doğru yağla değiştirmesi için teşfik etmekte var amaçta ama illa bi tutturmuşlar yok gitmez yok öyle yok böyle görmesem niye öyle diyeyim ki amaç ne yani. video çekmek cidden çok zor o hızlarda o olmasada memlekete gittiğimde çekicem fotoğrafını belki o zaman dediğimize inanılır .

katılıyorum belki yapan vardır bilemem fakat çok hafif eğimli yolda 140 bizde yapıyoruz benım arkadaşlarımda diyor 140 yapıyoruz fln dıe ama ben bıldıgım ıcın soyluyorum cok hafif bir eğimli yolda ama dümdüz yolda yapacagını fazla zannetmıyorum olabilirde yapabilir rüzgarı fln arkasına alır motor bakımlıdır fln neden olmasın ama 200luk orjinal suzuki makineli bi motor war arkadaşta o 140 zar zor goruo cok seri fakat son hızı duz yolda 140 fln cıvarı bide ne farkettım bende cup war ben 100le gıderken driftte 100le gıdıo fakat ben 100le gıderken 200lük 90la gidiyor gorunuyo driftlerden 10 km az gosterıo
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Bugün yıkadım motorumu hiç dikkat etmeden valla hara hura basınçlı ve köpüklü suyla kendim yıkadım her tarafını güzelce sildim sonra tek marşta çalıştı maşallah,hız konusu dediğim gibi benim ibrede bir şey var 2012 ybr esdyle yan yana gidiyoruz bende 110 yazıyor onda 120 10 km eksik gösteriyor benim motosiklet...
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Bugün yıkadım motorumu hiç dikkat etmeden valla hara hura basınçlı ve köpüklü suyla kendim yıkadım her tarafını güzelce sildim sonra tek marşta çalıştı maşallah,hız konusu dediğim gibi benim ibrede bir şey var 2012 ybr esdyle yan yana gidiyoruz bende 110 yazıyor onda 120 10 km eksik gösteriyor benim motosiklet...

YBR'ye nıye bu kadar guvenıyosun ? belkı senınkı dogrudur.

iyi yapmıssın en guzelı kendın yıkamak. bugun adamın bırı ufak chopper gorunumlu sacma bı motosıkletı var mondialin biraz eski modeli, parlıyodu falan ama adam basınclı suyla yıkadı motorun her yerını sıldı ettı sonra motorun ustune oturdu motor mars yemıyor :) delırdı adam ındı motosıkletten bu sefer ayak marsıyla denedı onda da tık yok. biz tekerı sısırdı benzın aldık bı de benzınlıkte bi abiyle konustuk 1-2 daka adama bu sure ıcındde hala calıstıramadı en sonunda aldı motoru kenara bekledı bıraz oturdu :) yani demem o ki Drift'ine dua et Tek marsta yola koyuyor senı :) saglam motosiklet abi drift buna denılecek bısey yok. çoğu çinliden saglam
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Drift cogu cinleden saglam. ybr göstergesi yanlıs olma ihtimali varmı ??

calısmama sorunu cinden japona hepsinde olur bujiye su kacmasından.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
arkadaşlar biraz önce dolaşırken YK150-G diye bi motorla ufak bi kapışmamız oldu. O motorda 2 kişi vardı benim motorda sadece ben vardım. Motoru geçtim fakat geçene kadar karnım yarıldı. ben 100 kg mım onlar çelimsizdi 75+75 150 kg diyelim apaçilerle aramda 10m fark anca kaldı. Benim motorda bu ara bi naz hali başladı yokuş aşşağı yokuş yukarı düz yolda 110-115 i geçemiyorum ne oluyor benim motora? Hızın artması için neyi değiştirmem gerekiyor 2 ay öncesine kadar 120 basıyodu. Motoru biraz olsun nasıl hızlandırabilirim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
arkadaşlar biraz önce dolaşırken YK150-G diye bi motorla ufak bi kapışmamız oldu. O motorda 2 kişi vardı benim motorda sadece ben vardım. Motoru geçtim fakat geçene kadar karnım yarıldı. ben 100 kg mım onlar çelimsizdi 75+75 150 kg diyelim apaçilerle aramda 10m fark anca kaldı. Benim motorda bu ara bi naz hali başladı yokuş aşşağı yokuş yukarı düz yolda 110-115 i geçemiyorum ne oluyor benim motora? Hızın artması için neyi değiştirmem gerekiyor 2 ay öncesine kadar 120 basıyodu. Motoru biraz olsun nasıl hızlandırabilirim.
O da tek kişi olsa geçemezdin, dedim drift 135cc elbet 150'likler ondan biraz daha güçlü olacak :) Bide 100 kilo az bir ağırlık değil, doğrusu motora 1.5 kişilik yükle biniyorsunuz :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
O da tek kişi olsa geçemezdin, dedim drift 135cc elbet 150'likler ondan biraz daha güçlü olacak :) Bide 100 kilo az bir ağırlık değil, doğrusu motora 1.5 kişilik yükle biniyorsunuz :)

haklısın menguvallahi adam tek olsaydı eğer ya burun buruna yada burun farkıyla beni geçerdi.Ben kapışmazdım kapışmayada pek tahrik etti:cherry: ışıklarda durduk bu 125 likmi diyo elektirik kesiyo otluyo zıplıyo eğer 2 kişi beni geçselerdi heralde satardım motoru:cherry:
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
kaç binde senin drift? rodajını nasıl yaptın. yagını ne kullanıyosun ? 105 110 cok az bı rakam drıft ıcın. ya vıtes gecıslerını ıyı yapamıyosun ya da dedıgım gıbı rodaj yag falan fıstık. 120 rahat gordugunu bılıyorum drıftın. redline da 130 goruyor sanırsam.

Mondial'in 100mg prince modelinde son hız kac demıstım herıf redline 110 yapıyor demıstı. satıs psıkolojısı mı bılmıyorum ama abiyi de severim hani sanmıyorum oyle abartsın. ama 110 cok geldı 100cc ıcın. en fazla 100-105 tahmın ettım en fazla. yanı 12bin devir falan ne bılıyım. Drift 100cc'nın max hızıyla gıdıyosa emin ol onemlı bı sorunu vardır. ugrasmak lzım motorla halınden anlamak sesını dınlemek lazım kanımca.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
kaç binde senin drift? rodajını nasıl yaptın. yagını ne kullanıyosun ? 105 110 cok az bı rakam drıft ıcın. ya vıtes gecıslerını ıyı yapamıyosun ya da dedıgım gıbı rodaj yag falan fıstık. 120 rahat gordugunu bılıyorum drıftın. redline da 130 goruyor sanırsam.

Mondial'in 100mg prince modelinde son hız kac demıstım herıf redline 110 yapıyor demıstı. satıs psıkolojısı mı bılmıyorum ama abiyi de severim hani sanmıyorum oyle abartsın. ama 110 cok geldı 100cc ıcın. en fazla 100-105 tahmın ettım en fazla. yanı 12bin devir falan ne bılıyım. Drift 100cc'nın max hızıyla gıdıyosa emin ol onemlı bı sorunu vardır. ugrasmak lzım motorla halınden anlamak sesını dınlemek lazım kanımca.
Abartılmış rakamlar yazdıkların, bende 150'lik motor var 100 km'den sonra redline'a giriyor. Ön dişliyi 1 diş büyütmeme rağmen. 120km son hızım, o hızda 10500 devir yapıyo. 100'lük cg'nin yapacağı son hız 100km'dir 80'den sonra da redline'a girer 8-8.5 bin deviri geçer yani.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Abartılmış rakamlar yazdıkların, bende 150'lik motor var 100 km'den sonra redline'a giriyor. Ön dişliyi 1 diş büyütmeme rağmen. 120km son hızım, o hızda 10500 devir yapıyo. 100'lük cg'nin yapacağı son hız 100km'dir 80'den sonra da redline'a girer 8-8.5 bin deviri geçer yani.

aynen abi ben de öyle diyorum ya. 100 bilemedin 105 12bin devir veya yaklasırken. astorojna'nın Drift'i de max 110 diyor. çok kötü bi rakam bence drift için. şu an çoğu drift kullanıcı hatta nerdeyse hepsi 120yi rahat 130u da zorlayarak yaptıklarını soyluyor. astorojna'nın altında adam gibi bi drift olsa o yarıstıgı motosıklet bastan ofsayta duserdı bence. Torkunun da problemlı oldugunu dusunuyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
aynen abi ben de öyle diyorum ya. 100 bilemedin 105 12bin devir veya yaklasırken. astorojna'nın Drift'i de max 110 diyor. çok kötü bi rakam bence drift için. şu an çoğu drift kullanıcı hatta nerdeyse hepsi 120yi rahat 130u da zorlayarak yaptıklarını soyluyor. astorojna'nın altında adam gibi bi drift olsa o yarıstıgı motosıklet bastan ofsayta duserdı bence. Torkunun da problemlı oldugunu dusunuyorum.
astorojna 100 kilo olduğunu yazdı bilmem fark ettin mi o da etkiliyodur, ben 10 kilo aldım 80'lerden 90'lara çıktım eskiden deli gibi çeken 100'lük motorum şimdi yokuşlarda bayılıyor düz yolda 80'i geçmiyor.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
astorojna 100 kilo olduğunu yazdı bilmem fark ettin mi o da etkiliyodur, ben 10 kilo aldım 80'lerden 90'lara çıktım eskiden deli gibi çeken 100'lük motorum şimdi yokuşlarda bayılıyor düz yolda 80'i geçmiyor.

hee 100 kilo olayını unuttum bak. donduk basa :p ama eray_uluyazı 140 yaptıgını soylememıs mıydı artcıyla ? bu adam 140 yapıyosa astorojna 120'yi yine rahhat yapması lazım. ulen sacma sapan konular neyse ya. gece gece kafam doldu :) uyuma zamanı hadi iyi geceler
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
hee 100 kilo olayını unuttum bak. donduk basa :p ama eray_uluyazı 140 yaptıgını soylememıs mıydı artcıyla ? bu adam 140 yapıyosa astorojna 120'yi yine rahhat yapması lazım. ulen sacma sapan konular neyse ya. gece gece kafam doldu :) uyuma zamanı hadi iyi geceler
Ben bu tarz motorların o kadar yüksek hızda güvenli olduğunu düşünmüyorum. Normalde 120 yapan motoru 140'a kadar zorladın diyelim, 120'den 140'a çıkmak neredeyse bir dakka sürecek bunun için de motora lahmacun tahtası gibi yatman lazım :cherry: yüksek hızlarda son derece dengesiz bir motorla bide güvenli sürüş için olabilecek en kötü pozisyonda motoru dakikalarca süreceksin 140 yapacak diye. Bana mantıklı gelmiyor. Normal oturup (sadece kaskı göstergeye yanaştırıp) 140 yapan varsa video çeksin görelim. 45 derece iniş olmadıkça bu motorların rüzgar direncinden dolayı her motorlu taşıt gibi limit hızı var. 10-12 beygir civarında motorlar güvenli bir sürüş tarzıyla 120'yi geçemiyor.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Ben bu tarz motorların o kadar yüksek hızda güvenli olduğunu düşünmüyorum. Normalde 120 yapan motoru 140'a kadar zorladın diyelim, 120'den 140'a çıkmak neredeyse bir dakka sürecek bunun için de motora lahmacun tahtası gibi yatman lazım :cherry: yüksek hızlarda son derece dengesiz bir motorla bide güvenli sürüş için olabilecek en kötü pozisyonda motoru dakikalarca süreceksin 140 yapacak diye. Bana mantıklı gelmiyor. Normal oturup (sadece kaskı göstergeye yanaştırıp) 140 yapan varsa video çeksin görelim. 45 derece iniş olmadıkça bu motorların rüzgar direncinden dolayı her motorlu taşıt gibi limit hızı var. 10-12 beygir civarında motorlar güvenli bir sürüş tarzıyla 120'yi geçemiyor.
güzel bi konuya değinmişin ben 100km mım ve 190 boyundayım. Yani motora bindiğim zaman bir nevi motorun hızlanmaması için paraşüt görevi yapıyorum. Acaba sahibindende satılan performans hava filtresi, performans beyin lerden alsammı acaba?

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-performans-hava-filtresi-ultra-performance-ozel-uretim-117135432/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-performans-beyin-cdi-modifiye-30-performans-artisi-111442013/pasif-ilan/#classifiedTitle

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-performans-egzos-cift-sesli-tri-oval-full-karbon-plus5-hp-109043668/detay/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst